SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:30 schreef Max23 het volgende:
Zo raar om een vrouw te zien met dezelfde naam als mijTrijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Man, man, man wat is die Marvin gay.
En rechts vooral heel ontof.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Rechtse is prachtig. Linkse is spannend en tof.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht met deze post tot na het ESF is afgelopen
En tijdens het ESFquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooh. Deze post ga ik de komende maanden nog ff terughalen
omg, ja. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Max23 het volgende:
Toch met een sterk team naar de liveshows, Ferry, Emmaly en Duncan
Hoeft niet, ik roep al maanden, al sinds Ilse-Waylon dat dit jaar kut mag zijn door ons mooie resultaatquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooh. Deze post ga ik de komende maanden nog ff terughalen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wacht met deze post tot na het ESF is afgelopen
Is dat Brillemans? Heb jij ooit niet voor een meisje van +- 17 gekozen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hemameisje van mij mag winnen
past goed in het rijtje van de winnaarsquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hemameisje van mij mag winnen
Die van vandaag ja...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat Brillemans? Heb jij ooit niet voor een meisje van +- 17 gekozen?
Geknield.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me dan af zit te vragen. Heeft Trein betaald om te mogen?
Omdat je altijd zo fan bent van jonge meisjes bij battles en live shows. (Niet erg hoor, gewoon smaakdingetje enzoquote:
Het budget van de TROS is op en ze zijn bang geworden na vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me dan af zit te vragen. Heeft Trein betaald om te mogen?
a vrot rosquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het budget van de TROS is op en ze zijn bang geworden na vorig jaar.
Ik noemde nu maar Hemameisje, omdat het wel lekker bektequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo fan bent van jonge meisjes bij battles en live shows. (Niet erg hoor, gewoon smaakdingetje enzo)
Er staat iemandquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Met Trijntje kan je veel verschillende kanten op... Ja, dwars door het podium zakken
Thessa dingeling, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, maar dan moet ik oude seizoenen teruglezenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik noemde nu maar Hemameisje, omdat het wel lekker bekte. Het maakt me echt neit uit wie er wint
Maar wie bedeolde je nu met 17-jarige?
Wiepquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thessa dingeling, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, maar dan moet ik oude seizoenen teruglezen
Bijvoorbeeld jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |