Had ik met mijn laatste "mijlpaal" ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
Ik mis zulke dingen ook altijd. Ik kijk meestal dan bijvoorbeeld als ik 50.007 posts oid heb of ik al innde buurt kom
Juistquote:
Ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef DrNick het volgende:
[..]_
Dus als ik per dm iemand doodverwens, en zij zegt dat tegen een A, krijg ik een ban?
had.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]droeftoeter
LR is een van de betere mods die fok heeft imo
Stoer hoor, praten over mensen als ze een ban hebben.quote:
boehoequote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoer hoor, praten over mensen als ze een ban hebben.
Triest mannetje.
Dat werd helaas voor mij bepaald.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat bepaal je voor jezelf natuurlijk.
Noord-Korea dit dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
LR enigste mod die voor z'n mening durfde uit te komen, en dat heeft m zn modschap gekost.
Er was ook nog iets anders hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
LR enigste mod die voor z'n mening durfde uit te komen, en dat heeft m zn modschap gekost.
Ja weet ikquote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik mee uitkijken, maat.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
110% anti racisme
110% tegen zwarte piet
Vrjiheid van meningsuiting enzo. Al moet je wel ergens een grens trekken.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het moet toch enigszins te verifiëren zijn, en zo kan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |