ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik met mijn laatste "mijlpaal" ook.Ik let er ook te weinig op.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
100% anti racisme
100% voor zwarte piet
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarin natuurlijk allemaal modjes meelurkten.
quote:
Wat is de levertijd?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu maar wachten dus?
Uhu, maar heel vaak doen ze er niks mee hoor. Heb ook wel eens melding gedaan van bepaalde inhoud van een dm die ik binnenkreeg, daar is uiteindelijk niks mee gedaan.. Simpelweg omdat het via de FA's bij de A's terecht moest komen, en dat ging niet helemaal soepeltjes ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vrjiheid van meningsuiting enzo. Al moet je wel ergens een grens trekken.
Moet je per se allochtoon zijn daarvoor dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik verwacht zometeen bijval van LB
ALLOCHTOON PRIDE
Week of 3 volgens mij.quote:
Nee hoor, maar wij allochtonen steunen elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je per se allochtoon zijn daarvoor dan.
Stoere shirts natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar maken jullie wel niet druk om?
Eensquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wij allochtonen steunen elkaar.
ik maak me druk om van allesquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekostquote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ook wel ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, maar heel vaak doen ze er niks mee hoor. Heb ook wel eens melding gedaan van bepaalde inhoud van een dm die ik binnenkreeg, daar is uiteindelijk niks mee gedaan.. Simpelweg omdat het via de FA's bij de A's terecht moest komen, en dat ging niet helemaal soepeltjes ofzo.
Ah, tof. Al denk ik niet dat ik hem echt dragen zal.quote:
Zitten ze nu al in de zak?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zwarte piet LR en JC een ban heeft gekost
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeieh dat die banner daar staatquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nahquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.
ja mij interesseert het weinigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Boeieh dat die banner daar staat
Daar zit jij nu ook bijna op.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook
Laatst keek ik.toevallig.dat iemand zich erover verbaasde dat er nog.fokkers.met.65k posts rondliepen die hij nog.nooit had gezien. Toen keek.ik even
Valt allemaal erg goed mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zullen zelf wel iets verkeerds hebben gezegd er over.
die hele discussie is vrij treurigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mij interesseert het weinig
het staat alleen wel verschrikkelijk treurig
Tjaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mij interesseert het weinig
het staat alleen wel verschrikkelijk treurig
Gezien, vandaar nahquote:
Eensquote:
"Ajacied422 ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit jij nu ook bijna op.Er zijn ook zat FOK!kers die in die top 500 staan, die alleen in bepaalde onbekende subfora posten.
Daar hoor je verder nooit iets van.
Nice.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ook wel ja.
"Blokkeer de betreffende user maar"
Omdat zwartquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb nog nooit echt goede argumenten gehoord waarom zwarte piet nou racistisch zou zijn.
Waar is je UI en je ondertitel en je gendericon en je sig?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb nog nooit echt goede argumenten gehoord waarom zwarte piet nou racistisch zou zijn.
Elke stereotype slaaf gebruiken en dan boos worden als ie een andere kleur moet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
say what.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
d4v1d zit zeker admins te balzuigen
VBL alleen toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajacied422 post in de bestlopende forums?
http://newmediaplatform.n(...)feestje-jerry-arens/ grquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Matigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Bij mij ging het meer om die persoon in kwestie tegen zichzelf te beschermen, maar daar werkten ze ook niet aan mee. Kreeg een ban van een dagje ofzo.Jammer wel.
Wat is een UI? En heb ik nog niet, ben redelijk nieuwquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar is je UI en je ondertitel en je gendericon en je sig?
Afschaffen die handel.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Sardu het volgende:
Ik wil dit hele topic aan tijd terug... Dacht ik iets noemenswaardigs mee te lezen gaat het weer over die ebolapiet.
Lekker gek doenquote:
Usericonquote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Wat is een UI? En heb ik nog niet, ben redelijk nieuw
Ik vond Zp altjid al racistischquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Insomnia, vind je ZP echt racistisch of alleen omdat LR en JC daardoor een ban hebben?
Ik weet niet hoor, kijk hoe slaven werden behandeld en kijk hoe zwarte piet word behandeld. Wereld van verschil. En daarbij heb ik het nooit met een slaaf vergeleken tot de discussie opeens op gang kwam...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke stereotype slaaf gebruiken en dan boos worden als ie een andere kleur moet.
Moest dit 3x lezen. Rare zinquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
Willen allemaal die er schijnbaar niets in geven een ander topic zoeken om daar niet te reageren omdat ze niets geven om het onderwerp
wanneer stop je met ONZ en kom je weer bij de echte echte crewquote:
Okequote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond Zp altjid al racistisch
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond Zp altjid al racistisch
You what now?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
Willen allemaal die er schijnbaar niets in geven een ander topic zoeken om daar niet te reageren omdat ze niets geven om het onderwerp
Nee manquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste je aandacht.
Echt héquote:
Klopt.jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit jij nu ook bijna op.Er zijn ook zat FOK!kers die in die top 500 staan, die alleen in bepaalde onbekende subfora posten.
Daar hoor je verder nooit iets van.
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter vieren jullie gewoon kerst ofzo
Ik post nog wel eens in GRTD hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer stop je met ONZ en kom je weer bij de echte echte crew
Doe ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter vieren jullie gewoon kerst ofzo
maar niet zoals vroeger manquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik post nog wel eens in GRTD hoor
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik ga helemaal los [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zolang mensen een racistisch feest vieren doe ik dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Top, dankje, tja heb ik gewoon nog niet. Zal er aan werken
Dit dus, ik bemoei mij ook niet met andermans feesten, maar als we daar over beginnen kunnen we ook wel ff doorgaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of bemoei je allemaal niet met wat een ander viert.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.
Jij gelooft ook dat panseksuelen bestaan dus jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
ZP racistisch vinden is anders wel klachtwaardig.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt.ja
Hij zei dat hij bang was dat mijn PoHi vol zou staan met OUD en UTO
. Ik mis hemquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar niet zoals vroeger man
vroeger wintertijden enzo altijd chilling met stuart enzo echt baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |