abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146495092
Gratis (een paar keer) mogen stemmen via de app, wat zou dat voor invloed op de stemmen hebben?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_146495249
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 09:26 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ariana Grande komt bij The Voice :o ?!
Jup.. Ik wil er heen. ik ben fan van haar
(she/her)
pi_146495276
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gratis (een paar keer) mogen stemmen via de app, wat zou dat voor invloed op de stemmen hebben?
Beter nog: 1 stem per persoon en gratis. Waarschijnlijk relatief minder stemmen voor bepaalde regio's en tienerjongens. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146495437
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 09:26 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ariana Grande komt bij The Voice :o ?!
zet magic the musicmaker maar vast aan. Met de stemvervormingsplugin
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146495964
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Autotune _O_
pi_146549762
Net die clip / reclame voor de liveshows gezien, echt cool gedaan _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_146637624
Vanavond mogen we weer *O* oO/
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_146637633
Vanavond komt Ariana Grande.. Was ik maar daar.. :'(
(she/her)
pi_146641277
Vanavond *O*
  vrijdag 14 november 2014 @ 13:35:01 #135
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_146643864
ik ben er niet bij. Misschien later op de avond nog.
heitieh
  vrijdag 14 november 2014 @ 14:02:24 #136
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_146644921
Heeft er eigenlijk na Jamai nog een andere homo ooit een TAL gewonnen? Zoniet dan stijgen Ferry z'n kansen :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_146645046
joehoe, vanavond *O*
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_146645056
hee waarom ben ik Sinterklaas? :D
pi_146647203
*O* De Cijfers *O*

We hebben de afgelopen weken 87 audities gezien, waarin in totaal 166 keer op de knop werd gedrukt. Dat is 41,5 keer per coach. Ali drukte met 45 maal het meest, Ilse het minst. Zij drukte 31 keer. In totaal gingen er 58 acts naar de battles. Tijdens de 28 battles werd er 7 keer op de knopt gedrukt. De battles resulteerden in 32 acts, 8 per team, in de liveshows. Die tellen in totaal 35 deelnemers.

Geslacht
Van de 35 deelnemers zijn er 13 van het mannelijk geslacht en 22 vrouwen. Procentueel is dus 37,14% een man en staat daarmee na seizoen 2 (62,5%) en 1 (37,5%) op de derde plaats. Het team van Ali B heeft als enige meer mannen dan vrouwen (5 tegen 4). In het team van Marco zijn de meeste vrouwen te vinden, 8 tegenover 2.

Leeftijd
De liveshowdeelnemers zijn in totaal 825 jaar oud. Gemiddeld is dat 23 jaar en 6 maanden. Ilse's team is veruit de jongste 21 jaar en 9 maanden. Ali heeft het oudste team, met gemiddeld 25 jaar en 3 maanden. Pim Kouwenhouven (Trijntje) is de jongste deelnemer met 17 jaar, Vincent Vilouca (Ali) is met 41 lentes de oudste deelnemer.

De Randstad is goed vertegenwoordigd in de liveshows. 25 van de 35 deelnemers komen daar vandaan. Het Noorden (Groningen, Friesland, Drenthe) wordt niet vertegenwoordigd dit jaar. Zuid-Holland wordt vertegenwoordigd door de meeste deelnemers, namelijk door 13 kandidaten. Van de steden wordt Amsterdam het best vertegenwoordigd. 7 deelnemers komen uit de hoofdstad, 4 daarvan komen uit het team van Marco. Dennis Kroon (Vleuten, Trijntje) woont het dichtst bij Studio 22. Gabriella Massa (Heerlen, Ali) woont juist het verst.
pi_146648744
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, je kan vervormen wat je wil, het klinkt altijd lelijker dan wanneer iemand zonder vervorming goed zingt. ;)
#NoDAPL
pi_146649037
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:02 schreef iBenny het volgende:
Vanavond *O*
Ik heb er zin in, er zijn dit jaar veel mensen die echt goed kunnen zingen (techniek) - meer dan in de vorige jaren - en er zijn veel verschillende stijlen en kwaliteiten.
#NoDAPL
pi_146649104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb er zin in, er zijn dit jaar veel mensen die echt goed kunnen zingen (techniek) - meer dan in de vorige jaren - en er zijn veel verschillende stijlen en kwaliteiten.
Ik vond seizoen 1 nog steeds het meest diverse seizoen en seizoen 3 het boeiendst / aantrekkelijkst om naar te kijken. Op de een of andere manier kan ik me dit jaar niet echt aan een kandidaat binden ofzo.
pi_146649330
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef iBenny het volgende:
*O* De Cijfers *O*

We hebben de afgelopen weken 87 audities gezien, waarin in totaal 166 keer op de knop werd gedrukt. Dat is 41,5 keer per coach. Ali drukte met 45 maal het meest, Ilse het minst. Zij drukte 31 keer. In totaal gingen er 58 acts naar de battles. Tijdens de 28 battles werd er 7 keer op de knopt gedrukt. De battles resulteerden in 32 acts, 8 per team, in de liveshows. Die tellen in totaal 35 deelnemers.
Dat Ali meer drukte viel nogal op. Hij drukte soms als enige en vaak als eerste. Hij moet de lat iets lager leggen omdat de meeste kandidaten eerder voor een van de andere coaches kiezen. Ali is nu eenmaal zelf geen zanger. Ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat hij er wel goed oog (en oor) voor heeft, veel meer dan dat ik van tevoren had verwacht.

quote:
In het team van Marco zijn de meeste vrouwen te vinden, 8 tegenover 2.
Toeval? >:)

quote:
Amsterdam het best vertegenwoordigd. 7 deelnemers komen uit de hoofdstad, 4 daarvan komen uit het team van Marco.
Handig, kunnen ze samen afspreken en samen oefenen en zo. :)
Het is best wel logisch dat er zo veel mensen uit Amsterdam komen aangezien de de audities en opnames in Amsterdam zijn. Om nu helemaal uit NB of Limburg op en neer te reizen...
#NoDAPL
pi_146649988
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik vond seizoen 1 nog steeds het meest diverse seizoen en seizoen 3 het boeiendst / aantrekkelijkst om naar te kijken. Op de een of andere manier kan ik me dit jaar niet echt aan een kandidaat binden ofzo.
Ik heb van seizoen 1 de voorrondes gemist dus ik kan niet goed vergelijken met seizoen 1. Ik kan wel vaststellen dat dit seizoen beter is qua kandidaten dan seizoen 2 t/m 4. Het persoonlijke boeit mij in dit stadium niet, dat komt straks vanzelf. Puur qua zang is dit een sterk seizoen. Ik hoor voor het eerst niemand vals consistent vals zingen terwijl ik in de afgelopen jaren in dit stadium een paar kandidaten consistent vals hoorde zingen. Ze zingen ook technisch beter (beter geluid wat er uit komt wat niets met timbre te maken heeft) en diverser. Afwachten hoe het publiek stemt maar dit zou een sterke finale moeten opleveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 14-11-2014 16:37:42 ]
#NoDAPL
pi_146650312
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

die is gewoon goed. Waarom lukt het zelfs bij zo iemand niet om door te breken?
Omdat we in Nederland weinig goede songwriters hebben en omdat die paar goede songwriters die we hebben hun liedjes niet gedraaid krijgen. D'uh.
Aan talent ligt het echt niet, het is gewoon een kwestie van de juiste song krijgen en ervoor zorgen dat die gedraaid wordt. In het ideale geval vindt kwaliteit vanzelf de weg naar dat circuit en de radio, in de praktijk gebeurt dit helaas niet. De winnaar van dit jaar gaat hetzelfde probleem hebben, tenzij hij zelf steengoede liedjes kan schrijven maar dan nog wordt het erg lastig om de radiozenders te overtuigen om het te draaien wat dan weer met contracten te maken heeft afgaande op wat ik van DJ's heb begrepen (lijstjes met wat gedraaid moet worden).
#NoDAPL
pi_146650625
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het clashconcept is leuk, het is alleen jammer dat ze weer per team evenveel mensen laten afvallen. Waarom toch? :?
Je houdt dan per definitie niet de sterkste paar over in de (halve) finale aangezien de een nu eenmaal betere kandidaten krijgt dan de ander.
Who gives a fuck dat een coach 3 afleveringen voor het einde zonder kandidaat zit? Dan sluit hij/zij zich maar aan bij een van de andere coaches. Prima toch?
#NoDAPL
pi_146653465
Ik ga volgend jaar zelf maar eens een poging wagen :')
pi_146654920
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik ga volgend jaar zelf maar eens een poging wagen :')
Eerst maar eens zien dat je wordt uitgenodigd voor de blinde auditie. :')
#NoDAPL
pi_146654962
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien dat je wordt uitgenodigd voor de blinde auditie. :')
Ja inderdaad _O-
pi_146659286
Bijnaa omg
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')