Hoezo hij danquote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man 2 weken voor hem
fuck dat
#dmswordengelezen
tegen danny ingegaanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal gedaan joh
Ingegaan mbt wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen danny ingegaan
en dms gestuurd naar elkaar
quote:
DM's sturen naar elkaar is banbaar, ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen danny ingegaan
en dms gestuurd naar elkaar
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was best spontaan ineensquote:
wel als er crewbash is in dmquote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
DM's sturen naar elkaar is banbaar, ja?
Ligt aan de inhoud hè.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
DM's sturen naar elkaar is banbaar, ja?
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar hadden ze heeft Sardu ook al zo'n shirt van.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardNonsens en discriminatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardTrieste wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Die kunnen toch niet gelezen worden?
Jawel.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Lekker naief om te denken dat dit niet kanquote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Sheeeeet... Zal mijn perverse gedachtes maar niet meer naar LB sturen dan...quote:
Admins kunnen elke dm lezenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Het kan wel, maar toch niet die naar elkaar?
Ja, zo bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker naief om te denken dat dit niet kan
Mwah, zal niet de eerste keer zijn dat ik verkas in de nachttrein wegens onplezierige (mij lastigvallende) medereizigers. Ik vond het wel liefquote:
Nee onder elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het niet.
Maar bijvoorbeeld naar Yv gestuurd dat ze een akelig vrouwensch was ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |