en het naderende weekendquote:
Precies, deze week nog vrij, dus weekend boeit nog lang niet...quote:Op maandag 10 november 2014 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
en het naderende weekend
of nee dat is een beetje voorbarig
Heb je nog steeds een ban op BNW?quote:Op maandag 10 november 2014 07:12 schreef El_Matador het volgende:
Alleen weer niks gedaan vandaag, klote.
Klaarblijkelijkquote:
Ja, heb de admins aangeschreven en nog niks gehoord. Is nu 10 dagen geleden. Ze zullen het druk hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een ban op BNW?
of je wordt genegeerdquote:Op maandag 10 november 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, heb de admins aangeschreven en nog niks gehoord. Is nu 10 dagen geleden. Ze zullen het druk hebben.
Yvonne zei "bedankt, gaan we mee aan de slag".quote:
Met een klein clubje achter de schermen iets plannen is per definitie een complot.quote:Op maandag 10 november 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een complot is.
op zich positief, niet direct een botte nee. Hopen dat je er snel weer mag posten.quote:Op maandag 10 november 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yvonne zei "bedankt, gaan we mee aan de slag".
Ik verwacht dus dat het beraad nog 3 commissies door moet, tenslotte is het allemaal niet niks, een boxje ontvinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Kris & Lisanne-topic heeft trouwens wel een enorme groei op BNW veroorzaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een ban op BNW?
quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
op zich positief, niet direct een botte nee. Hopen dat je er snel weer mag posten.Dank je, ja, hoop het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Leuk, maar ik heb verder helemaal niets met BNW.quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef El_Matador het volgende:
Het Kris & Lisanne-topic heeft trouwens wel een enorme groei op BNW veroorzaakt.
Jij gelooft het mediaverhaal over 9/11? En de andere grote zaken, ook allemaal zo gebeurd als ons wordt wijsgemaakt? Of vind je de users niet leuk in BNW?quote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb verder helemaal niets met BNW.
Een real life soap? Ok. Inderdaad het uitvogelen wat er gebeurd zou kunnen zijn is aardig detective-werk. Net als die gekke MH370 die nog steeds niet gevonden is.quote:Was trouwens al afgehaakt bij het K&L-topic voordat het verplaatst werd. Begon me teveel te lijken op een rls en daar word ik meestal niet zo warm van, hoewel ik me de "lol" van detective spelen zeer goed voor kan stellen.
Die zit in een baan om de aarde.quote:Op maandag 10 november 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
Net als die gekke MH370 die nog steeds niet gevonden is.
Die zullen nu dan wel honger hebben ...quote:Op maandag 10 november 2014 16:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zit in een baan om de aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |