Maar we hebben een kleuterleidster nodig...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten..
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh was dat je lul?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toch niet op het moment toen ik mijn lul aan jullie liet zien?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag wel een screenshot plaatsen als je er niet lelijk opstaat?jaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ik alleen bepalen, dm mij de foto's.
oh wait je hebt ze niet. anticlimax.
Drie weken? Wat een vertrouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
lmfoo mijn contract wordt weer met drie weken verlengd.![]()
![]()
6e contractverlenging dit jaar.
Was hij zo zwaar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hell no. Ik heb vannacht nog de hardeschijf geformatteerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat er geen enkele sporen van dat beeld zijn achtergebleven.
Echt raar man.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
Haha ja geldt voor iedereen dus. Wij zouden er in Oktober uitgaan maar er ging telkens iets mis, waardoor ik sinds Oktober al twee contracten heb gehad.quote:
Nee dat was op je werk. Viezerikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat hij liet zien dat hij babyworteltjes was aan het eten.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
Van Crip wil ik nog wel geloven dat ze niet wist wat het was. Zo onschuldig.
Nee, ze zijn gewoon dom geweest en dingen verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze kunnen je blijkbaar niet vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |