SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bond, James Bond.![]()
We kunnen toch op jouw kanaal?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben geband door zarGon, het autoritaire mannetje
jullie hebben toch groep?quote:
Oke, over 45 min.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen toch op jouw kanaal?
kom die van zargon>quote:
Echt hequote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Opeens durft iedereen te cammen.Kom dan 22 nov gewoon naar de meet.
Mensen die cammenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Laat ze maar cammen, wij kunnen het zelf ook wel gezellig maken hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
owee als ik er lelijk opsta.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
Maar we hebben een kleuterleidster nodig...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten..
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh was dat je lul?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?jaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ik alleen bepalen, dm mij de foto's.
oh wait je hebt ze niet. anticlimax.
Drie weken? Wat een vertrouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Was hij zo zwaar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.
Echt raar man.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
Haha ja geldt voor iedereen dus. Wij zouden er in Oktober uitgaan maar er ging telkens iets mis, waardoor ik sinds Oktober al twee contracten heb gehad.quote:
Nee dat was op je werk. Viezerikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Van Crip wil ik nog wel geloven dat ze niet wist wat het was. Zo onschuldig.
Nee, ze zijn gewoon dom geweest en dingen verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.
Crip onschuldig?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Ey maar ehm, wie zijn kloon ben jij nou?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Oldschool hieroquote:
WTF is droogshampoo?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Echt geen zin om mijn haren te wassen.
Droogshampoo.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oldschool hiero
[..]
WTF is droogshampoo?
Haren wassen is toch leuk en een fijn gevoel?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Echt geen zin om mijn haren te wassen.
Droogshampoo.
Als je drie haren op je hoofd hebt misschien.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haren wassen is toch leuk en een fijn gevoel?
Ik ben niet kaal hoor...quote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je drie haren op je hoofd hebt misschien.
I know maar als je lange en dikke haren hebt duurt het stylen en drogen veel te lang om er van te kunnen genieten.quote:
neequote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
Verveling.. wie?
http://tinychat.com/crippiej
Wie is allemaal aanwezig?quote:
Oh ja, drogen is inderdaad een rotklus. Een van de redenen dat ik een jaar of 7 geleden weer voor een kort kapsel ben gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know maar als je lange en dikke haren hebt duurt het stylen en drogen veel te lang om er van te kunnen genieten.
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar niet helemaal bevredigend voor mensen met vette hoofdhuid neem ik aan?
Haterquote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..
Geen idee. Heb zelf best droog haar dus.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar niet helemaal bevredigend voor mensen met vette hoofdhuid neem ik aan?
Oh ja als je wax enzo gebruikt dan zeker je haren wassen. Dit is - volgens mij - meer voor mensen die weinig of niks in hun haar doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of voor mensen die wax als stylingproduct gebruiken..
Ik nietquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb zin in een chocolademelk.
Ik heb vroeger vaak een kort kapsel gehad maar ik vind dat minder. Dat is meer voor later (nee, ga niet voor een pittig kort kapsel). Nu mijn haren mooi zijn wil ik ze juist lang hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh ja, drogen is inderdaad een rotklus. Een van de redenen dat ik een jaar of 7 geleden weer voor een kort kapsel ben gegaan.
Maarja, ik waste mijn haren dan ook dagelijks (shampoo + conditioner).
Ooit een kort kapsel overwogen?
Juist niet. Als je haren niet iedere dag wast, dan wordt het te vettig. Lijkt dan alsof je weken niet gedoucht hebt.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zelf best droog haar dus.
Maar ik hoor vaak van mensen met een vette hoofdhuid dat wanneer ze hun haren elke dag wassen, hun haren juist vetter worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |