Hoezo zou dat niet kunnen, denk je? Versleuteld ofzo? Nope. Staat allemaal netjes in de db, allemaal prima uit te lezen, en daar is echt wel een overzichtje voor gemaakt.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Het kan wel, maar toch niet die naar elkaar?
Het leven is hard als man.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, zal niet de eerste keer zijn dat ik verkas in de nachttrein wegens onplezierige (mij lastigvallende) medereizigers. Ik vond het wel lief
Hij kwam helemaal naar me toe op het perron om te vragen of ik alleen reisde.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen, denk je? Versleuteld ofzo? Nope. Staat allemaal netjes in de db, allemaal prima uit te lezen, en daar is echt wel een overzichtje voor gemaakt.
Mods en FA's kunnen het niet lezen trouwens, alleen A's.
Huu, maar het lijkt me niet dat A's alle DM's in een livefeed te zien krijgen en zeggen huu dit is crewbash, ban.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het leven is hard als een lul.
jij word.nooit uit veiligheidsoverwegingen 1e gezet?quote:
ik reis gelukkig niet met het ovquote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
jij word.nooit uit veiligheidsoverwegingen 1e gezet?
Neuh, wss. kunnen ze er op zoeken oid.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Huu, maar het lijkt me niet dat A's alle DM's in een livefeed te zien krijgen en zeggen huu dit is crewbash, ban.
Oh, dat scheeltquote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik reis gelukkig niet met het ov
Lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, wss. kunnen ze er op zoeken oid.
gvd gemistquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt zojuist je 50.000e post gedaan trouwens Nick.
Ja, doe maar even je nummer. Had net nog een uit elkaar getrokken bank gevonden die ik je via DM wou sturen.quote:
Na een melding, idd. Ik mocht met bepaalde personen ook niet over bepaalde onderwerpen praten via dm, omdat bepaalde personen bepaalde dingen zouden meelezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt.
Watquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note van iets op Facebook
Dat bepaal je voor jezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Na een melding, idd. Ik mocht met bepaalde personen ook niet over bepaalde onderwerpen praten via dm, omdat bepaalde personen bepaalde dingen zouden meelezen.
Bepaald niet prettig.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Na een melding, idd. Ik mocht met bepaalde personen ook niet over bepaalde onderwerpen praten via dm, omdat bepaalde personen bepaalde dingen zouden meelezen.
Bepaald niet prettig.
Als ze de pik op je hebben idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |