Crip onschuldig?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Van Crip wil ik nog wel geloven dat ze niet wist wat het was. Zo onschuldig.
Ey maar ehm, wie zijn kloon ben jij nou?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Van Crip wil ik nog wel geloven dat ze niet wist wat het was. Zo onschuldig.
Oldschool hieroquote:
WTF is droogshampoo?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Echt geen zin om mijn haren te wassen.
Droogshampoo.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oldschool hiero
[..]
WTF is droogshampoo?
Haren wassen is toch leuk en een fijn gevoel?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Echt geen zin om mijn haren te wassen.
Droogshampoo.
Als je drie haren op je hoofd hebt misschien.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haren wassen is toch leuk en een fijn gevoel?
Ik ben niet kaal hoor...quote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je drie haren op je hoofd hebt misschien.
I know maar als je lange en dikke haren hebt duurt het stylen en drogen veel te lang om er van te kunnen genieten.quote:
neequote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
Verveling.. wie?
http://tinychat.com/crippiej
Wie is allemaal aanwezig?quote:
Oh ja, drogen is inderdaad een rotklus. Een van de redenen dat ik een jaar of 7 geleden weer voor een kort kapsel ben gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know maar als je lange en dikke haren hebt duurt het stylen en drogen veel te lang om er van te kunnen genieten.
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar niet helemaal bevredigend voor mensen met vette hoofdhuid neem ik aan?
Haterquote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..
Geen idee. Heb zelf best droog haar dus.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar niet helemaal bevredigend voor mensen met vette hoofdhuid neem ik aan?
Oh ja als je wax enzo gebruikt dan zeker je haren wassen. Dit is - volgens mij - meer voor mensen die weinig of niks in hun haar doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |