Ik heb helemaal geen ervaring met werken met kinderen, maar dat heb ik ook niet nodig om te weten dat het echt niks voor mij is.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus mensen, ik begrijp Crip echt. Werken met peuters en kleuters moet je echt leuk vinden anders is het niet te doen. Je gaat er helemaal kapot aan. Ik heb een paar maanden 4.5 uur per dag (verder geen school) stage gelopen op een kinderdagverblijf maar ik was aan het einde erger kapot dan dat ik na 8 uur vroege dienst in een fabriek ben.Echt kut werk is dat.
Babies is nog niet zo erg, maar die kleuters en peuters.. pfffquote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb helemaal geen ervaring met werken met kinderen, maar dat heb ik ook niet nodig om te weten dat het echt niks voor mij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bond, James Bond.![]()
We kunnen toch op jouw kanaal?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben geband door zarGon, het autoritaire mannetje
jullie hebben toch groep?quote:
Oke, over 45 min.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen toch op jouw kanaal?
kom die van zargon>quote:
Echt hequote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Opeens durft iedereen te cammen.Kom dan 22 nov gewoon naar de meet.
Mensen die cammenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hoef niet iedereen te ontmoeten.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Laat ze maar cammen, wij kunnen het zelf ook wel gezellig maken hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
owee als ik er lelijk opsta.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik screenshots van de afgelopen dagen hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |