Ik nietquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb zin in een chocolademelk.
Ik heb vroeger vaak een kort kapsel gehad maar ik vind dat minder. Dat is meer voor later (nee, ga niet voor een pittig kort kapsel). Nu mijn haren mooi zijn wil ik ze juist lang hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh ja, drogen is inderdaad een rotklus. Een van de redenen dat ik een jaar of 7 geleden weer voor een kort kapsel ben gegaan.
Maarja, ik waste mijn haren dan ook dagelijks (shampoo + conditioner).
Ooit een kort kapsel overwogen?
Juist niet. Als je haren niet iedere dag wast, dan wordt het te vettig. Lijkt dan alsof je weken niet gedoucht hebt.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zelf best droog haar dus.
Maar ik hoor vaak van mensen met een vette hoofdhuid dat wanneer ze hun haren elke dag wassen, hun haren juist vetter worden?
Ja duh, als je je haren een week niet wast gaat het vettig worden. Maar wat ik bedoel is dat mensen vaak een overkill doen wanneer het aankomt op het wassen van hun haren. Je wast zegt maar ook het gezonde talg weg waardoor je huid meer en meer gaat aanmaken waardoor je haren eigenlijk alleen maar vetter worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juist niet. Als je haren niet iedere dag wast, dan wordt het te vettig. Lijkt dan alsof je weken niet gedoucht hebt.
Heb tikkeltje erger. Wanneer ik mijn haren 1 dag niet was, dan lijkt het al alsof ik hele week niet gewassen heb. Zo vettig dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja duh, als je je haren een week niet wast gaat het vettig worden. Maar wat ik bedoel is dat mensen vaak een overkill doen wanneer het aankomt op het wassen van hun haren. Je wast zegt maar ook het gezonde talg weg waardoor je huid meer en meer gaat aanmaken waardoor je haren eigenlijk alleen maar vetter worden.
Een vriendin van mij zei dat sinds ze haar haren om de twee/drie dagen wast, haar haren minder vettig zijn dan voorheen.
Gierrrrrquote:
ieuw en als iemand met je haar speelt wordt het ook meteen vettig?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb tikkeltje erger. Wanneer ik mijn haren 1 dag niet was, dan lijkt het al alsof ik hele week niet gewassen heb. Zo vettig dan.
[..]
Gierrrrr
Met gel slapen is kut.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
mrstylo, iedereen heeft andere haartype, maar heb je weleens geprobeerd om twee/drie dagen niet te wassen? En dat voor een week of twee/drie? Try it.
Niemand mag mijn haren aanrakenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ieuw en als iemand met je haar speelt wordt het ook meteen vettig?
Jij wil zelf niet tfoe
Crip was is dit dan, 2wkn geleden rennen, whey alles en nu al zo..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ben kapot, k wil eigenlijk nu al slapen
Iemand attendeerde mij op deze post.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:47 schreef Stimorol- het volgende:
Che blijft negeren geloof ik.
Ik ben KB all over again.
Kapsalon, jij weetquote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Na deze nacht weekend.Vandaag kapsalon bestellen op werk.
Hoe?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip was is dit dan, 2wkn geleden rennen, whey alles en nu al zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |