Viel je hard?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag trouwens voor het eerst op mijn bek gegaan tijdens het motorrijden. Eerste echte motorrijles he...
Hebben we dat ook weer gehad.
Ik ben vanuit stilstand op mijn bek gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Viel je hard?
Omg ik zit bij zo'n saaie lesss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Borte.![]()
Welke foto's?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Die foto's van die vrouw op 4chan.
4chan.
En gecmiş olsun syl.
lool, Ik weet nog toen de instructeur bij mij achterop kwam zitten. Ik viel meteen om.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag trouwens voor het eerst op mijn bek gegaan tijdens het motorrijden. Eerste echte motorrijles he...
Waarom kwam ie bij jou achterop zitten?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lool, Ik weet nog toen de instructeur bij mij achterop kwam zitten. Ik viel meteen om.
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vanuit stilstand op mijn bek gegaan.Vergelijk het maar met een val van je fiets wanneer je even je evenwicht kwijtraakt. Met als verschil dat je niet 10 maar 200kg op je krijgt.
Was je daar bij de ArenA aan het lessen? zie daar altijd mensen lessen evenals stuntelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Borte.![]()
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom kwam ie bij jou achterop zitten?
Van die dode?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Die foto's van die vrouw op 4chan.
4chan.
En gecmiş olsun syl.
O man, dat lijkt me echt vet romantisch. Ben wel jeloers.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.
Vrij standaard procedure lijkt me? Moet er niet aan denken om zonder ervaring zomaar gelijk de weg op te draaien.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou iniedergeval de toeren laag laten.
Als je een turbo hebt is het extra schadelijk.
Vorige week had ik proefles en zat ik van en naar het oefenterrein bij hem achterop. Maar tijdens de les zelf zat hij niet achterop.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat het mijn eerste les was. Hij had me eerst gereden naar zo'n industrieterrein en daar ging ik toen leren schakelen, remmen, bochten maken.
Vrij standaard procedure lijkt me? Moet er niet aan denken om zonder ervaring zomaar gelijk de weg op te draaien.
De toeren of de turbo? Had heeft van doen met het opwarmen als ik het mij goed herinner, bij 7 kilometer begint die pas net goed warm te worden en de olie zich te verspreiden.quote:
heb je al 8tjes gemacht?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Geachte heer Montelly,
Uw aangevraagde verlenging is 26-9-2014 door T-Mobile gerealiseerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:
Produkt: Apple iPhone6 16GB space grey
De heer Montelly
xxxxx xx
xx xx ROTTERDAM
srs..speciaal voor tc? wowwquote:Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, heb cam gehaald maak room aan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |