Dat keukentje is leukquote:Op maandag 3 november 2014 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en toffe keuken Coco! Isa krijgt voor Sinterklaas het hema keukentje. We lieten hem thuisbezorgen, maar ik schrok wel even van het hele kleine doosje waar het in zitBen benieuwd!
Leyla is bijvoorbeeld echt heel klein voor haar leeftijd. 95 cm bij 4 jaar. Haar gewicht zit op het middelstreepje, dat dus is afgezet tegen de lengte. Dus voor haar lengte is ze precies zwaar genoeg. Als ze dat zouden afzetten tegen wat kinderen gemiddeld wegen bij 4 jaar zou date en raar beeld geven op de curve en zegt het dus ook niet veel over hoe het nu echt gaat met het kind. Of het kind te dik is of juist niet.quote:Op maandag 3 november 2014 12:50 schreef Kyara het volgende:
Het CB zet het gewicht tov de lengte in de curve. Dus als je kind qua gewicht iets boven gemiddelde zit en qua lengte op het gemiddelde dan kom je dus bij het CB boven het gemiddelde uit.
Maar als ze qua gewicht op de middenlijn zit en qua lengte er boven dan is ze toch gewoon niet dik en dan is er ook geen indicatie dat ze dik wordt? Maak je je nu een beetje druk om niks zeg maar?
Ik ben het trouwens wel met je eens dat er meteen zo paniekerig wordt gedaan als een kind een keer boven de curve uit komt. Maar dat vond ik dus van het cb. De kleine lettertjes op bv.com lees ik niet
NIET!quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een dreumes! Ik probeer echt weer aan te haken , maar ben er helemaal uit
quote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje, Kleurdoos. Jouw meisje ook al 1. Wat gaat het snel
Shandaly
ooooh je ziet wel dat het een zusje van Lars is zeg!quote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Shandaly het volgende:
Die Noor... gemiddelder krijg je ze niet joh
En Spirit... eoiaou! (waarbij de o's ook als ogen gelezen mogen worden) Schud dat rotgevoel maar lekker van je af.
KyaraJe hebt de roltrapdomino niet toevallig gefilmd he?
Bij ons werd vanochtend de nieuwe keuken geleverd. En dat is léuk!
[ afbeelding ]
KD! Nee!? Een dreumes al? Dat kan toch heel nog niet?
Zelfde fabriekquote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ooooh je ziet wel dat het een zusje van Lars is zeg!
Dat verwachtten wij ook niet, we betaalde haar eerst 3 euro p/u. Eerste keer had ze het uit zichzelf gedaan( opruimen enzo) in bad gaan hebben wij wel gevraagd, ze is hier altijd om half 7. Ik ga dan muziekles geven en vriend gaat sporten.quote:Op maandag 3 november 2014 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik verwacht van een avond oppas niet dat ze stofzuigt/dweilt ed. En in bad hoeft ook niet. Daarom vind ik ¤5 a 6 echt veel.
Mijn (bijna tweejarigen) spelen nergens 'echt' mee. Enige dat ze heel graag iedere dag doen is kleuren. Verder scharrelen ze een beetje rond langs glijbaan (ja die heb ik in mijn woonkamer), keukentje, wipwap en soms gooi ik de kruiptunnel er nog bij. Blokken, little people etc vinden ze totaal niet interessant. Oja, dierenpoppetjes vinden zequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef ymme het volgende:
En wat is nou leuk speelgoed voor een 1 jarige (gezien sinterklaas eraan komt).
"Kekenuh"quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn (bijna tweejarigen) spelen nergens 'echt' mee. Enige dat ze heel graag iedere dag doen is kleuren. Verder scharrelen ze een beetje rond langs glijbaan (ja die heb ik in mijn woonkamer), keukentje, wipwap en soms gooi ik de kruiptunnel er nog bij. Blokken, little people etc vinden ze totaal niet interessant. Oja, dierenpoppetjes vinden ze
+1quote:
Bij ons verkoopt alleen de C1000 ze.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje (of stiekem 2) tussendoor.
Waar halen jullie de maisboogjes? Onze jumbo had deze ooit, maar nu niet meer.
Ja? Bram oook fan?quote:
Een 'feestje' is toch altijd leuk ook al snapt ze het niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja Sinterklaascadeautjes!![]()
E krijgt wat legpuzzels, want die heeft ze nog niet echt. Daarnaast denk ik dat mijn moeder nog wel iets van een kleertje heeft gemaakt, en ga ik ook vragen of ze iets leuks voor de pop wil maken. En ik heb de Playmobil Sint&Piet![]()
Ben op Marktplaats ook aan het kijken naar een Duplo boerderij, maar eigenlijk wil ik helemaal geen grote mand vol cadeaus voor een kind dat nog niets van Sinterklaas snapt.... Dilemma dilemma
Nijntje stiftenquote:
Dat kun je oneindig uitbreiden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:40 schreef ymme het volgende:
Hier staat al een toettoet garage in de kast voor de sint.
Maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet.
Ik heb 2 jongens overigens
Dat weet ik ja.quote:
Je kan die toet toet auto's toch ook los kopen? Geef er eentje als 'schoenkadoo' dan kan je zien wat hij er van vind en eventueel nog bijkopen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat weet ik ja.
Maar ik ben 'bang' dat Dex er dadelijk helemaal niets aan vind
Dus uitbreidingsets nog maar even mee wachten.
Opnieuw inpakken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef ymme het volgende:
Duplo komen we in om. Heb op de zolder nog little people boerderij staan.
Echt, voor een 2de is zoveel lastiger allemaal.
Inderdaad, die auto's liggen klaar voor in de schoenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan die toet toet auto's toch ook los kopen? Geef er eentje als 'schoenkadoo' dan kan je zien wat hij er van vind en eventueel nog bijkopen.
Nee inderdaad. Die is 4,5 en is dit jaar helemaal op en tof in het sinterklaas gebeuren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opnieuw inpakken?Weet niet of hij er al mee gespeeld heeft, maar ik zou niet te moeilijk doen.
Wacht, da's niet handig met de oudste natuurlijk!
hahaha wacht maar. Bij ons is Sint sinds vorig jaar niet weggeweest. Gaat het minstens 3x pw over Sint en hoor ik die liedjes al meer dan een jaar bijna dagelijks. De VOF Sint cd is volgens mij mijn auto cd speler niet uit geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Die is 4,5 en is dit jaar helemaal op en tof in het sinterklaas gebeuren.
Wordt er nu al gek van
VOF is dan ook wel een leuke sint cdquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
hahaha wacht maar. Bij ons is Sint sinds vorig jaar niet weggeweest. Gaat het minstens 3x pw over Sint en hoor ik die liedjes al meer dan een jaar bijna dagelijks. De VOF Sint cd is volgens mij mijn auto cd speler niet uit geweest.
Dan kan je het toch weg leggen en als ze het ene kleine kadootje zat is geef je het volgendequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn schoonmoeder begon al over "heel veel kleine kadootjes", dus dat heb ik maar snel uit haar hoofd gepraat gezien ons kind op het moment de concentratiespanne van een mug heeft
Nijntje stiften? Echt haat aan die dingen. Ze krijgen ze zelf amper de kop van de romp gerukt. En erger nog, de kop er weer op lukt bijna niet. Vasthouden is ook niet handig als je kind al heel vroeg weet hoe hij een potlood of pen vast moet houden...quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nijntje stiften![]()
En hier op Sint/verjaardag lijst: dekbedovertrekjes, poppen, poppenbedjes, rugzakjes, bidon, badspeelgoed (is weer aan verversing toe), loophondje, tekenborden, pyjamapakken
Echt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nijntje stiften? Echt haat aan die dingen. Ze krijgen ze zelf amper de kop van de romp gerukt. En erger nog, de kop er weer op lukt bijna niet. Vasthouden is ook niet handig als je kind al heel vroeg weet hoe hij een potlood of pen vast moet houden...
Ik heb ze in de prullenbak gegooid en vervangen door gewone Hema stiften
Even op de site kijken wat betreft de maisboogies. Zij komen bij jou uit de buurt dus ze zijn daar veelvuldig te verkrijgen. Sommige bakkers en apotheken hebben ze ook. En anders even bij de jumbo navragen want ze hebben ze wel standaard in het assortiment.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje (of stiekem 2) tussendoor.
Waar halen jullie de maisboogjes? Onze jumbo had deze ooit, maar nu niet meer.
Ik ben nogal gevoelig voor veel geluid door elkaar heen. Toet toet auto's in combinatie met de radio aan zorgen al voor hoofdpijn zeg maar. Kan dan niet meer focussen ofzo, weet niet wat het is. Zo min mogelijk geluid dus hier, en de auto's gaan even uit als er een CD met kinderliedjes aangaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef L-E het volgende:
Muziekinstrumenten staan niet gelijk aan lawaai hoor. Zo veel herrie maakt een xylofoon nu ook weer niet
Ik bedoel meer dat ze het na 3 dingen uitpakken wel voor gezien houdtquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan je het toch weg leggen en als ze het ene kleine kadootje zat is geef je het volgende
Herkenbaar hoor. Wij hebben ook echt niet de radio of tv aan als er wordt gespeeld hier. En wat die autootjes betreft: batterijen er uit doet wonderenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor veel geluid door elkaar heen. Toet toet auto's in combinatie met de radio aan zorgen al voor hoofdpijn zeg maar. Kan dan niet meer focussen ofzo, weet niet wat het is. Zo min mogelijk geluid dus hier, en de auto's gaan even uit als er een CD met kinderliedjes aangaathelaas begint J. zelf door te krijgen hoe de auto's aan moeten
Je hebt nu een groot huisquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze het na 3 dingen uitpakken wel voor gezien houdtAls er dan nog 20 dingen liggen... en waar moet ik al die meuk laten joh. Ik heb gevraagd of ze spulletjes voor haar keukentje willen kopen
Desnoods pakken ze elk pannetje en groentetje of fruitje apart in .
Batterijen eruit heb ik nog niet gedaan. Ik vind de toet-toet auto liedjes best goed te doen, en J. wordt er zo vrolijk vanquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Wij hebben ook echt niet de radio of tv aan als er wordt gespeeld hier. En wat die autootjes betreft: batterijen er uit doet wonderen
Wij vieren vooral vanwege de oudstequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef Sylver_ het volgende:
Viert iedereen al Sinterklaas met hun dreumes? Ik was het eigenlijk nog helemaal niet van plan om te vieren dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, ik geloof het eigenlijk wel. Als het vijfde ziekte is, geldt het zelfde als voor warmteuitslag: gaat vanzelf weer over, en tegen de jeuk kun je inderdaad iets vets smeren. En in beide gevallen is het niet lekker om te warm gekleed te zijn, want broeierig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alle vriendinnen met kinderen die ik heb, hebben weinig tot niets met Sinterklaas.![]()
Even langs de huisarts LB? (als je uitsluitsel wilt)
Dat is wel een minpunt jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
.....en ik noem mn kruidnootjes pepernoten, dan wil je vast niet eens komen he
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef L-E het volgende:
Shandaly wat spannend! Hebben we al foto's gezien van het nieuwe huis?
En zwanger. Dat betekend uitzieken. Ik heb dat toen gehad met de zwangerschap van de oudste. Dat was een nachtje HAP op oudjaarsavond voor mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik een longontsteking, kut zeg
De douche is je vriend. Als ik een hete douche nam (of zelfs maar stoomde in de douche) kon ik er weer even tegen aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef L-E het volgende:
Dat dacht ik dus al Tally. Doet pijn joh, en ik piep helemaal als ik diep inadem.
Kyara, hoe bedoel je ivm de voorgeschiedenis? De pe/hellp-toestanden?
Ja! Nee, heb je goed onthouden hoor, wat tof van jequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Kyara het volgende:
Ja, je bent toch op de IC terechtgekomen door iets met je longen? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
Oh, ik zou het gek vinden als iedereen alle details van zo'n verhaal zou onthouden hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Omentielvo het volgende:
Zeker gelukkig. Ik wist het niet meer van je longen![]()
Vergeetachtig, ik ben het
Ze was eigenlijk al wel aardig opgeknapt. Er schemert wel een tweede en derde hoektanden door. Maar de pcm deed niet zoveel.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:30 schreef L-E het volgende:
XM, waar maak je je precies zorgen over? Slecht slapen is toch redelijk logisch als ze zich niet lekker voelt?
Hier de ziekenboeg, alleen de oudste is niet ziek. Wij nestelen ons met koppen thee en dekentjes en series op onze nieuwe bank, lekker uitzieken
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:02 schreef Kyara het volgende:
toch "grappig" dat de met kv gevoede, naar het kdv gaande peuter nog nergens last van heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sylver_ op 06-11-2014 15:12:13 ]Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Nou, dat. Mijn man doet echt alles voor me, en werkt zich kapot, ik gun hem echt wel een ochtendje op de bank liggen hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik zou ook zeggen dat ie moest gaan slapenMaar mijn man doet al heel veel en als ik hem nodig zou hebben is hij zo wakker
Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef danic het volgende:
Dat hij de was niet vouwt vind ik alleen maar fijn, want dan moet het toch weer opnieuw.
FTFYquote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef Cwen het volgende:
Maar als ik echt ziek ben doe ik ook het huishouden niet, zo lui ziek ben ik dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Omentielvo het volgende:
Sorry![]()
Post ik even het smeltmomentje van vandaag
Mijn zus had Riley opgehaald van het kdv. Toen ik de auto zag aankomen liep i daarheen. Zodra Riley me zag rende ze met open armpjes naar me toe![]()
Toen was ik weer een plasje hoor
Zeg Omen, bespeur ik in die tweede post een soort schuldgevoel/verontschuldiging voor je egopost? Doe 'ns niet!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef Omentielvo het volgende:
En hoe gaat het met de rest?![]()
Mijn egopost kwam, omdat ik zo gesmolten was
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijnquote:
Ik bedoelde meer voor Cwen dat als je echt ziek bent en dus niks doet, je niet lui bent, maar gewoon ziekquote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn
Mannen en de was opvouwenVolgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen
Nee, je hebt "alleen maar" een longontstekingquote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn
Mannen en de was opvouwenVolgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen
Hahaquote:Op donderdag 6 november 2014 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, je hebt "alleen maar" een longontsteking
Nou, de pijn aan mijn longen wordt al minder, dus ik denk dat het de goede kant op gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat is wel fijn jahou je het wel goed in de gaten? Longontsteking kan behoorlijk uit de hand lopen. Overigens is koorts wel een symptoom. Met een sputumkweekje weet je het zeker, mocht je dat willen.
Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaarquote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, fijn van de geode nacht verder!
En wat klote van je werk. Maar, wat de rest al zegt, hopelijk geeft het wel wat meer rust en wie weet wat er op je pad komt!Is het onderwijs niks voor je?
Vanaf 1 januari zelfs 6 maand geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
De eerste drie maanden heb je nog gewoon recht op je kinderopvang toeslag
Ja, en daarna mag je de niet gebruikte uren ook nog opmaken (in dat jaar... dus niet als het na die 3 maanden net 1 januari isquote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
De eerste drie maanden heb je nog gewoon recht op je kinderopvang toeslag
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.
En met de vrije tijd iets leuks doen!
Ah kijk, dat is goed om te wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
En die toeslag gaat omhoog als je inkomen achteruit gaat. Ik zit nu ook thuis, maar Isa gaat nog steeds 3 dagen naar het kdv. Dan heb ik tenminste tijd om zelf ook rust te vinden en te solliciteren.
Thxquote:Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaar
14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken iddquote:Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is klote van mn werk. Maar ben er vrij rustig over. Heb recht op 14 maanden ww en ik wil echt de tijd nemen om uit te zoeken wat ik nu wil. Weer een misser kan ik me gewoon niet permitteren.
Onderwijs, misschien wel. Maar dan wel volwassenenonderwijs. Ik ben goed in presenteren. Maar heb ook wel aan accountmanagement zitten denken, instructie/voorlichting geven en relatiebeheer. Maar helaas zit bij veel functies er dan ook een flinke sales-component bij ingebakken, mettargets
enzo en dat is dan weer echt niet mijn ding.
Maar, ik vind het vooral voor Noor vervelend. Zij gaat dan terug naar 1 dag kdv per week. Dat willen we echt minimaal houden omdat ik het contact met andere kindjes echt heel goed voor haar ontwikkeling vind en bovenal omdat zij het gewoon super vindt op het kdv. Maar liefst zou ik haar 2 dagen daar hebben, maar dan is financieel gewoon niet haalbaar als ik thuis kom te zitten.
Herkenbaar. En oh, wat zie ik er dan tegenop. Letterlijk en figuurlijk, want tegen de tijd dat ik écht moet gaan vouwen, heeft die berg een aanzienlijke hoogte bereiktquote:Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen(zoals nu!)
Of, zoals wij dat dan doen, de benodigde kledingstukken uit de berg te trekken tot de schone was zodanig verspreid raakt dat je het wel op mķet ruimen als je het niet tussen de vuile was wil hebbenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen(zoals nu!)
Nouja, last time I checked was het recht op ww gebaseerd op aantal arbeidsjaren. En ze tellen alles mee, dus op uwv toentertijd gecheckt en heb 14 werkjaren inmiddels.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Thx
[..]
14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken iddIk zit zelf niet in het volwassenenonderwijs, maar HBO is ook erg tof!
Saar zit overigens ook maar 1 dag per week op het kdv. Ik zou zelf liever ook niet zien dat ze helemaal niet zou kunnen gaan. Één dag is ergens wel wat weinig, ik merk dat vooral als het toevallig eens uitvalt. Dan gaat ze meteen bijna 2 weken niet, zeg maar.
Ik had het hier ook nog niet genoemd*. Thx!quote:Op donderdag 6 november 2014 15:32 schreef Incantrix het volgende:
Huuuu!! Coco, mis ik nu gewoon de verjaardag van je meiske??Gefeliciteerd!!
![]()
Hij is gevaccineerd! Gewoon iets later dan gewoonlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja tenzij die pijn door iets anders dan longontsteking veroorzaakt wordt natuurlijk. Ab is inderdaad wel standaard bij stevige longontsteking. Let er wel op met sticker dat het veroorzaakt wordt door een bacterie en besmettelijk kan zijn. Of is hij gevaccineerd?
Ja als het vannacht weer deut is dan bel ik morgen de dokter. Dan mogen die even vechten om te mogen kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:39 schreef Incantrix het volgende:
Wat sneu Tallymisschien toch ff naar de dokter? Kun je goed naar van worden,zo'n schimmel.. En ik zal duimen voor je! haha, blote pyama
Stef zegt wel eens dat hij even op zijn blote sokken de tuin in gaat, ook zoiets
quote:
Ze heeft het een paar maanden geleden gehad. Ik weet nog goed die rode wangen en de vlekjes en zo snel als het op kwam, was het ook weer weg. Alleen bij warmte kwam het nog een paar dagen terug, badje bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga volgende week met mijn moeder in Duitsland shoppen voor schoentjes. Slaagden we vroeger voor mij ook altijdIk wil graag nog een paar maryjanes. Ze heeft nu alleen laarsjes en (bijna te kleine) gympjes....
Oh en Spirit, heeft Isa dus ook vijfde ziekte nu? Is ze er ziek van? E is wat hangeriger dan normaal, en heeft nog steeds flink veel plekjes op haar armen, handen en benen....
Gisternacht was echt een ramp; mijn ouders logeerden hier, en voor 2 uur (toen er een aardbeving was) was er al 4x iemand naar de wc geweestDus E wakker, en ik kreeg dr niet meer dr bed in. Dikke tranen, paniek, ze bleef er half in
Dus is vriend op de bank gaan liggen en ik met E in ons bed. En niet zoals normaal even een slokje en dan omdraaien + slapen; nee aanhappen en zo blijven liggen. (
) Heb dus 3,5 uur geslapen, en niet zo comfortabel
![]()
Pluspunt: vanochtend werden we wakker van de wekker![]()
Ennuhm.... ik ben niet bijgelezen. Zag alleen bij het scrollen een toffe foto van Ellie! Die deken in combinatie met dat haar, super!!
Oh!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze heeft het een paar maanden geleden gehad. Ik weet nog goed die rode wangen en de vlekjes en zo snel als het op kwam, was het ook weer weg. Alleen bij warmte kwam het nog een paar dagen terug, badje bijvoorbeeld.
Pfff, balen XM.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar gaan we weer
Ik snap het écht niet.
Oh echt Cwen, je man ziet het anders? Dat lijkt me echt zo moelijk..quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:13 schreef Cwen het volgende:
Ik ben ook niet van het laten huilen. Ik kan dat gewoon niet over m'n hart verkrijgen en ik wil dat ze zich veilig voelt. Altijd. En als dat betekent dat ik 's nachts voor de 8e keer in m'n pyjama naast het ledikant sta en mevrouw weer in slaapt valt met een handoplegging, dan is dat zo. Of een uur met haar in een deken gewikkeld op een stoel 'slaap'.
Kijk, het feit dat ik (of jij of wie dan ook) niet snapt waarom ze huilt, maakt het voor haar niet minder echt. Dat ik de reden wellicht 'onzin' vind, maakt háár niet minder oprecht in haar gevoel. Dus ben ik er, voor dat gevoel, wat ik er verder zelf ook van moge vinden.
En ja, dan heb ik liever dat ze huilt in mijn armen of als ik ernaast zit, dan alleen. Dat willen wij toch ook, als we zelf verdriet hebben/ pijn hebben/ bang zijn?
Ik voer deze discussie ieder sprongetje een keer of 5 met ML...
Die heb ik vanochtend om 10 uur uit bed geplukt en ze heeft zojuist 2 boterhammen met pindakaas weggewerkt (op haar verzoek dus). D nog een beetje hangerig.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:41 schreef Gulara het volgende:
Ik glashalfvolkopindezonjemaaktmedepisnietlauw-typje
Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga je terug naar NL Gulara?
Oudste had ook geen driftbuien als dreumes nou sac wel.
Ohh ik wil ook ergens heen <3quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie.
Haha omg, wat supercutequote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:
L-E, wanneer ben je eigenlijk (ongeveer) uitgerekend?! Ik vind het zo tof dat je weer een baby in je buik hebt <3 Ook mijn lief was helemaal enthousiast toen ik het vertelde!
Oh en dit echt helemaal!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Probeer ook om jezelf te verzoenen met de situatie, het vreet namelijk energie als je je ertegen gaat/blijft verzetten. Sluit vrede met de situatie, ook al is het in de eerste instantie niet per se de situatie die je zelf voor ogen had.
Een zomerkindje <3quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha omg, wat supercute
Halverwege juli! En dat ga ik dit keer halen ookDoe je mee?
![]()
Wat is een roffa?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohh ik wil ook ergens heen <3
Wij gaan nu eerst verhuizen naar Roffa :"D Maar daarna hebben we wel veel centjes om ook wereldreizen te gaan maken en zo, dus dan ligt echt alles open
Ja!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Dan wel een VolkswagenbusjeMet gordijntjes
Dat dachten we hier ook met ons genenpakketquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
De ironie wil dat vriend en ik allebei enorm zachtgekookte eitjes zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
Ja, ik vind jou ook wel een typische zomerkindjesmamaquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik wil ook een zomerkindje....
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De ironie wil dat vriend en ik allebei enorm zachtgekookte eitjes zijnWij hebben nķķit ruzie, niet met anderen en niet met elkaar, kunnen met iedereen goed opschieten... dus van wie ze het heeft?
Nou, dat dus. Wij zijn echt heel gemoedelijk allebei, echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Probeer ook om jezelf te verzoenen met de situatie, het vreet namelijk energie als je je ertegen gaat/blijft verzetten. Sluit vrede met de situatie, ook al is het in de eerste instantie niet per se de situatie die je zelf voor ogen had.
Als je meer slaap nodig hebt, dan kun je tijdelijk gewoon om 21 uur je bed in kruipen, de films en series op de bank lopen niet weg, daar komt vanzelf weer een tijd voor om die te kijken
Ontspanning is wel heel belangrijk, maar je kunt ook ontspannen samen met je kindje! Ga lekker 's avonds een poosje in bad samen met je kleintje. Ga daarna samen in pyjama op het kleed in de woonkamer zitten, of op het grote bed of zo, met rustige en mooie muziek aan en zing en dans en knuffel. Wandelen vind ik zelf ook altijd heel ontspannend, overdag vanzelfsprekend, maar ook 's ochtends vroeg, 's avonds, of desnoods 's nachts
En spreek af dat er vaste momenten zijn, bijv. zaterdagmiddag, dat je wederhelft 2 uurtjes iets met je kindje gaat doen, zodat jij dan een mooi ontspanningsmoment hebt om jezelf weer even op te laden. En andersom ook, dat jij dan bijv. op zondagmiddag even naar je ouders oid rijdt terwijl je vriend/man dan iets voor zichzelf kan doen. Op die manier weet iedereen ook waar ie aan toe is wat dat betreft en dat helpt ook, dat je zo'n momentje voor jezelf in het vooruitzicht hebt.
Verder herken ik het dus wel, hier zijn we ook gegaan van 1 late nacht/vroege ochtend voeding naar 3x drinken per nacht (verder wel doorslapen) en van 's avonds om 19uur naar bed naar tegelijk met mij. Daar tegenover slaapt ze 's ochtends wel uit (nu ligt ze nog te slapen) en 's middags maakt ze ook een ruk (zodat ik dan mooi tijd heb om te werken en soms zelfs wat 'me-time'!). Verder geniet ik gewoon maar van de tijd dat we beide wakker zijn en doen we in die tijd echt alleen maar dingen die we allebei leuk vinden, zoals buitenspelen, boekjes lezen, muziek luisteren, knuffelen, wandelen, spelen, naar opa&oma, koken/bakken, winkelen, noem maar op.
En soms heb ik het even nodig dat mijn ouders d'r een avondje ophalen en met d'r spelen, vinden zij allemaal geweldig, dus win-win-win. En soms ga ik ook weleens 's avonds alvast vroeg in bed terwijl kleine Pluis nog op is met mijn liefAch ja, nu is het nog zo, over een poosje weer heel anders, dan zou ik waarschijnlijk weer willen dat ik zo vaak lekker met d'r kon knuffelen 's avonds <3
Ik werd er zelf ook een beetje emotioneel van. Het idee dat wij zo belangrijk zijn voor haar, dat wij haar alles zijn. Net zoals zij voor ons is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:58 schreef L-E het volgende:
oh Spark, ik heb helemaal natte ogen van je laatste post
Ram of Stierquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet eens welk sterrenbeeld mijn jongste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |