abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146419394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Thessa dingeling, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, maar dan moet ik oude seizoenen teruglezen ;)
Tessa Belinfante? Die vind ik nog steeds tof
pi_146419395
misschien dat haar ego eindelijk eens een goede dosis realiteit krijgt hierdoor
Ze smelten de kazen!
pi_146419434
Nick en Simon. :') Dat vind ik zulke slijmballen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:42:25 #104
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_146419451
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Tessa Belinfante? Die vind ik nog steeds tof
die is gewoon goed. Waarom lukt het zelfs bij zo iemand niet om door te breken?
heitieh
pi_146419480
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

die is gewoon goed. Waarom lukt het zelfs bij zo iemand niet om door te breken?
Die is op het moment druk bezig.

En toen had ze de pech in een team met Leona en Sandra te zitten
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2014 @ 22:44:48 #106
43556 miss_dynastie
pi_146419526
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
misschien dat haar ego eindelijk eens een goede dosis realiteit krijgt hierdoor
Het ligt niet aan haar, maar aan de tieten van de Balkanmeisjes!
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:45:11 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_146419540
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die is op het moment druk bezig.

En toen had ze de pech in een team met Leona en Sandra te zitten
Leona :+ Sandra :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_146420120
Ik ga dit jaar voor de extrinsieke kandidaten... Emmaly en Ferry mogen van mij wel ver komen

O'G3NE mag er van mij zo snel mogelijk uit
  Moderator zaterdag 8 november 2014 @ 01:45:37 #110
375570 crew  Cyan9
pi_146424290
quote:
Die promo vind ik dan toch wel tof. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_146426125
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146426576
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tof gedaan!
idd
The secret of getting ahead is getting started
pi_146426999
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef iBenny het volgende:
Emmaly en Ferry mogen van mij wel ver komen

O'G3NE, Ferry en Mell mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Een paar van jou maar dan voor mij net even anders :D

En welke het nou van die drie is weet ik niet, maar de middelste hier doet me telkens denken aan Ozil :') Op de oude foto's wel goed te zien.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_146438942
Net de uitzending van gisteren gezien. Jammer van het op een na laatste 'duel' (eigenlijk een triël maar dat is nog geen woord :{). Daar zou ik voor dat meisje hebben gekozen wat in Valencia woonde.
Verder hebben ze m.i. steeds de juiste kandidaat laten doorgaan, jammer alleen dat ze soms te sterke kandidaten tegen elkaar lieten uitkomen waardoor niet de sterkste kandidaten door mogen naar de liveshows. Ze zouden meer steals moeten invoeren, dan zou dat worden voorkomen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146439186
quote:
Duidelijk op een hele spontane manier uitgevoerd waarbij iedereen werd vrijgelaten om het op zijn/haar manier te doen en dit zelfs werd aangemoedigd. ^O^
Ook wel een catchy melodietje.

Ik heb het eerder gezegd, het basisniveau ligt qua zang en muzikaliteit best wel hoog dit jaar. Jammer dat een paar sterke kandidaten weer zijn geslachtofferd voor piëteit met de zwakkere kandidaten (niet de zwakkere tegen de sterkere laten duelleren maar twee sterkere tegen elkaar (bijv. bij Marco die zich niet realiseerde dat de steals wel eens op zouden kunnen zijn :%) maar wat je overhoudt is prima voor de liveshow. Er zullen er ook weer een paar kandidaten grote sprongen maken tussen de gevechten en de liveshows (elk jaar weer een paar verrassingen) dus we houden een sterk deelnemersveld over bij de laatste rondes als het publiek een beetje normaal stemt. Een grote als. ;)
Sowieso heb ik geen brekebeentjes gezien zoals Johannes die continue vals zingen. De meeste kandidaten die door zijn gegaan kunnen gewoon goed zingen, vocale trucjes en al, of hebben toch op zijn minst een heel bijzonder stemgeluid en zingen toonvast (die oud-soldaat).
#NoDAPL
pi_146446171
Die clashes in de komende 2 live shows, vult dat de hele show of komt het er als extraatje?
pi_146446541
Ogene zou ik alle 3 raken.

Ferry for the win wat een stem
pi_146447638
Ik denk niet dat Ferry de publieksstemmen zal winnen.
pi_146453737
Mell O+
pi_146454095
Jael :9~ Die gast aan de linkerkant die staat te kijken naar die Emaly is van de Vengaboys (heeft volgens mij ook keer meegedaan _O- )
pi_146455194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
Ogene zou ik alle 3 raken
ik eerst

Je wacht maar
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146486325
Iemand die 2 tickets heeft voor TVOH a.s vrijdag en die aan een lief jong jongetje van 15 wilt geven wiens levensdroom het is om Ariana Grande te zien?
(she/her)
pi_146490613
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
Iemand die 2 tickets heeft voor TVOH a.s vrijdag en die aan een lief jong jongetje van 15 wilt geven wiens levensdroom het is om Ariana Grande te zien?
Ariana Grande komt bij The Voice :o ?!
pi_146493565
quote:
The Voice of Holland verandert liveshows

De liveshows van The Voice of Holland zijn dit jaar op een aantal punten anders dan in voorgaande edities. Dat heeft RTL laten weten. De belangrijkste verandering is de introductie van The Clashes. In de eerste twee liveshows zetten de coaches steeds twee van hun protegees tegenover elkaar. Zij mogen elk zelf twee songs uitkiezen die zij om-en-om ten gehore brengen in zeer korte uitvoeringen. Na de in totaal vier tracks kan het publiek samen met de coach beslissen wie van de twee talenten doorgaat.

Verder neemt Jamai Loman voor het eerst als presentator plaats in de RedRoom, om met de kandidaten terug te blikken op hun optreden of juist via social media contact te leggen met de kijker in het land.

Daarnaast kan men tijdens de liveshows voor het eerst een aantal keer gratis stemmen op een kandidaat via de gratis RedRoom-app. “Bovendien krijgt men nog de track van het liedje gratis toe. Gratis in drievoud dus. Stemmen via sms en telefoon kan ook.”

Tot slot is er ‘The Story Of My Life’, een idee van Pharrell Williams, coach in de Amerikaanse editie van The Voice. De laatste vier kandidaten zullen in de halve finale een single laten horen die op hun lijf geschreven is.

“Worstelt iemand met een bepaalde ervaring of staat zijn of haar leven volledig in het teken van muziek, het gezin of een hobby, dan komt dit hoogstwaarschijnlijk zeer prominent in deze single terug.”

De liveshows van The Voice beginnen vrijdag op RTL 4.
pi_146494941
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef Fossieltje het volgende:
Ik denk niet dat Ferry de publieksstemmen zal winnen.
Wie zal het zeggen? :?
Je weet nooit met het publiek wat dat gaat doen, het enige wat vast staat is dat de Friezen weer onevenredig veel stemmen zullen krijgen. Wie zijn de Friezen dit jaar? Ik heb er 1 gespot op basis van de naam, voor de rest moet ik het nog even nalopen. :)
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')