er is op je gespoten....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Eentje heeft diarree op me gespoten toen ik was aan het verschonen, gewoon fml.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik ben geband door zarGon, het autoritaire mannetjequote:Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, heb cam gehaald maak room aan dan
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
er is op je gespoten....pff eerste keer dat ik had gehoopt dt mn eerste keer anders zou gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Even een rare maar serieuze vraag:quote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even een rare maar serieuze vraag:
Stel dat er diarree op je hoofddoek komt; heb je altijd een reserve bij je? Of moet je de hele dag met poep op je hoofd rondlopen?
Hebben ze groen/zwarte kawasaki's?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:
@xaban06: jij wilde toch ook gaan lessen? Ik les nu bij een Turk () in Haarlem. Dat is niet zo ver bij jou vandaan toch?
vrouwen...brb is gelijk een half uur tot 45 min pffquote:
Kun je wel lachen met je voorhoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ga je cam aan doenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
vrouwen...brb is gelijk een half uur tot 45 min pff
"Name of your sextape, haha."quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
pff eerste keer dat ik had gehoopt dt mn eerste keer anders zou gaan.
ja jij/.?quote:
Poepdoekquote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stel dat er diarree op je hoofddoek komt; heb je altijd een reserve bij je? Of moet je de hele dag met poep op je hoofd rondlopen?
ok maar je heb nog altijd 2de laags vermomming..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe m altijd aan als ik op tc kom.
Ik heb op het kinderdagverblijf bijna nooit een hoofddoek op zo tussendoor. Aleen vrouwen daarquote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
calm your titsquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
En mijn vraag wordt weer genegeerd hè. Dat doet pijn Crip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |