SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt net je theorie gehaald, dus je hebt toch nog niet direct een auto nodig, toch? Ik zou zeker wachten als het kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb niet echt iemand die me kan helpen, kan wachten totdat ik me broer weer eens zie.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een auto gevonden voor Crip...
[ afbeelding ]
Oh you didn'tquote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een auto gevonden voor Crip...
[ afbeelding ]
Spoilerquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Chelsea 1-1 tegen Maribor. Altijd lastig, uit tegen Maribor.
hoe was de feestjequote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb niet echt iemand die me kan helpen, kan wachten totdat ik me broer weer eens zie.
Wat moet je de hele nacht?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
Ik begin migraine te krijgen en heb mijn pillen niet bij.. en ik moet nog de hele nacht.
wat moest je ervoor doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Werken. Nachtdienst.
Heb een migraine pilletje weten te scoren.
in welk branche zit je?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Werken. Nachtdienst.
Heb een migraine pilletje weten te scoren.
Hij was gewaarschuwd blijkbaar. Zat hij in de 'onderwereld'?quote:Op donderdag 6 november 2014 04:10 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-beverwijk.html
Ooit nog paar kickbokslessen van gehad
Zijn vriend en mede-eigenaar van hun sportschool was gewaarschuwd en die heeft zich vrijwillig laten opsluiten. Het lijkt me vrijwel zeker dat die in de onderwereld zat ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 04:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij was gewaarschuwd blijkbaar. Zat hij in de 'onderwereld'?
Ik hou niet bij wie wie is, weet ik veel dat jij borte bent. Sorry hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 04:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dit elke week? Serieus daha kaç defa diyecem?
Ik werk in de logistiek.
Risico van het vak..quote:Op donderdag 6 november 2014 04:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zijn vriend en mede-eigenaar van hun sportschool was gewaarschuwd en die heeft zich vrijwillig laten opsluiten. Het lijkt me vrijwel zeker dat die in de onderwereld zat ja.
Niks.Maar dan ook letterlijk niks. Jij?quote:
Beetje filosoferen. 's Nachts denk ik het helderst en krijg ik de beste ideeën. Overdag is dat allemaal weer wegquote:Op donderdag 6 november 2014 05:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks.Maar dan ook letterlijk niks. Jij?
Dat heb ik tijdens het douchen altijdquote:Op donderdag 6 november 2014 05:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje filosoferen. 's Nachts denk ik het helderst en krijg ik de beste ideeën. Overdag is dat allemaal weer weg
5:30.quote:
#Goodlife #deleven #hakunamatataquote:Op donderdag 6 november 2014 05:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
5:30.
Net thuis. Wachten tot badkamer vrij is en dan slapen.
Dat moment wanneer je naar huis gaat en de halve gare gezichten van de ochtendploeg ziet. Dat moment wanneer je thuiskomt en jij je klaar maakt om te gaan slapen terwijl de rest met moeite wakker aan het worden is. Pure blisssss.
Zekerz.quote:Op donderdag 6 november 2014 05:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
#Goodlife #deleven #hakunamatata
Ochtendmensen zijn hinderlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 05:46 schreef Landysh het volgende:
Maar mijn moeder is echt niet 100%. Gaat ze een half uur eerder opstaan zodat ze op werk rustig een sigaret kan roken. Ze is om 6:30 al op werk terwijl ze pas om 07:00 begint.
Ik ben altijd 1 minuut voor aanvang op werk.
Je geluk uit het leed van anderen halen.quote:Op donderdag 6 november 2014 05:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
5:30.
Net thuis. Wachten tot badkamer vrij is en dan slapen.
Dat moment wanneer je naar huis gaat en de halve gare gezichten van de ochtendploeg ziet. Dat moment wanneer je thuiskomt en jij je klaarmaakt om te gaan slapen terwijl de rest met moeite wakker aan het worden is. Pure blisssss.
Vrouwen hequote:Op donderdag 6 november 2014 05:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je geluk uit het leed van anderen halen.
Precies. Op werk ook een paar. Who the f is er om 5:00 uur al op werk wanneer je om 5:30 moet beginnen. En dan komen ze uit Duitsland ook nog dus extra vroeg opstaan.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 04:10 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-beverwijk.html
Ooit nog paar kickbokslessen van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |