quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt.ja
Hij zei dat hij bang was dat mijn PoHi vol zou staan met OUD en UTO
. Ik mis hemquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar niet zoals vroeger man
vroeger wintertijden enzo altijd chilling met stuart enzo echt baas
ik ga binnekort ook in LIF posten LBquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
. Ik mis hem
Get on the beers son
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat panseksuelen bestaan dus ja
Waaromquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga binnekort ook in LIF posten LB
Oke, dus een feest met dierenmishandeling laat je met rust of bemoei je je daar ook mee?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang mensen een racistisch feest vieren doe ik dat.
je niet in een ander kunnen inbeelden is ook wel klachtwaardigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.
[..]
Je username is niet echt pakkend trouwens.
dierenmishandeling?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Oke, dus een feest met dierenmishandeling laat je met rust of bemoei je je daar ook mee?
Noem er eens een?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Oke, dus een feest met dierenmishandeling laat je met rust of bemoei je je daar ook mee?
Viel zaterdag wel meequote:
welke ep ben je?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was half the flash aan het kijken
Nou.. Die schimmel he! Waarom is die wit?quote:
Wanneer ga je trouwen?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben trouwen toppa daar echt lachen
2quote:
Is niet meer of minder dierenmishandeling dan op andere dagen ritueel slachten.quote:
en je andere helft?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was half the flash aan het kijken
ja weet nog niet schatjequote:Op donderdag 6 november 2014 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen?
Ik ben wel uitgenodigd toch?
Nawhhhhquote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Viel zaterdag wel meeNormaal gesproken sta ik echt strak van de energie. Maar dat zal wel met andere factoren te maken hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |