Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekost
Boeieh dat die banner daar staatquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekost
Nahquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.
ja mij interesseert het weinigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Boeieh dat die banner daar staat
Daar zit jij nu ook bijna op.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook
Laatst keek ik.toevallig.dat iemand zich erover verbaasde dat er nog.fokkers.met.65k posts rondliepen die hij nog.nooit had gezien. Toen keek.ik even
Valt allemaal erg goed mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.
die hele discussie is vrij treurigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mij interesseert het weinig
het staat alleen wel verschrikkelijk treurig
Tjaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mij interesseert het weinig
het staat alleen wel verschrikkelijk treurig
Gezien, vandaar nahquote:
Eensquote:
"Ajacied422 ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit jij nu ook bijna op.Er zijn ook zat FOK!kers die in die top 500 staan, die alleen in bepaalde onbekende subfora posten.
Daar hoor je verder nooit iets van.
Nice.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ook wel ja.
"Blokkeer de betreffende user maar"
Omdat zwartquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb nog nooit echt goede argumenten gehoord waarom zwarte piet nou racistisch zou zijn.
Waar is je UI en je ondertitel en je gendericon en je sig?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb nog nooit echt goede argumenten gehoord waarom zwarte piet nou racistisch zou zijn.
Elke stereotype slaaf gebruiken en dan boos worden als ie een andere kleur moet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
say what.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
d4v1d zit zeker admins te balzuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |