Dat is bij elke Android zoquote:Op donderdag 6 november 2014 09:16 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
als je een samsung hebt kun je hier nog steeds onderuit komen!
je kunt als je in het startscherm zit naar beneden swappen en dan kan je het bericht "lezen" zonder in whatsapp te gaan.
daarnaast krijgt diegene pas een blauw vinkje te zien als je het gesprek in whatsapp ook daadwerkelijk opent!
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:38 schreef zarGon het volgende:
In een groepsgesprek kun je per bericht dat je hebt gestuurd zien wie het bericht heeft gelezen..
Beetje ala Facebook dus, daar kon je ook ineens in groepen zien wie een bericht had bekeken.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:38 schreef zarGon het volgende:
Ik snap de ophef niet zo..
Dat gezegd hebbende:
[..]
Met het tijdstip erbij.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje ala Facebook dus, daar kon je ook ineens in groepen zien wie een bericht had bekeken.
WA = Facebookquote:Op donderdag 6 november 2014 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje ala Facebook dus, daar kon je ook ineens in groepen zien wie een bericht had bekeken.
Volgens mij was dit eerst wel zo bij de iPhone.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik was kennelijk abuis bij de aanname dat bij twee groene vinkjes iemand je bericht gelezen had?
Wat zeggen dan twee groene vinkjes?
Ja wat is deze?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb de blauwe vinkjes nog niet. Vind het wel vervelend, soms heb je even geen zin/tijd om te reageren terwijl je een berichtje wel hebt gelezen, krijg je daar weer gezeur mee.
Kan dat? Oh?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja wat is deze?
Grapjeik heb ook geen blauwe vinkjes
. Beter nog is om je status uit te zetten. Geen onzekerheid meer.
mij boeien die blauwe vinkjes helemaal niksquote:Op donderdag 6 november 2014 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is bij elke Android zoMaar goed, je ziet dan maar een deel van het bericht, plus als het er meerdere zijn zie je geen preview, en om daar nou helemaal allerlei kunstgrepen voor uit gaan te halen
Als je niet wil reageren, reageer je niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |