SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt net je theorie gehaald, dus je hebt toch nog niet direct een auto nodig, toch? Ik zou zeker wachten als het kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb niet echt iemand die me kan helpen, kan wachten totdat ik me broer weer eens zie.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een auto gevonden voor Crip...
[ afbeelding ]
Oh you didn'tquote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een auto gevonden voor Crip...
[ afbeelding ]
Spoilerquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Chelsea 1-1 tegen Maribor. Altijd lastig, uit tegen Maribor.
hoe was de feestjequote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb niet echt iemand die me kan helpen, kan wachten totdat ik me broer weer eens zie.
Wat moet je de hele nacht?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
Ik begin migraine te krijgen en heb mijn pillen niet bij.. en ik moet nog de hele nacht.
wat moest je ervoor doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Werken. Nachtdienst.
Heb een migraine pilletje weten te scoren.
in welk branche zit je?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Werken. Nachtdienst.
Heb een migraine pilletje weten te scoren.
Hij was gewaarschuwd blijkbaar. Zat hij in de 'onderwereld'?quote:Op donderdag 6 november 2014 04:10 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-beverwijk.html
Ooit nog paar kickbokslessen van gehad
Zijn vriend en mede-eigenaar van hun sportschool was gewaarschuwd en die heeft zich vrijwillig laten opsluiten. Het lijkt me vrijwel zeker dat die in de onderwereld zat ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 04:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij was gewaarschuwd blijkbaar. Zat hij in de 'onderwereld'?
Ik hou niet bij wie wie is, weet ik veel dat jij borte bent. Sorry hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 04:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dit elke week? Serieus daha kaç defa diyecem?
Ik werk in de logistiek.
Risico van het vak..quote:Op donderdag 6 november 2014 04:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zijn vriend en mede-eigenaar van hun sportschool was gewaarschuwd en die heeft zich vrijwillig laten opsluiten. Het lijkt me vrijwel zeker dat die in de onderwereld zat ja.
Niks.Maar dan ook letterlijk niks. Jij?quote:
Beetje filosoferen. 's Nachts denk ik het helderst en krijg ik de beste ideeën. Overdag is dat allemaal weer wegquote:Op donderdag 6 november 2014 05:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks.Maar dan ook letterlijk niks. Jij?
Dat heb ik tijdens het douchen altijdquote:Op donderdag 6 november 2014 05:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje filosoferen. 's Nachts denk ik het helderst en krijg ik de beste ideeën. Overdag is dat allemaal weer weg
5:30.quote:
#Goodlife #deleven #hakunamatataquote:Op donderdag 6 november 2014 05:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
5:30.
Net thuis. Wachten tot badkamer vrij is en dan slapen.
Dat moment wanneer je naar huis gaat en de halve gare gezichten van de ochtendploeg ziet. Dat moment wanneer je thuiskomt en jij je klaar maakt om te gaan slapen terwijl de rest met moeite wakker aan het worden is. Pure blisssss.
Zekerz.quote:Op donderdag 6 november 2014 05:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
#Goodlife #deleven #hakunamatata
Ochtendmensen zijn hinderlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 05:46 schreef Landysh het volgende:
Maar mijn moeder is echt niet 100%. Gaat ze een half uur eerder opstaan zodat ze op werk rustig een sigaret kan roken. Ze is om 6:30 al op werk terwijl ze pas om 07:00 begint.
Ik ben altijd 1 minuut voor aanvang op werk.
Je geluk uit het leed van anderen halen.quote:Op donderdag 6 november 2014 05:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
5:30.
Net thuis. Wachten tot badkamer vrij is en dan slapen.
Dat moment wanneer je naar huis gaat en de halve gare gezichten van de ochtendploeg ziet. Dat moment wanneer je thuiskomt en jij je klaarmaakt om te gaan slapen terwijl de rest met moeite wakker aan het worden is. Pure blisssss.
Vrouwen hequote:Op donderdag 6 november 2014 05:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je geluk uit het leed van anderen halen.
Precies. Op werk ook een paar. Who the f is er om 5:00 uur al op werk wanneer je om 5:30 moet beginnen. En dan komen ze uit Duitsland ook nog dus extra vroeg opstaan.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 04:10 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-beverwijk.html
Ooit nog paar kickbokslessen van gehad
Doodgeschoten Hans?quote:Op donderdag 6 november 2014 06:39 schreef Peunage het volgende:
Snap het niet helemaal, wat is er te zien?
Ja slecht voor je kosten/baten, bonus/malusquote:Op donderdag 6 november 2014 08:31 schreef Stimorol- het volgende:
Is t slecht voor je auto om 7 km heen en 7 km terug te rijden trouwens? Dus woon-werkvervoer en dan kijkend naar slijtage en verbruik?
Wat raad je aan?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja slecht voor je kosten/baten, bonus/malus
OV? Stim, 7km enkele reis is wel erg kortquote:
Ja. Fietsen is nog een stapquote:Op donderdag 6 november 2014 08:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
OV? Stim, 7km enkele reis is wel erg kort![]()
Ook in R&P een topic. Ik snap de drama niet zo... Kun je het mij uitleggen?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:16 schreef sylvesterrr het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-blauwe-vinkjes.html
Oh oh...
Mensen zijn te laf om te melden dat ze even geen zin hebben in antwoorden.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in R&P een topic. Ik snap de drama niet zo... Kun je het mij uitleggen?
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:38 schreef zarGon het volgende:
In een groepsgesprek kun je per bericht dat je hebt gestuurd zien wie het bericht heeft gelezen..
Edit:
[..]
Bij individuele gesprekken kan je ook zien wanneer het is gelezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:38 schreef zarGon het volgende:
In een groepsgesprek kun je per bericht dat je hebt gestuurd zien wie het bericht heeft gelezen..
Edit:
[..]
Tot nu kon je nog zeggen "ik moest even op een belangrijk bericht reageren, had jouw bericht nog niet gelezen." Dat kan dus niet meer.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in R&P een topic. Ik snap de drama niet zo... Kun je het mij uitleggen?
Was dat haar man?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:12 schreef Che_ het volgende:
[upd] [vid] Man doodt vrouw live op forum
Omdat ik me niet druk maak om blauwe vinkjes op whatsapp?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aight, deze man met zijn laid back approach op het leven...
Onder andere. Het was een positieve noot, Che. Check PI.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat ik me niet druk maak om blauwe vinkjes op whatsapp?
Wie is KB?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:47 schreef Stimorol- het volgende:
Che blijft negeren geloof ik.
Ik ben KB all over again.
Dat is gewoon discriminatie, op naar de rechter.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:48 schreef TheMagnificent het volgende:
NWS / Geen tickets voetbalwedstrijd voor Belgen met Turkse naam
Wat belachelijk dit.
Ik vatte het ook niet verkeerd op, maar begrijp niet dat mensen daar zich druk om maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onder andere. Het was een positieve noot, Che. Check PI.
Hoe en wat? Beveiliger wordt aangevallen door wilde honden? En waar is dit precies?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:00 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.ntvmsnbc.com/kopekler-boyle-saldirdi.html
Pff, wat een manier om aan je einde te komen; verscheurd worden door honden.
Zou iniedergeval de toeren laag laten.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:31 schreef Stimorol- het volgende:
Is t slecht voor je auto om 7 km heen en 7 km terug te rijden trouwens? Dus woon-werkvervoer en dan kijkend naar slijtage en verbruik?
Wat is een turbo?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou iniedergeval de toeren laag laten.
Als je een turbo hebt is het extra schadelijk.
Klopt, beveiliger van een fabriek in Istanbul. Niemand hoorde zijn schreeuw om hulp blijkbaar. Heeft urenlang tot in de ochtend om zijn leven gevochten.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vatte het ook niet verkeerd op, maar begrijp niet dat mensen daar zich druk om maken.
[..]
Hoe en wat? Beveiliger wordt aangevallen door wilde honden? En waar is dit precies?
Eigenlijk horen de meeste hondenrassen gewoon afgemaakt te worden. Alleen de blindengeleiders mogen nog leven wat mij betreft.
Vieze beesten en onbetrouwbaar.
Ik heb een benzine.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een onderdeel in/bij de motor.
Heb je een TDI bv?
Ay... uzuldum. Yazik man.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, beveiliger van een fabriek in Istanbul. Niemand hoorde zijn schreeuw om hulp blijkbaar. Heeft urenlang tot in de ochtend om zijn leven gevochten.
quote:
Viel je hard?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag trouwens voor het eerst op mijn bek gegaan tijdens het motorrijden. Eerste echte motorrijles he...
Hebben we dat ook weer gehad.
Ik ben vanuit stilstand op mijn bek gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Viel je hard?
Omg ik zit bij zo'n saaie lesss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Borte.![]()
Welke foto's?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Die foto's van die vrouw op 4chan.
4chan.
En gecmiş olsun syl.
lool, Ik weet nog toen de instructeur bij mij achterop kwam zitten. Ik viel meteen om.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag trouwens voor het eerst op mijn bek gegaan tijdens het motorrijden. Eerste echte motorrijles he...
Waarom kwam ie bij jou achterop zitten?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lool, Ik weet nog toen de instructeur bij mij achterop kwam zitten. Ik viel meteen om.
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vanuit stilstand op mijn bek gegaan.Vergelijk het maar met een val van je fiets wanneer je even je evenwicht kwijtraakt. Met als verschil dat je niet 10 maar 200kg op je krijgt.
Was je daar bij de ArenA aan het lessen? zie daar altijd mensen lessen evenals stuntelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Borte.![]()
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom kwam ie bij jou achterop zitten?
Van die dode?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Die foto's van die vrouw op 4chan.
4chan.
En gecmiş olsun syl.
O man, dat lijkt me echt vet romantisch. Ben wel jeloers.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.
Vrij standaard procedure lijkt me? Moet er niet aan denken om zonder ervaring zomaar gelijk de weg op te draaien.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou iniedergeval de toeren laag laten.
Als je een turbo hebt is het extra schadelijk.
Vorige week had ik proefles en zat ik van en naar het oefenterrein bij hem achterop. Maar tijdens de les zelf zat hij niet achterop.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.
Vrij standaard procedure lijkt me? Moet er niet aan denken om zonder ervaring zomaar gelijk de weg op te draaien.
De toeren of de turbo? Had heeft van doen met het opwarmen als ik het mij goed herinner, bij 7 kilometer begint die pas net goed warm te worden en de olie zich te verspreiden.quote:
heb je al 8tjes gemacht?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Geachte heer Montelly,
Uw aangevraagde verlenging is 26-9-2014 door T-Mobile gerealiseerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:
Produkt: Apple iPhone6 16GB space grey
De heer Montelly
xxxxx xx
xx xx ROTTERDAM
srs..speciaal voor tc? wowwquote:Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, heb cam gehaald maak room aan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is op je gespoten....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Eentje heeft diarree op me gespoten toen ik was aan het verschonen, gewoon fml.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik ben geband door zarGon, het autoritaire mannetjequote:Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, heb cam gehaald maak room aan dan
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
er is op je gespoten....pff eerste keer dat ik had gehoopt dt mn eerste keer anders zou gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Even een rare maar serieuze vraag:quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even een rare maar serieuze vraag:
Stel dat er diarree op je hoofddoek komt; heb je altijd een reserve bij je? Of moet je de hele dag met poep op je hoofd rondlopen?
Hebben ze groen/zwarte kawasaki's?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:
@xaban06: jij wilde toch ook gaan lessen? Ik les nu bij een Turk () in Haarlem. Dat is niet zo ver bij jou vandaan toch?
vrouwen...brb is gelijk een half uur tot 45 min pffquote:
Kun je wel lachen met je voorhoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ga je cam aan doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
vrouwen...brb is gelijk een half uur tot 45 min pff
"Name of your sextape, haha."quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
pff eerste keer dat ik had gehoopt dt mn eerste keer anders zou gaan.
ja jij/.?quote:
Poepdoekquote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stel dat er diarree op je hoofddoek komt; heb je altijd een reserve bij je? Of moet je de hele dag met poep op je hoofd rondlopen?
ok maar je heb nog altijd 2de laags vermomming..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe m altijd aan als ik op tc kom.
Ik heb op het kinderdagverblijf bijna nooit een hoofddoek op zo tussendoor. Aleen vrouwen daarquote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
calm your titsquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
En mijn vraag wordt weer genegeerd hè. Dat doet pijn Crip.
Ik heb helemaal geen ervaring met werken met kinderen, maar dat heb ik ook niet nodig om te weten dat het echt niks voor mij is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus mensen, ik begrijp Crip echt. Werken met peuters en kleuters moet je echt leuk vinden anders is het niet te doen. Je gaat er helemaal kapot aan. Ik heb een paar maanden 4.5 uur per dag (verder geen school) stage gelopen op een kinderdagverblijf maar ik was aan het einde erger kapot dan dat ik na 8 uur vroege dienst in een fabriek ben.Echt kut werk is dat.
Babies is nog niet zo erg, maar die kleuters en peuters.. pfffquote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb helemaal geen ervaring met werken met kinderen, maar dat heb ik ook niet nodig om te weten dat het echt niks voor mij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bond, James Bond.![]()
We kunnen toch op jouw kanaal?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben geband door zarGon, het autoritaire mannetje
jullie hebben toch groep?quote:
Oke, over 45 min.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen toch op jouw kanaal?
kom die van zargon>quote:
Echt hequote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Opeens durft iedereen te cammen.Kom dan 22 nov gewoon naar de meet.
Mensen die cammenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Laat ze maar cammen, wij kunnen het zelf ook wel gezellig maken hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
owee als ik er lelijk opsta.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
Maar we hebben een kleuterleidster nodig...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten..
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?quote:
Ohhh was dat je lul?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?jaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ik alleen bepalen, dm mij de foto's.
oh wait je hebt ze niet. anticlimax.
Drie weken? Wat een vertrouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Was hij zo zwaar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.
Echt raar man.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
Haha ja geldt voor iedereen dus. Wij zouden er in Oktober uitgaan maar er ging telkens iets mis, waardoor ik sinds Oktober al twee contracten heb gehad.quote:
Nee dat was op je werk. Viezerikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Van Crip wil ik nog wel geloven dat ze niet wist wat het was. Zo onschuldig.
Nee, ze zijn gewoon dom geweest en dingen verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.
Crip onschuldig?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Ey maar ehm, wie zijn kloon ben jij nou?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Oldschool hieroquote:
WTF is droogshampoo?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Echt geen zin om mijn haren te wassen.
Droogshampoo.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oldschool hiero
[..]
WTF is droogshampoo?
Haren wassen is toch leuk en een fijn gevoel?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Echt geen zin om mijn haren te wassen.
Droogshampoo.
Als je drie haren op je hoofd hebt misschien.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haren wassen is toch leuk en een fijn gevoel?
Ik ben niet kaal hoor...quote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je drie haren op je hoofd hebt misschien.
I know maar als je lange en dikke haren hebt duurt het stylen en drogen veel te lang om er van te kunnen genieten.quote:
neequote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
Verveling.. wie?
http://tinychat.com/crippiej
Wie is allemaal aanwezig?quote:
Oh ja, drogen is inderdaad een rotklus. Een van de redenen dat ik een jaar of 7 geleden weer voor een kort kapsel ben gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know maar als je lange en dikke haren hebt duurt het stylen en drogen veel te lang om er van te kunnen genieten.
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar niet helemaal bevredigend voor mensen met vette hoofdhuid neem ik aan?
Haterquote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..
Geen idee. Heb zelf best droog haar dus.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar niet helemaal bevredigend voor mensen met vette hoofdhuid neem ik aan?
Oh ja als je wax enzo gebruikt dan zeker je haren wassen. Dit is - volgens mij - meer voor mensen die weinig of niks in hun haar doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..
Ik nietquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb zin in een chocolademelk.
Ik heb vroeger vaak een kort kapsel gehad maar ik vind dat minder. Dat is meer voor later (nee, ga niet voor een pittig kort kapsel). Nu mijn haren mooi zijn wil ik ze juist lang hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh ja, drogen is inderdaad een rotklus. Een van de redenen dat ik een jaar of 7 geleden weer voor een kort kapsel ben gegaan.
Maarja, ik waste mijn haren dan ook dagelijks (shampoo + conditioner).
Ooit een kort kapsel overwogen?
Juist niet. Als je haren niet iedere dag wast, dan wordt het te vettig. Lijkt dan alsof je weken niet gedoucht hebt.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zelf best droog haar dus.
Maar ik hoor vaak van mensen met een vette hoofdhuid dat wanneer ze hun haren elke dag wassen, hun haren juist vetter worden?
Ja duh, als je je haren een week niet wast gaat het vettig worden. Maar wat ik bedoel is dat mensen vaak een overkill doen wanneer het aankomt op het wassen van hun haren. Je wast zegt maar ook het gezonde talg weg waardoor je huid meer en meer gaat aanmaken waardoor je haren eigenlijk alleen maar vetter worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juist niet. Als je haren niet iedere dag wast, dan wordt het te vettig. Lijkt dan alsof je weken niet gedoucht hebt.
Heb tikkeltje erger. Wanneer ik mijn haren 1 dag niet was, dan lijkt het al alsof ik hele week niet gewassen heb. Zo vettig dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja duh, als je je haren een week niet wast gaat het vettig worden. Maar wat ik bedoel is dat mensen vaak een overkill doen wanneer het aankomt op het wassen van hun haren. Je wast zegt maar ook het gezonde talg weg waardoor je huid meer en meer gaat aanmaken waardoor je haren eigenlijk alleen maar vetter worden.
Een vriendin van mij zei dat sinds ze haar haren om de twee/drie dagen wast, haar haren minder vettig zijn dan voorheen.
Gierrrrrquote:
ieuw en als iemand met je haar speelt wordt het ook meteen vettig?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb tikkeltje erger. Wanneer ik mijn haren 1 dag niet was, dan lijkt het al alsof ik hele week niet gewassen heb. Zo vettig dan.
[..]
Gierrrrr
Met gel slapen is kut.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
mrstylo, iedereen heeft andere haartype, maar heb je weleens geprobeerd om twee/drie dagen niet te wassen? En dat voor een week of twee/drie? Try it.
Niemand mag mijn haren aanrakenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ieuw en als iemand met je haar speelt wordt het ook meteen vettig?
Jij wil zelf niet tfoe
Crip was is dit dan, 2wkn geleden rennen, whey alles en nu al zo..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ben kapot, k wil eigenlijk nu al slapen
Iemand attendeerde mij op deze post.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:47 schreef Stimorol- het volgende:
Che blijft negeren geloof ik.
Ik ben KB all over again.
Kapsalon, jij weetquote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Na deze nacht weekend.Vandaag kapsalon bestellen op werk.
Hoe?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip was is dit dan, 2wkn geleden rennen, whey alles en nu al zo..
De hele dag schreeuwende baby's en kinderen om me heen gehad, geen moment gezeten. Fysiek en mentaal uitgeput. hhhhquote:
Niiice nu kunnen ze er misschien wel als voorlaatste uitvliegen ipv laatste plekquote:
25 + still counting.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen aan mijn rijbewijs (), vraagje, na hoeveel lessen hebben jullie je rijbewijs gehaald?
waaromquote:Op donderdag 6 november 2014 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen aan mijn rijbewijs (), vraagje, na hoeveel lessen hebben jullie je rijbewijs gehaald?
Ik dacht 40. Misschien een paar lessen meer. Ongeveer 3/4 daarvan waren lessen van een uur, de rest van anderhalf uur.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had er geloof ik een stuk of 50, maar dat is volgens mij bovengemiddeld. Had een tijd lang maar een per week. Zou zeker aanraden om er meer per week te nemen, dan gaat het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, sociale druk enzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom?
wordt je gedwongen? te veel lessen had ik nodig
Jaaa. Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht 40. Misschien een paar lessen meer. Ongeveer 3/4 daarvan waren lessen van een uur, de rest van anderhalf uur.
Maar jij wilde een spoedcursus doen, toch?
Ik heb geloof ik 25-30 lesuren gehad.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
Haha, gekke meid. Je geeft zoveel uit aan spullen die misschien paar jaar meegaan maar je wil niet investeren in iets wat voor heeeel lang je zal helpenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Omg zo veel lessen jullie.
Ik ga mijn vader vragen of hij mij beetje wil leren.Wil echt niet zo veel uitgeven.
Daar kom je best snel aan hoor met de huidige tarieven.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niet meer dan 1500 uitgeven.
1,5-2u per les, en als het even kan twee keer per week. Dan kom je uit op 3-4u les per week.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had er geloof ik een stuk of 50, maar dat is volgens mij bovengemiddeld. Had een tijd lang maar een per week. Zou zeker aanraden om er meer per week te nemen, dan gaat het een stuk makkelijker.
Wel in een keer gehaald gelukkig.
Jaa ik ga zeker eerst leren voordat ik uberhaupt begin aan lessen. Als ik daarmee een paar honderd euro's kan besparen toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 25-30 lesuren gehad.
Tip: regel eerst je theoriecertificaat! Dan kan je al snel een examen inplannen (als de instructeur een inschatting heeft kunnen maken).
Ik heb ADHD. Ik wil instant gelukt proeven.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, gekke meid. Je geeft zoveel uit aan spullen die misschien paar jaar meegaan maar je wil niet investeren in iets wat voor heeeel lang je zal helpen
Ik kwam toch net? Jij was afwezig.quote:
Sociale druk.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, sociale druk enzo.
[..]
Jaaa. Waarschijnlijk wel.
Nee, kom nu dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kwam toch net? Jij was afwezig.
Asure corba eten na eerst een preek van papa gehad te hebben gehad dat ik niet naar vereniging ben gegaan. Kizim, bu saate kadar geziyorsun. Herkesin cocuklari orda bir benimkiler yok.
Voelde me erg rot. goede tactiek van de beste man.
Goede asure tho. Mi gado![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sociale druk.
Ik had er toen ook geen zin in. Uiteindelijk toch gedaan. Achteraf gezien wel blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou eigenlijk allang beginnen, maar zit steeds te wachten op werk dat ze mij eruit gooien. Steeds die verlenging.![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
NS weer megagigantische faal. Not even mad tho. Stelletje neukfouten zijn het.
Nee, dat niet dan. Standaard mensen. Waarvan ik er 80 pr niet van mag.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, kom nu dan.
Staat hier iets als: die en die waren er wel allemaal?
Meestal noemen ze dan neven enzo
Yep.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa ik ga zeker eerst leren voordat ik uberhaupt begin aan lessen. Als ik daarmee een paar honderd euro's kan besparen toch?
Hoe wil je praktijk leren?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa ik ga zeker eerst leren voordat ik uberhaupt begin aan lessen. Als ik daarmee een paar honderd euro's kan besparen toch?
Hmm. Weet niet of dat gaat lukken.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niet meer dan 1500 uitgeven.
Mijn oom nam mijn nichtje regelmatig mee naar afgelegen gebieden om te oefenen. Die heeft toen haar rijbewijs snel gehaald.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe wil je praktijk leren?Verkeersborden en -regels kennen is het probleem meestal niet, dat leer je wel snel. Het gaat vooral om je kijkgedrag, anticiperen op het verkeer en vloeiend kunnen rijden (schakelen, enz.) zonder het verkeer op te houden. Dus meer de technische kant. Dat verschilt per persoon hoe snel je het oppikt.
Als je instructeur vindt dat je nog niet klaar bent voor het praktijkexamen, zul je nu eenmal ook weinig kans maken om het te halen.
Ach ja. Gewoon je rijbewijs fixen, dan heb je 'm in ieder geval. Kan je later ook makkelijk naar de andere kant van het land (als je de auto mag lenenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Ik wou eigenlijk allang beginnen, maar zit steeds te wachten op werk dat ze mij eruit gooien. Steeds die verlenging.
Ik ben daar heel gevoelig voor en ik word dingen snel zat wanneer ik niet snel resultaat zie. Vandaar versnelde cursus.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmm. Weet niet of dat gaat lukken.
Ik moet zeggen dat ik theorie veel beter begreep nadat ik al een tijdje had gelest, want alles is duidelijker.
Het laatste wat je moet doen is tussendoor stoppen als het slecht gaat, of je je kutvoelt. Opnieuw beginnen is echt een kutstap.
shots firedquote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
Sowieso eerst leren hoe je moet autorijden en dan pas gaan lessen. Scheelt in het geval van vrouwen zo'n 1000 euro.
Ik had een erge dip van 3 lessen heel slecht rijden. Ging daarna veel beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben daar heel gevoelig voor en ik word dingen snel zat wanneer ik niet snel resultaat zie. Vandaar versnelde cursus.
Versnelde cursus moet je echt mee oppassen. Soms leer je meer wanneer je ff paar dagen rust, dan alleen maar rijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben daar heel gevoelig voor en ik word dingen snel zat wanneer ik niet snel resultaat zie. Vandaar versnelde cursus.
Ja, dan snap ik het wel. Ik had bijvoorbeeld nog nooit achter het stuur gezeten voor ik ging lessen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom nam mijn nichtje regelmatig mee naar afgelegen gebieden om te oefenen. Die heeft toen haar rijbewijs snel gehaald.
We zaten laatst in de auto weer in zo'n gebied, hij zo, ga achter het stuur en probeer beetje enzo. Echt hele familie zit achter mij aan dat ik mijn rijbewijs moet halen.
Auto lenen is geen probleem. Daar doen mijn ouders niet moeilijk over. Ze zeggen ook altijd 'auto staat voor de deur, het enige wat mist is een rijbewijs' als ik ergens heen wil haha.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja. Gewoon je rijbewijs fixen, dan heb je 'm in ieder geval. Kan je later ook makkelijk naar de andere kant van het land (als je de auto mag lenen).
Rij je LPG?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Sommige vrouwenGewoon met schijt rijden en trappen op dat gas.
2 of 3x 2u per week is ook een versnelde cursus.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Versnelde cursus moet je echt mee oppassen. Soms leer je meer wanneer je ff paar dagen rust, dan alleen maar rijden.
Je hebt een paar van 3-5 dagen heel intensief rijden, constant.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
2 of 3x 2u per week is ook een versnelde cursus.
Al dat geld tho. Imagine hoeveel make-up je daarmee had kopen. Altijd YSL eyeliner ipv die goedkope troep van de kruidvat.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een erge dip van 3 lessen heel slecht rijden. Ging daarna veel beter.
De auto slaat nu maar 1 a 2 x af per les
Versnelde cursus is toch binnen 14 dagen?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
2 of 3x 2u per week is ook een versnelde cursus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |