Is inderdaad niet extreem meer/minder diervriendelijk dan andere manieren.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
beesten zijn echt in no time dood
Ja, dan kan je ook zeggen dat je zwarte piet niet een ander soort racisme is dan alle andere soorten racisme...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet meer of minder dierenmishandeling dan op andere dagen ritueel slachten.
Dan zou je daar tegen moeten strijden
Racisme is ten alle tijden verboden.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, dan kan je ook zeggen dat je zwarte piet niet een ander soort racisme is dan alle andere soorten racisme...
Spannendquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet nog niet schatje
had paar weken geleden gevraagd
maandje terug
maar nu beetje druk om echt voor te bereiden maar zal nog wel even duren veel voorbereiden
maar je mag komen hoor
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Barry gaat dood aan het einde
Ik vind via een verdoving toch wel iets diervriendelijkerquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is inderdaad niet extreem meer/minder diervriendelijk dan andere manieren.
ja jij mag wel komen, maar niet te veel van FOK! ik zeg eerlijkquote:
en is verder niks mis mee imoquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Racisme is ten alle tijden verboden.
Ritueel slachten niet.
Want dat krijgen de meeste wel ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik vind via een verdoving toch wel iets diervriendelijker
Alsof personen die ZP racisme vinden niet opstaan tegen andere soorten racisme wil je zeggenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, dan kan je ook zeggen dat je zwarte piet niet een ander soort racisme is dan alle andere soorten racisme...
Dat zou erg hypocriet zijn. Om over de rug van een kidnerfeest racisme goed te keuren en buiten dat niet racistisch te zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof personen die ZP racisme vinden niet opstaan tegen andere soorten racisme wil je zeggen
dat mag je best vindenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik vind via een verdoving toch wel iets diervriendelijker
Sof en Fok-it sowieso wel toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja jij mag wel komen, maar niet te veel van FOK! ik zeg eerlijk
met ritueel slachten?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en is verder niks mis mee imo
ja die sowieso welquote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sof en Fok-it sowieso wel toch?
Valt prima te negeren hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef Sardu het volgende:
Great... Nu zit de ONZsc ook onder het ZP verhaal.
Doegie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |