Viel je hard?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag trouwens voor het eerst op mijn bek gegaan tijdens het motorrijden. Eerste echte motorrijles he...
Hebben we dat ook weer gehad.
Ik ben vanuit stilstand op mijn bek gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Viel je hard?
Omg ik zit bij zo'n saaie lesss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Borte.![]()
Welke foto's?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Die foto's van die vrouw op 4chan.
4chan.
En gecmiş olsun syl.
lool, Ik weet nog toen de instructeur bij mij achterop kwam zitten. Ik viel meteen om.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag trouwens voor het eerst op mijn bek gegaan tijdens het motorrijden. Eerste echte motorrijles he...
Waarom kwam ie bij jou achterop zitten?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lool, Ik weet nog toen de instructeur bij mij achterop kwam zitten. Ik viel meteen om.
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vanuit stilstand op mijn bek gegaan.Vergelijk het maar met een val van je fiets wanneer je even je evenwicht kwijtraakt. Met als verschil dat je niet 10 maar 200kg op je krijgt.
Was je daar bij de ArenA aan het lessen? zie daar altijd mensen lessen evenals stuntelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Borte.![]()
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom kwam ie bij jou achterop zitten?
Van die dode?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Die foto's van die vrouw op 4chan.
4chan.
En gecmiş olsun syl.
O man, dat lijkt me echt vet romantisch. Ben wel jeloers.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.
Vrij standaard procedure lijkt me? Moet er niet aan denken om zonder ervaring zomaar gelijk de weg op te draaien.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou iniedergeval de toeren laag laten.
Als je een turbo hebt is het extra schadelijk.
Vorige week had ik proefles en zat ik van en naar het oefenterrein bij hem achterop. Maar tijdens de les zelf zat hij niet achterop.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.
Vrij standaard procedure lijkt me? Moet er niet aan denken om zonder ervaring zomaar gelijk de weg op te draaien.
De toeren of de turbo? Had heeft van doen met het opwarmen als ik het mij goed herinner, bij 7 kilometer begint die pas net goed warm te worden en de olie zich te verspreiden.quote:
heb je al 8tjes gemacht?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Geachte heer Montelly,
Uw aangevraagde verlenging is 26-9-2014 door T-Mobile gerealiseerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:
Produkt: Apple iPhone6 16GB space grey
De heer Montelly
xxxxx xx
xx xx ROTTERDAM
srs..speciaal voor tc? wowwquote:Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, heb cam gehaald maak room aan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is op je gespoten....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Eentje heeft diarree op me gespoten toen ik was aan het verschonen, gewoon fml.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik ben geband door zarGon, het autoritaire mannetjequote:Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, heb cam gehaald maak room aan dan
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
er is op je gespoten....pff eerste keer dat ik had gehoopt dt mn eerste keer anders zou gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Even een rare maar serieuze vraag:quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even een rare maar serieuze vraag:
Stel dat er diarree op je hoofddoek komt; heb je altijd een reserve bij je? Of moet je de hele dag met poep op je hoofd rondlopen?
Hebben ze groen/zwarte kawasaki's?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:
@xaban06: jij wilde toch ook gaan lessen? Ik les nu bij een Turk () in Haarlem. Dat is niet zo ver bij jou vandaan toch?
vrouwen...brb is gelijk een half uur tot 45 min pffquote:
Kun je wel lachen met je voorhoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ga je cam aan doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
vrouwen...brb is gelijk een half uur tot 45 min pff
"Name of your sextape, haha."quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
pff eerste keer dat ik had gehoopt dt mn eerste keer anders zou gaan.
ja jij/.?quote:
Poepdoekquote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stel dat er diarree op je hoofddoek komt; heb je altijd een reserve bij je? Of moet je de hele dag met poep op je hoofd rondlopen?
ok maar je heb nog altijd 2de laags vermomming..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe m altijd aan als ik op tc kom.
Ik heb op het kinderdagverblijf bijna nooit een hoofddoek op zo tussendoor. Aleen vrouwen daarquote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
calm your titsquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
En mijn vraag wordt weer genegeerd hè. Dat doet pijn Crip.
Ik heb helemaal geen ervaring met werken met kinderen, maar dat heb ik ook niet nodig om te weten dat het echt niks voor mij is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus mensen, ik begrijp Crip echt. Werken met peuters en kleuters moet je echt leuk vinden anders is het niet te doen. Je gaat er helemaal kapot aan. Ik heb een paar maanden 4.5 uur per dag (verder geen school) stage gelopen op een kinderdagverblijf maar ik was aan het einde erger kapot dan dat ik na 8 uur vroege dienst in een fabriek ben.Echt kut werk is dat.
Babies is nog niet zo erg, maar die kleuters en peuters.. pfffquote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb helemaal geen ervaring met werken met kinderen, maar dat heb ik ook niet nodig om te weten dat het echt niks voor mij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bond, James Bond.![]()
We kunnen toch op jouw kanaal?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben geband door zarGon, het autoritaire mannetje
jullie hebben toch groep?quote:
Oke, over 45 min.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen toch op jouw kanaal?
kom die van zargon>quote:
Echt hequote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Opeens durft iedereen te cammen.Kom dan 22 nov gewoon naar de meet.
Mensen die cammenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Laat ze maar cammen, wij kunnen het zelf ook wel gezellig maken hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
owee als ik er lelijk opsta.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
Maar we hebben een kleuterleidster nodig...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten..
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?quote:
Ohhh was dat je lul?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?jaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ik alleen bepalen, dm mij de foto's.
oh wait je hebt ze niet. anticlimax.
Drie weken? Wat een vertrouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Was hij zo zwaar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.
Echt raar man.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
Haha ja geldt voor iedereen dus. Wij zouden er in Oktober uitgaan maar er ging telkens iets mis, waardoor ik sinds Oktober al twee contracten heb gehad.quote:
Nee dat was op je werk. Viezerikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Van Crip wil ik nog wel geloven dat ze niet wist wat het was. Zo onschuldig.
Nee, ze zijn gewoon dom geweest en dingen verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |