Doodgeschoten Hans?quote:Op donderdag 6 november 2014 06:39 schreef Peunage het volgende:
Snap het niet helemaal, wat is er te zien?
Ja slecht voor je kosten/baten, bonus/malusquote:Op donderdag 6 november 2014 08:31 schreef Stimorol- het volgende:
Is t slecht voor je auto om 7 km heen en 7 km terug te rijden trouwens? Dus woon-werkvervoer en dan kijkend naar slijtage en verbruik?
Wat raad je aan?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja slecht voor je kosten/baten, bonus/malus
OV? Stim, 7km enkele reis is wel erg kortquote:
Ja. Fietsen is nog een stapquote:Op donderdag 6 november 2014 08:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
OV? Stim, 7km enkele reis is wel erg kort![]()
Ook in R&P een topic. Ik snap de drama niet zo... Kun je het mij uitleggen?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:16 schreef sylvesterrr het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-blauwe-vinkjes.html
Oh oh...
Mensen zijn te laf om te melden dat ze even geen zin hebben in antwoorden.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in R&P een topic. Ik snap de drama niet zo... Kun je het mij uitleggen?
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:38 schreef zarGon het volgende:
In een groepsgesprek kun je per bericht dat je hebt gestuurd zien wie het bericht heeft gelezen..
Edit:
[..]
Bij individuele gesprekken kan je ook zien wanneer het is gelezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:38 schreef zarGon het volgende:
In een groepsgesprek kun je per bericht dat je hebt gestuurd zien wie het bericht heeft gelezen..
Edit:
[..]
Tot nu kon je nog zeggen "ik moest even op een belangrijk bericht reageren, had jouw bericht nog niet gelezen." Dat kan dus niet meer.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in R&P een topic. Ik snap de drama niet zo... Kun je het mij uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |