Jup.. Ik wil er heen. ik ben fan van haarquote:Op maandag 10 november 2014 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ariana Grande komt bij The Voice?!
Beter nog: 1 stem per persoon en gratis. Waarschijnlijk relatief minder stemmen voor bepaalde regio's en tienerjongens.quote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gratis (een paar keer) mogen stemmen via de app, wat zou dat voor invloed op de stemmen hebben?
zet magic the musicmaker maar vast aan. Met de stemvervormingspluginquote:Op maandag 10 november 2014 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ariana Grande komt bij The Voice?!
Autotunequote:Op maandag 10 november 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zet magic the musicmaker maar vast aan. Met de stemvervormingsplugin
Ach, je kan vervormen wat je wil, het klinkt altijd lelijker dan wanneer iemand zonder vervorming goed zingt.quote:Op maandag 10 november 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zet magic the musicmaker maar vast aan. Met de stemvervormingsplugin
Ik heb er zin in, er zijn dit jaar veel mensen die echt goed kunnen zingen (techniek) - meer dan in de vorige jaren - en er zijn veel verschillende stijlen en kwaliteiten.quote:
Ik vond seizoen 1 nog steeds het meest diverse seizoen en seizoen 3 het boeiendst / aantrekkelijkst om naar te kijken. Op de een of andere manier kan ik me dit jaar niet echt aan een kandidaat binden ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, er zijn dit jaar veel mensen die echt goed kunnen zingen (techniek) - meer dan in de vorige jaren - en er zijn veel verschillende stijlen en kwaliteiten.
Dat Ali meer drukte viel nogal op. Hij drukte soms als enige en vaak als eerste. Hij moet de lat iets lager leggen omdat de meeste kandidaten eerder voor een van de andere coaches kiezen. Ali is nu eenmaal zelf geen zanger. Ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat hij er wel goed oog (en oor) voor heeft, veel meer dan dat ik van tevoren had verwacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef iBenny het volgende:
De Cijfers
We hebben de afgelopen weken 87 audities gezien, waarin in totaal 166 keer op de knop werd gedrukt. Dat is 41,5 keer per coach. Ali drukte met 45 maal het meest, Ilse het minst. Zij drukte 31 keer. In totaal gingen er 58 acts naar de battles. Tijdens de 28 battles werd er 7 keer op de knopt gedrukt. De battles resulteerden in 32 acts, 8 per team, in de liveshows. Die tellen in totaal 35 deelnemers.
Toeval?quote:In het team van Marco zijn de meeste vrouwen te vinden, 8 tegenover 2.
Handig, kunnen ze samen afspreken en samen oefenen en zo.quote:Amsterdam het best vertegenwoordigd. 7 deelnemers komen uit de hoofdstad, 4 daarvan komen uit het team van Marco.
Ik heb van seizoen 1 de voorrondes gemist dus ik kan niet goed vergelijken met seizoen 1. Ik kan wel vaststellen dat dit seizoen beter is qua kandidaten dan seizoen 2 t/m 4. Het persoonlijke boeit mij in dit stadium niet, dat komt straks vanzelf. Puur qua zang is dit een sterk seizoen. Ik hoor voor het eerst niemand vals consistent vals zingen terwijl ik in de afgelopen jaren in dit stadium een paar kandidaten consistent vals hoorde zingen. Ze zingen ook technisch beter (beter geluid wat er uit komt wat niets met timbre te maken heeft) en diverser. Afwachten hoe het publiek stemt maar dit zou een sterke finale moeten opleveren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 nog steeds het meest diverse seizoen en seizoen 3 het boeiendst / aantrekkelijkst om naar te kijken. Op de een of andere manier kan ik me dit jaar niet echt aan een kandidaat binden ofzo.
Omdat we in Nederland weinig goede songwriters hebben en omdat die paar goede songwriters die we hebben hun liedjes niet gedraaid krijgen. D'uh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die is gewoon goed. Waarom lukt het zelfs bij zo iemand niet om door te breken?
Het clashconcept is leuk, het is alleen jammer dat ze weer per team evenveel mensen laten afvallen. Waarom toch?quote:
Eerst maar eens zien dat je wordt uitgenodigd voor de blinde auditie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik ga volgend jaar zelf maar eens een poging wagen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat je wordt uitgenodigd voor de blinde auditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |