Meer dan kan?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
110% anti racisme
110% tegen zwarte piet
ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik met mijn laatste "mijlpaal" ook.Ik let er ook te weinig op.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
100% anti racisme
100% voor zwarte piet
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarin natuurlijk allemaal modjes meelurkten.
quote:
Wat is de levertijd?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu maar wachten dus?
Uhu, maar heel vaak doen ze er niks mee hoor. Heb ook wel eens melding gedaan van bepaalde inhoud van een dm die ik binnenkreeg, daar is uiteindelijk niks mee gedaan.. Simpelweg omdat het via de FA's bij de A's terecht moest komen, en dat ging niet helemaal soepeltjes ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vrjiheid van meningsuiting enzo. Al moet je wel ergens een grens trekken.
Moet je per se allochtoon zijn daarvoor dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik verwacht zometeen bijval van LB
ALLOCHTOON PRIDE
Week of 3 volgens mij.quote:
Nee hoor, maar wij allochtonen steunen elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je per se allochtoon zijn daarvoor dan.
Stoere shirts natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar maken jullie wel niet druk om?
Eensquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wij allochtonen steunen elkaar.
ik maak me druk om van allesquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekostquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ook wel ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, maar heel vaak doen ze er niks mee hoor. Heb ook wel eens melding gedaan van bepaalde inhoud van een dm die ik binnenkreeg, daar is uiteindelijk niks mee gedaan.. Simpelweg omdat het via de FA's bij de A's terecht moest komen, en dat ging niet helemaal soepeltjes ofzo.
Ah, tof. Al denk ik niet dat ik hem echt dragen zal.quote:
Zitten ze nu al in de zak?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |