• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Ja, enorm arrogant ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:25 schreef mootie het volgende:
Die donkerblonde was toch ze vreselijk irritant?
Ja, ze had wel iets Janjaapvanderwallerigs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
Heeft Emmaly nou een hazenlip gehad? Dat had ik nog helemaal niet gezien door al die make-up!
Wel toepasselijk dan. Een pakje gemaakt van koudhoudtassen.quote:
Diepvriestas.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dan. Een pakje gemaakt van koudhoudtassen.![]()
Fuck, hoe heten die dingen ook alweer?
Van die diepvriestassen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef vencodark het volgende:
Wat heeft die kleine aan? Is dit 3021?
koeltassen....en die ander lijkt op Courtney Love, en dat is ook geen compliment.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dan. Een pakje gemaakt van koudhoudtassen.![]()
Fuck, hoe heten die dingen ook alweer?
Ik wilde net zeggen. Jacqueline Govaerlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef iBenny het volgende:
Emmaly lijkt een beetje op een kwaadaardige Jacqueline Govaert
Haha ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef iBenny het volgende:
Och je styling gaat per persoon, je hoeft je niet te meten (quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef Koen66 het volgende:
De styling is nou ook niet echt bevorderend hier, lange lijkt nog forser, andere een klein meissie
Het is wel Reus Goliath en Klein Duimpje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och je styling gaat per persoon, je hoeft je niet te meten () aan de ander. Lekker jezelf.
ditquote:
Alsof er een grote geblondeerde reus achter een stukje stro aanzat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje zielig he
Dat heb je ook als je Cindy Crawford naast De Trein zet. Die dingen gebeurenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel Reus Goliath en Klein Duimpje.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof er een grote geblondeerde reus achter een stukje stro aanzat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:30 schreef Max23 het volgende:
Zo raar om een vrouw te zien met dezelfde naam als mijTrijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Man, man, man wat is die Marvin gay.
En rechts vooral heel ontof.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Rechtse is prachtig. Linkse is spannend en tof.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht met deze post tot na het ESF is afgelopen
En tijdens het ESFquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooh. Deze post ga ik de komende maanden nog ff terughalen
omg, ja. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Max23 het volgende:
Toch met een sterk team naar de liveshows, Ferry, Emmaly en Duncan
Hoeft niet, ik roep al maanden, al sinds Ilse-Waylon dat dit jaar kut mag zijn door ons mooie resultaatquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooh. Deze post ga ik de komende maanden nog ff terughalen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht met deze post tot na het ESF is afgelopen
Is dat Brillemans? Heb jij ooit niet voor een meisje van +- 17 gekozen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hemameisje van mij mag winnen
past goed in het rijtje van de winnaarsquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hemameisje van mij mag winnen
Die van vandaag ja...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat Brillemans? Heb jij ooit niet voor een meisje van +- 17 gekozen?
Geknield.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me dan af zit te vragen. Heeft Trein betaald om te mogen?
Omdat je altijd zo fan bent van jonge meisjes bij battles en live shows. (Niet erg hoor, gewoon smaakdingetje enzoquote:
Het budget van de TROS is op en ze zijn bang geworden na vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me dan af zit te vragen. Heeft Trein betaald om te mogen?
a vrot rosquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het budget van de TROS is op en ze zijn bang geworden na vorig jaar.
Ik noemde nu maar Hemameisje, omdat het wel lekker bektequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo fan bent van jonge meisjes bij battles en live shows. (Niet erg hoor, gewoon smaakdingetje enzo)
Er staat iemandquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Met Trijntje kan je veel verschillende kanten op... Ja, dwars door het podium zakken
Thessa dingeling, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, maar dan moet ik oude seizoenen teruglezenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik noemde nu maar Hemameisje, omdat het wel lekker bekte. Het maakt me echt neit uit wie er wint
Maar wie bedeolde je nu met 17-jarige?
Wiepquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thessa dingeling, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, maar dan moet ik oude seizoenen teruglezen
Bijvoorbeeld jaquote:
Tessa Belinfante? Die vind ik nog steeds tofquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thessa dingeling, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, maar dan moet ik oude seizoenen teruglezen
die is gewoon goed. Waarom lukt het zelfs bij zo iemand niet om door te breken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tessa Belinfante? Die vind ik nog steeds tof
Die is op het moment druk bezig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die is gewoon goed. Waarom lukt het zelfs bij zo iemand niet om door te breken?
Het ligt niet aan haar, maar aan de tieten van de Balkanmeisjes!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
misschien dat haar ego eindelijk eens een goede dosis realiteit krijgt hierdoor
Leonaquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is op het moment druk bezig.
En toen had ze de pech in een team met Leona en Sandra te zitten
Die promo vind ik dan toch wel tof.quote:
Tof gedaan!quote:
Een paar van jou maar dan voor mij net even andersquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef iBenny het volgende:
Emmaly en Ferry mogen van mij wel ver komen
O'G3NE, Ferry en Mell mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Duidelijk op een hele spontane manier uitgevoerd waarbij iedereen werd vrijgelaten om het op zijn/haar manier te doen en dit zelfs werd aangemoedigd.quote:
Ariana Grande komt bij The Voicequote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
Iemand die 2 tickets heeft voor TVOH a.s vrijdag en die aan een lief jong jongetje van 15 wilt geven wiens levensdroom het is om Ariana Grande te zien?
quote:The Voice of Holland verandert liveshows
De liveshows van The Voice of Holland zijn dit jaar op een aantal punten anders dan in voorgaande edities. Dat heeft RTL laten weten. De belangrijkste verandering is de introductie van The Clashes. In de eerste twee liveshows zetten de coaches steeds twee van hun protegees tegenover elkaar. Zij mogen elk zelf twee songs uitkiezen die zij om-en-om ten gehore brengen in zeer korte uitvoeringen. Na de in totaal vier tracks kan het publiek samen met de coach beslissen wie van de twee talenten doorgaat.
Verder neemt Jamai Loman voor het eerst als presentator plaats in de RedRoom, om met de kandidaten terug te blikken op hun optreden of juist via social media contact te leggen met de kijker in het land.
Daarnaast kan men tijdens de liveshows voor het eerst een aantal keer gratis stemmen op een kandidaat via de gratis RedRoom-app. “Bovendien krijgt men nog de track van het liedje gratis toe. Gratis in drievoud dus. Stemmen via sms en telefoon kan ook.”
Tot slot is er ‘The Story Of My Life’, een idee van Pharrell Williams, coach in de Amerikaanse editie van The Voice. De laatste vier kandidaten zullen in de halve finale een single laten horen die op hun lijf geschreven is.
“Worstelt iemand met een bepaalde ervaring of staat zijn of haar leven volledig in het teken van muziek, het gezin of een hobby, dan komt dit hoogstwaarschijnlijk zeer prominent in deze single terug.”
De liveshows van The Voice beginnen vrijdag op RTL 4.
Wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef Fossieltje het volgende:
Ik denk niet dat Ferry de publieksstemmen zal winnen.
Jup.. Ik wil er heen. ik ben fan van haarquote:Op maandag 10 november 2014 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ariana Grande komt bij The Voice?!
Beter nog: 1 stem per persoon en gratis. Waarschijnlijk relatief minder stemmen voor bepaalde regio's en tienerjongens.quote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gratis (een paar keer) mogen stemmen via de app, wat zou dat voor invloed op de stemmen hebben?
zet magic the musicmaker maar vast aan. Met de stemvervormingspluginquote:Op maandag 10 november 2014 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ariana Grande komt bij The Voice?!
Autotunequote:Op maandag 10 november 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zet magic the musicmaker maar vast aan. Met de stemvervormingsplugin
Ach, je kan vervormen wat je wil, het klinkt altijd lelijker dan wanneer iemand zonder vervorming goed zingt.quote:Op maandag 10 november 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zet magic the musicmaker maar vast aan. Met de stemvervormingsplugin
Ik heb er zin in, er zijn dit jaar veel mensen die echt goed kunnen zingen (techniek) - meer dan in de vorige jaren - en er zijn veel verschillende stijlen en kwaliteiten.quote:
Ik vond seizoen 1 nog steeds het meest diverse seizoen en seizoen 3 het boeiendst / aantrekkelijkst om naar te kijken. Op de een of andere manier kan ik me dit jaar niet echt aan een kandidaat binden ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, er zijn dit jaar veel mensen die echt goed kunnen zingen (techniek) - meer dan in de vorige jaren - en er zijn veel verschillende stijlen en kwaliteiten.
Dat Ali meer drukte viel nogal op. Hij drukte soms als enige en vaak als eerste. Hij moet de lat iets lager leggen omdat de meeste kandidaten eerder voor een van de andere coaches kiezen. Ali is nu eenmaal zelf geen zanger. Ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat hij er wel goed oog (en oor) voor heeft, veel meer dan dat ik van tevoren had verwacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef iBenny het volgende:
De Cijfers
We hebben de afgelopen weken 87 audities gezien, waarin in totaal 166 keer op de knop werd gedrukt. Dat is 41,5 keer per coach. Ali drukte met 45 maal het meest, Ilse het minst. Zij drukte 31 keer. In totaal gingen er 58 acts naar de battles. Tijdens de 28 battles werd er 7 keer op de knopt gedrukt. De battles resulteerden in 32 acts, 8 per team, in de liveshows. Die tellen in totaal 35 deelnemers.
Toeval?quote:In het team van Marco zijn de meeste vrouwen te vinden, 8 tegenover 2.
Handig, kunnen ze samen afspreken en samen oefenen en zo.quote:Amsterdam het best vertegenwoordigd. 7 deelnemers komen uit de hoofdstad, 4 daarvan komen uit het team van Marco.
Ik heb van seizoen 1 de voorrondes gemist dus ik kan niet goed vergelijken met seizoen 1. Ik kan wel vaststellen dat dit seizoen beter is qua kandidaten dan seizoen 2 t/m 4. Het persoonlijke boeit mij in dit stadium niet, dat komt straks vanzelf. Puur qua zang is dit een sterk seizoen. Ik hoor voor het eerst niemand vals consistent vals zingen terwijl ik in de afgelopen jaren in dit stadium een paar kandidaten consistent vals hoorde zingen. Ze zingen ook technisch beter (beter geluid wat er uit komt wat niets met timbre te maken heeft) en diverser. Afwachten hoe het publiek stemt maar dit zou een sterke finale moeten opleveren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 nog steeds het meest diverse seizoen en seizoen 3 het boeiendst / aantrekkelijkst om naar te kijken. Op de een of andere manier kan ik me dit jaar niet echt aan een kandidaat binden ofzo.
Omdat we in Nederland weinig goede songwriters hebben en omdat die paar goede songwriters die we hebben hun liedjes niet gedraaid krijgen. D'uh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die is gewoon goed. Waarom lukt het zelfs bij zo iemand niet om door te breken?
Het clashconcept is leuk, het is alleen jammer dat ze weer per team evenveel mensen laten afvallen. Waarom toch?quote:
Eerst maar eens zien dat je wordt uitgenodigd voor de blinde auditie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik ga volgend jaar zelf maar eens een poging wagen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat je wordt uitgenodigd voor de blinde auditie.
Gastquote:
Is random.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:42 schreef MissJ het volgende:
hee, waarom staat er bij de 1 een sinterklaas en bij de ander een zwarte piet?
aha ok dan, want vanmiddag was ik nog een sinterklaasquote:
ik zat wel op te letten en ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
Ik zat niet op te letten. Snap er niets van.
oh, nou dan ga ik 'm ook niet nemenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik niet... Teveel onnodige rechten nodig
quote:
dat dit kan!!!111quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn nokia 3310 herkent de app niet
echt he.quote:
ze zongen nooit hele liedjes, stukjes zeker als er nog veel deelnemers in het spel zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:47 schreef iBenny het volgende:
Wat een vaag gedoe. Ik vond het juist zo tof dat ze hele liedjes zongen
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stukjes van 4 liedjes achter elkaar zingen
Vaduzzzquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schakel sinds lange tijd weer in. Warm welkom aan geluid.
Het is gewoon The Voice niet meer. EEn heel ander conceptquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is de battle ronde 2.0 ... wordt een beetje teveel van hetzelfde
Het is erg chaotisch!quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon The Voice niet meer. EEn heel ander concept
geef het eerst eens een kansquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice was een one hit wonder, alles wat Talpa sindsdien produceert en/of modificeert is bagger.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hoeveel weken gaat dit duren?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, belachelijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt enorm uitgemolken, vooral doordat er moet worden gestemd.
Battles. Niet meer, niet minderquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:57 schreef roos85 het volgende:
Wij zitten College Tour te kijken.
Wat is de opzet nu dan qua liveshows?
stemmen is gratisquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
oh leuk, na elke ronde steeds stemmen.. veel inkomsten voor arme ome john
Lijkt me niet, dat zou de doodsteek van het format zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef ZaZoe het volgende:
Maar deze battle 2.0 gaat toch niet tot 19 dec door neem ik aan?
neeh dat is alleen nu er nog veel kandidaten zijn duhquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:59 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat zou de doodsteek van het format zijn.
Marley/Katy Perryquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Megan heeft net zo'n kleihoofd als Marley van GTST.
2 weken schat ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
neeh dat is alleen nu er nog veel kandidaten zijn duh
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
Ben wel een beetje klaar met de voice
liever weer ouderwets lachen als iedereen auditie mag doen
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
Ben wel een beetje klaar met de voice
liever weer ouderwets lachen als iedereen auditie mag doen
Het is net alsof hij het voor het eerst doet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Jamai bakt er ook helemaal niks van
Nu 22 en volgende week ook. Zo heb ik het begrepen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
Of doen ze deze week de ene helft en volgende week de andere helft? En doen ze daarna weer normaal
luisteren is een klein kunst.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
Of doen ze deze week de ene helft en volgende week de andere helft? En doen ze daarna weer normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |