Jij zit in de 1e klas?quote:
NEVERFORGETquote:Op donderdag 6 november 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
FREELR
FREEJC
FREEFOK-IT
WE VERGETEN JULLIE NIET NIGGERS
Primaquote:
Dat ze hem niet op zwart hebben gezetquote:
Lekkerlekkerquote:
Fok-it ook al?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
FREELR
FREEJC
FREEFOK-IT
Je hebt je tieten laten zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
De conducteur vond mij ook klein maar fijn dus moest ik 1e klas reizen
Heb je meestal als je tijdelijk bevroren wordt.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vind he tnog raar dat ie wel blauw is.
ik ben 1e klasquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
FREELR
FREEJC
FREEFOK-IT
Wat hebben ze allemaal gedaan johquote:Op donderdag 6 november 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
FREELR
FREEJC
FREEFOK-IT
Gezelligquote:Op donderdag 6 november 2014 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekkerlekker
Net even stad in geweest met Fera en yats
Hoezo hij danquote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man 2 weken voor hem
fuck dat
#dmswordengelezen
tegen danny ingegaanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal gedaan joh
Ingegaan mbt wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen danny ingegaan
en dms gestuurd naar elkaar
quote:
DM's sturen naar elkaar is banbaar, ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen danny ingegaan
en dms gestuurd naar elkaar
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was best spontaan ineensquote:
wel als er crewbash is in dmquote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
DM's sturen naar elkaar is banbaar, ja?
Ligt aan de inhoud hè.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
DM's sturen naar elkaar is banbaar, ja?
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar hadden ze heeft Sardu ook al zo'n shirt van.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardNonsens en discriminatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardTrieste wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Die kunnen toch niet gelezen worden?
Jawel.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Lekker naief om te denken dat dit niet kanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Sheeeeet... Zal mijn perverse gedachtes maar niet meer naar LB sturen dan...quote:
Admins kunnen elke dm lezenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Het kan wel, maar toch niet die naar elkaar?
Ja, zo bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker naief om te denken dat dit niet kan
Mwah, zal niet de eerste keer zijn dat ik verkas in de nachttrein wegens onplezierige (mij lastigvallende) medereizigers. Ik vond het wel liefquote:
Nee onder elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het niet.
Maar bijvoorbeeld naar Yv gestuurd dat ze een akelig vrouwensch was ofzo?
Hoezo zou dat niet kunnen, denk je? Versleuteld ofzo? Nope. Staat allemaal netjes in de db, allemaal prima uit te lezen, en daar is echt wel een overzichtje voor gemaakt.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Het kan wel, maar toch niet die naar elkaar?
Het leven is hard als man.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, zal niet de eerste keer zijn dat ik verkas in de nachttrein wegens onplezierige (mij lastigvallende) medereizigers. Ik vond het wel lief
Hij kwam helemaal naar me toe op het perron om te vragen of ik alleen reisde.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen, denk je? Versleuteld ofzo? Nope. Staat allemaal netjes in de db, allemaal prima uit te lezen, en daar is echt wel een overzichtje voor gemaakt.
Mods en FA's kunnen het niet lezen trouwens, alleen A's.
Huu, maar het lijkt me niet dat A's alle DM's in een livefeed te zien krijgen en zeggen huu dit is crewbash, ban.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het leven is hard als een lul.
jij word.nooit uit veiligheidsoverwegingen 1e gezet?quote:
ik reis gelukkig niet met het ovquote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
jij word.nooit uit veiligheidsoverwegingen 1e gezet?
Neuh, wss. kunnen ze er op zoeken oid.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Huu, maar het lijkt me niet dat A's alle DM's in een livefeed te zien krijgen en zeggen huu dit is crewbash, ban.
Oh, dat scheeltquote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik reis gelukkig niet met het ov
Lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, wss. kunnen ze er op zoeken oid.
gvd gemistquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt zojuist je 50.000e post gedaan trouwens Nick.
Ja, doe maar even je nummer. Had net nog een uit elkaar getrokken bank gevonden die ik je via DM wou sturen.quote:
Na een melding, idd. Ik mocht met bepaalde personen ook niet over bepaalde onderwerpen praten via dm, omdat bepaalde personen bepaalde dingen zouden meelezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt.
Watquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note van iets op Facebook
Dat bepaal je voor jezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Na een melding, idd. Ik mocht met bepaalde personen ook niet over bepaalde onderwerpen praten via dm, omdat bepaalde personen bepaalde dingen zouden meelezen.
Bepaald niet prettig.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Na een melding, idd. Ik mocht met bepaalde personen ook niet over bepaalde onderwerpen praten via dm, omdat bepaalde personen bepaalde dingen zouden meelezen.
Bepaald niet prettig.
Als ze de pik op je hebben idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt.
Had ik met mijn laatste "mijlpaal" ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
Ik mis zulke dingen ook altijd. Ik kijk meestal dan bijvoorbeeld als ik 50.007 posts oid heb of ik al innde buurt kom
Juistquote:
Ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef DrNick het volgende:
[..]_
Dus als ik per dm iemand doodverwens, en zij zegt dat tegen een A, krijg ik een ban?
had.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]droeftoeter
LR is een van de betere mods die fok heeft imo
Stoer hoor, praten over mensen als ze een ban hebben.quote:
boehoequote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoer hoor, praten over mensen als ze een ban hebben.
Triest mannetje.
Dat werd helaas voor mij bepaald.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat bepaal je voor jezelf natuurlijk.
Noord-Korea dit dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
LR enigste mod die voor z'n mening durfde uit te komen, en dat heeft m zn modschap gekost.
Er was ook nog iets anders hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
LR enigste mod die voor z'n mening durfde uit te komen, en dat heeft m zn modschap gekost.
Ja weet ikquote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik mee uitkijken, maat.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
110% anti racisme
110% tegen zwarte piet
Vrjiheid van meningsuiting enzo. Al moet je wel ergens een grens trekken.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het moet toch enigszins te verifiëren zijn, en zo kan dat.
Meer dan kan?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
110% anti racisme
110% tegen zwarte piet
ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik met mijn laatste "mijlpaal" ook.Ik let er ook te weinig op.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
100% anti racisme
100% voor zwarte piet
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarin natuurlijk allemaal modjes meelurkten.
quote:
Wat is de levertijd?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu maar wachten dus?
Uhu, maar heel vaak doen ze er niks mee hoor. Heb ook wel eens melding gedaan van bepaalde inhoud van een dm die ik binnenkreeg, daar is uiteindelijk niks mee gedaan.. Simpelweg omdat het via de FA's bij de A's terecht moest komen, en dat ging niet helemaal soepeltjes ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vrjiheid van meningsuiting enzo. Al moet je wel ergens een grens trekken.
Moet je per se allochtoon zijn daarvoor dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik verwacht zometeen bijval van LB
ALLOCHTOON PRIDE
Week of 3 volgens mij.quote:
Nee hoor, maar wij allochtonen steunen elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je per se allochtoon zijn daarvoor dan.
Stoere shirts natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar maken jullie wel niet druk om?
Eensquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wij allochtonen steunen elkaar.
ik maak me druk om van allesquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekostquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ook wel ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, maar heel vaak doen ze er niks mee hoor. Heb ook wel eens melding gedaan van bepaalde inhoud van een dm die ik binnenkreeg, daar is uiteindelijk niks mee gedaan.. Simpelweg omdat het via de FA's bij de A's terecht moest komen, en dat ging niet helemaal soepeltjes ofzo.
Ah, tof. Al denk ik niet dat ik hem echt dragen zal.quote:
Zitten ze nu al in de zak?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekost
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeieh dat die banner daar staatquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nahquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.
ja mij interesseert het weinigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Boeieh dat die banner daar staat
Daar zit jij nu ook bijna op.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook
Laatst keek ik.toevallig.dat iemand zich erover verbaasde dat er nog.fokkers.met.65k posts rondliepen die hij nog.nooit had gezien. Toen keek.ik even
Valt allemaal erg goed mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.
die hele discussie is vrij treurigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mij interesseert het weinig
het staat alleen wel verschrikkelijk treurig
Tjaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mij interesseert het weinig
het staat alleen wel verschrikkelijk treurig
Gezien, vandaar nahquote:
Eensquote:
"Ajacied422 ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit jij nu ook bijna op.Er zijn ook zat FOK!kers die in die top 500 staan, die alleen in bepaalde onbekende subfora posten.
Daar hoor je verder nooit iets van.
Nice.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ook wel ja.
"Blokkeer de betreffende user maar"
Omdat zwartquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb nog nooit echt goede argumenten gehoord waarom zwarte piet nou racistisch zou zijn.
Waar is je UI en je ondertitel en je gendericon en je sig?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb nog nooit echt goede argumenten gehoord waarom zwarte piet nou racistisch zou zijn.
Elke stereotype slaaf gebruiken en dan boos worden als ie een andere kleur moet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
say what.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
d4v1d zit zeker admins te balzuigen
VBL alleen toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajacied422 post in de bestlopende forums?
http://newmediaplatform.n(...)feestje-jerry-arens/ grquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Matigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Bij mij ging het meer om die persoon in kwestie tegen zichzelf te beschermen, maar daar werkten ze ook niet aan mee. Kreeg een ban van een dagje ofzo.Jammer wel.
Wat is een UI? En heb ik nog niet, ben redelijk nieuwquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar is je UI en je ondertitel en je gendericon en je sig?
Afschaffen die handel.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Sardu het volgende:
Ik wil dit hele topic aan tijd terug... Dacht ik iets noemenswaardigs mee te lezen gaat het weer over die ebolapiet.
Lekker gek doenquote:
Usericonquote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Wat is een UI? En heb ik nog niet, ben redelijk nieuw
Ik vond Zp altjid al racistischquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Insomnia, vind je ZP echt racistisch of alleen omdat LR en JC daardoor een ban hebben?
Ik weet niet hoor, kijk hoe slaven werden behandeld en kijk hoe zwarte piet word behandeld. Wereld van verschil. En daarbij heb ik het nooit met een slaaf vergeleken tot de discussie opeens op gang kwam...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke stereotype slaaf gebruiken en dan boos worden als ie een andere kleur moet.
Moest dit 3x lezen. Rare zinquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
Willen allemaal die er schijnbaar niets in geven een ander topic zoeken om daar niet te reageren omdat ze niets geven om het onderwerp
wanneer stop je met ONZ en kom je weer bij de echte echte crewquote:
Okequote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond Zp altjid al racistisch
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond Zp altjid al racistisch
You what now?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
Willen allemaal die er schijnbaar niets in geven een ander topic zoeken om daar niet te reageren omdat ze niets geven om het onderwerp
Nee manquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste je aandacht.
Echt héquote:
Klopt.jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit jij nu ook bijna op.Er zijn ook zat FOK!kers die in die top 500 staan, die alleen in bepaalde onbekende subfora posten.
Daar hoor je verder nooit iets van.
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter vieren jullie gewoon kerst ofzo
Ik post nog wel eens in GRTD hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer stop je met ONZ en kom je weer bij de echte echte crew
Doe ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter vieren jullie gewoon kerst ofzo
maar niet zoals vroeger manquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik post nog wel eens in GRTD hoor
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik ga helemaal los [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zolang mensen een racistisch feest vieren doe ik dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Top, dankje, tja heb ik gewoon nog niet. Zal er aan werken
Dit dus, ik bemoei mij ook niet met andermans feesten, maar als we daar over beginnen kunnen we ook wel ff doorgaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.
Jij gelooft ook dat panseksuelen bestaan dus jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt.ja
Hij zei dat hij bang was dat mijn PoHi vol zou staan met OUD en UTO
. Ik mis hemquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar niet zoals vroeger man
vroeger wintertijden enzo altijd chilling met stuart enzo echt baas
ik ga binnekort ook in LIF posten LBquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
. Ik mis hem
Get on the beers son
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat panseksuelen bestaan dus ja
Waaromquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga binnekort ook in LIF posten LB
Oke, dus een feest met dierenmishandeling laat je met rust of bemoei je je daar ook mee?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang mensen een racistisch feest vieren doe ik dat.
je niet in een ander kunnen inbeelden is ook wel klachtwaardigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Je username is niet echt pakkend trouwens.
dierenmishandeling?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Oke, dus een feest met dierenmishandeling laat je met rust of bemoei je je daar ook mee?
Noem er eens een?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Oke, dus een feest met dierenmishandeling laat je met rust of bemoei je je daar ook mee?
Viel zaterdag wel meequote:
welke ep ben je?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was half the flash aan het kijken
Nou.. Die schimmel he! Waarom is die wit?quote:
Wanneer ga je trouwen?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben trouwen toppa daar echt lachen
2quote:
Is niet meer of minder dierenmishandeling dan op andere dagen ritueel slachten.quote:
en je andere helft?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was half the flash aan het kijken
ja weet nog niet schatjequote:Op donderdag 6 november 2014 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen?
Ik ben wel uitgenodigd toch?
Nawhhhhquote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Viel zaterdag wel meeNormaal gesproken sta ik echt strak van de energie. Maar dat zal wel met andere factoren te maken hebben gehad.
vind dat niet echt dierenmishandeling te noemenquote:
Is inderdaad niet extreem meer/minder diervriendelijk dan andere manieren.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
beesten zijn echt in no time dood
Ja, dan kan je ook zeggen dat je zwarte piet niet een ander soort racisme is dan alle andere soorten racisme...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet meer of minder dierenmishandeling dan op andere dagen ritueel slachten.
Dan zou je daar tegen moeten strijden
Racisme is ten alle tijden verboden.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, dan kan je ook zeggen dat je zwarte piet niet een ander soort racisme is dan alle andere soorten racisme...
Spannendquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet nog niet schatje
had paar weken geleden gevraagd
maandje terug
maar nu beetje druk om echt voor te bereiden maar zal nog wel even duren veel voorbereiden
maar je mag komen hoor
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Barry gaat dood aan het einde
Ik vind via een verdoving toch wel iets diervriendelijkerquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is inderdaad niet extreem meer/minder diervriendelijk dan andere manieren.
ja jij mag wel komen, maar niet te veel van FOK! ik zeg eerlijkquote:
en is verder niks mis mee imoquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Racisme is ten alle tijden verboden.
Ritueel slachten niet.
Want dat krijgen de meeste wel ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik vind via een verdoving toch wel iets diervriendelijker
Alsof personen die ZP racisme vinden niet opstaan tegen andere soorten racisme wil je zeggenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, dan kan je ook zeggen dat je zwarte piet niet een ander soort racisme is dan alle andere soorten racisme...
Dat zou erg hypocriet zijn. Om over de rug van een kidnerfeest racisme goed te keuren en buiten dat niet racistisch te zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof personen die ZP racisme vinden niet opstaan tegen andere soorten racisme wil je zeggen
dat mag je best vindenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik vind via een verdoving toch wel iets diervriendelijker
Sof en Fok-it sowieso wel toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja jij mag wel komen, maar niet te veel van FOK! ik zeg eerlijk
met ritueel slachten?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en is verder niks mis mee imo
ja die sowieso welquote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sof en Fok-it sowieso wel toch?
Valt prima te negeren hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef Sardu het volgende:
Great... Nu zit de ONZsc ook onder het ZP verhaal.
Doegie!
quote:
Ik heb daar verder ook niet bijzonder veel moeite mee, nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja. in het noorden slachtte ze gewoon hun eigen mensen als offer
Omg zwartquote:
maar zal nog wel 12-18 maanden duren hoor.quote:
Ik weet 't.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet 't.
Maar was toch al van plan om eten te maken/zoeken en liever voordat ik m'n buik vol heb van dat ge-emmer zonder einde.
Ga je het groots aanpakken?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar zal nog wel 12-18 maanden duren hoor.
echt veel regelen gekkigheid
Ja nogalquote:
ja moet welquote:Op donderdag 6 november 2014 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je het groots aanpakken?
Oh ja dat wordt een hoop werkquote:Op donderdag 6 november 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja moet wel
cultuur en shittie
Trustenquote:
Ik post in GRTDquote:
quote:
?quote:
Gastquote:Op donderdag 6 november 2014 01:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter een kras in je iPhone dan een iPhone in je kras
Zie hierbovenquote:
Wat ist los dan?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter een kras in je iPhone dan een iPhone in je kras
Jaquote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
och is david weer bezig met zijn poging tot humor?
Dan voel je je gelijk zo elitairquote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef essnhills het volgende:
ZO, thuis![]()
Best comfortabel wel, 1e klas reizen
Jaquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel gewoon voor 2e klas prijs natuurlijk, Zo rol ik
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
och is david weer bezig met zijn poging tot humor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |