VBL alleen toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajacied422 post in de bestlopende forums?
http://newmediaplatform.n(...)feestje-jerry-arens/ grquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb nog nooit echt goede argumenten gehoord waarom zwarte piet nou racistisch zou zijn.
Matigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Bij mij ging het meer om die persoon in kwestie tegen zichzelf te beschermen, maar daar werkten ze ook niet aan mee. Kreeg een ban van een dagje ofzo.Jammer wel.
Wat is een UI? En heb ik nog niet, ben redelijk nieuwquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar is je UI en je ondertitel en je gendericon en je sig?
Afschaffen die handel.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Sardu het volgende:
Ik wil dit hele topic aan tijd terug... Dacht ik iets noemenswaardigs mee te lezen gaat het weer over die ebolapiet.
Lekker gek doenquote:
Usericonquote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Wat is een UI? En heb ik nog niet, ben redelijk nieuw
Ik vond Zp altjid al racistischquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef d4v1d het volgende:
Insomnia, vind je ZP echt racistisch of alleen omdat LR en JC daardoor een ban hebben?
Ik weet niet hoor, kijk hoe slaven werden behandeld en kijk hoe zwarte piet word behandeld. Wereld van verschil. En daarbij heb ik het nooit met een slaaf vergeleken tot de discussie opeens op gang kwam...quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke stereotype slaaf gebruiken en dan boos worden als ie een andere kleur moet.
Moest dit 3x lezen. Rare zinquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
Willen allemaal die er schijnbaar niets in geven een ander topic zoeken om daar niet te reageren omdat ze niets geven om het onderwerp
wanneer stop je met ONZ en kom je weer bij de echte echte crewquote:
Okequote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond Zp altjid al racistisch
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond Zp altjid al racistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |