You what now?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
Willen allemaal die er schijnbaar niets in geven een ander topic zoeken om daar niet te reageren omdat ze niets geven om het onderwerp
Nee manquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste je aandacht.
Echt héquote:
Klopt.jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit jij nu ook bijna op.Er zijn ook zat FOK!kers die in die top 500 staan, die alleen in bepaalde onbekende subfora posten.
Daar hoor je verder nooit iets van.
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter vieren jullie gewoon kerst ofzo
Ik post nog wel eens in GRTD hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer stop je met ONZ en kom je weer bij de echte echte crew
Doe ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter vieren jullie gewoon kerst ofzo
maar niet zoals vroeger manquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik post nog wel eens in GRTD hoor
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik ga helemaal los [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zolang mensen een racistisch feest vieren doe ik dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Top, dankje, tja heb ik gewoon nog niet. Zal er aan werken
Dit dus, ik bemoei mij ook niet met andermans feesten, maar als we daar over beginnen kunnen we ook wel ff doorgaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.
Jij gelooft ook dat panseksuelen bestaan dus jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |