quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef L-E het volgende:
Shandaly wat spannend! Hebben we al foto's gezien van het nieuwe huis?
En zwanger. Dat betekend uitzieken. Ik heb dat toen gehad met de zwangerschap van de oudste. Dat was een nachtje HAP op oudjaarsavond voor mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik een longontsteking, kut zeg
De douche is je vriend. Als ik een hete douche nam (of zelfs maar stoomde in de douche) kon ik er weer even tegen aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef L-E het volgende:
Dat dacht ik dus al Tally. Doet pijn joh, en ik piep helemaal als ik diep inadem.
Kyara, hoe bedoel je ivm de voorgeschiedenis? De pe/hellp-toestanden?
Ja! Nee, heb je goed onthouden hoor, wat tof van jequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Kyara het volgende:
Ja, je bent toch op de IC terechtgekomen door iets met je longen? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
Oh, ik zou het gek vinden als iedereen alle details van zo'n verhaal zou onthouden hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Omentielvo het volgende:
Zeker gelukkig. Ik wist het niet meer van je longen![]()
Vergeetachtig, ik ben het
Ze was eigenlijk al wel aardig opgeknapt. Er schemert wel een tweede en derde hoektanden door. Maar de pcm deed niet zoveel.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:30 schreef L-E het volgende:
XM, waar maak je je precies zorgen over? Slecht slapen is toch redelijk logisch als ze zich niet lekker voelt?
Hier de ziekenboeg, alleen de oudste is niet ziek. Wij nestelen ons met koppen thee en dekentjes en series op onze nieuwe bank, lekker uitzieken
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:02 schreef Kyara het volgende:
toch "grappig" dat de met kv gevoede, naar het kdv gaande peuter nog nergens last van heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sylver_ op 06-11-2014 15:12:13 ]Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Nou, dat. Mijn man doet echt alles voor me, en werkt zich kapot, ik gun hem echt wel een ochtendje op de bank liggen hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik zou ook zeggen dat ie moest gaan slapenMaar mijn man doet al heel veel en als ik hem nodig zou hebben is hij zo wakker
Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef danic het volgende:
Dat hij de was niet vouwt vind ik alleen maar fijn, want dan moet het toch weer opnieuw.
FTFYquote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef Cwen het volgende:
Maar als ik echt ziek ben doe ik ook het huishouden niet, zo lui ziek ben ik dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Omentielvo het volgende:
Sorry![]()
Post ik even het smeltmomentje van vandaag
Mijn zus had Riley opgehaald van het kdv. Toen ik de auto zag aankomen liep i daarheen. Zodra Riley me zag rende ze met open armpjes naar me toe![]()
Toen was ik weer een plasje hoor
Zeg Omen, bespeur ik in die tweede post een soort schuldgevoel/verontschuldiging voor je egopost? Doe 'ns niet!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef Omentielvo het volgende:
En hoe gaat het met de rest?![]()
Mijn egopost kwam, omdat ik zo gesmolten was
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijnquote:
Ik bedoelde meer voor Cwen dat als je echt ziek bent en dus niks doet, je niet lui bent, maar gewoon ziekquote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn
Mannen en de was opvouwenVolgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen
Nee, je hebt "alleen maar" een longontstekingquote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn
Mannen en de was opvouwenVolgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen
Hahaquote:Op donderdag 6 november 2014 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, je hebt "alleen maar" een longontsteking
Nou, de pijn aan mijn longen wordt al minder, dus ik denk dat het de goede kant op gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat is wel fijn jahou je het wel goed in de gaten? Longontsteking kan behoorlijk uit de hand lopen. Overigens is koorts wel een symptoom. Met een sputumkweekje weet je het zeker, mocht je dat willen.
Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaarquote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, fijn van de geode nacht verder!
En wat klote van je werk. Maar, wat de rest al zegt, hopelijk geeft het wel wat meer rust en wie weet wat er op je pad komt!Is het onderwijs niks voor je?
Vanaf 1 januari zelfs 6 maand geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
De eerste drie maanden heb je nog gewoon recht op je kinderopvang toeslag
Ja, en daarna mag je de niet gebruikte uren ook nog opmaken (in dat jaar... dus niet als het na die 3 maanden net 1 januari isquote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
De eerste drie maanden heb je nog gewoon recht op je kinderopvang toeslag
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.
En met de vrije tijd iets leuks doen!
Ah kijk, dat is goed om te wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
En die toeslag gaat omhoog als je inkomen achteruit gaat. Ik zit nu ook thuis, maar Isa gaat nog steeds 3 dagen naar het kdv. Dan heb ik tenminste tijd om zelf ook rust te vinden en te solliciteren.
Thxquote:Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaar
14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken iddquote:Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is klote van mn werk. Maar ben er vrij rustig over. Heb recht op 14 maanden ww en ik wil echt de tijd nemen om uit te zoeken wat ik nu wil. Weer een misser kan ik me gewoon niet permitteren.
Onderwijs, misschien wel. Maar dan wel volwassenenonderwijs. Ik ben goed in presenteren. Maar heb ook wel aan accountmanagement zitten denken, instructie/voorlichting geven en relatiebeheer. Maar helaas zit bij veel functies er dan ook een flinke sales-component bij ingebakken, mettargets
enzo en dat is dan weer echt niet mijn ding.
Maar, ik vind het vooral voor Noor vervelend. Zij gaat dan terug naar 1 dag kdv per week. Dat willen we echt minimaal houden omdat ik het contact met andere kindjes echt heel goed voor haar ontwikkeling vind en bovenal omdat zij het gewoon super vindt op het kdv. Maar liefst zou ik haar 2 dagen daar hebben, maar dan is financieel gewoon niet haalbaar als ik thuis kom te zitten.
Herkenbaar. En oh, wat zie ik er dan tegenop. Letterlijk en figuurlijk, want tegen de tijd dat ik écht moet gaan vouwen, heeft die berg een aanzienlijke hoogte bereiktquote:Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen(zoals nu!)
Of, zoals wij dat dan doen, de benodigde kledingstukken uit de berg te trekken tot de schone was zodanig verspreid raakt dat je het wel op móet ruimen als je het niet tussen de vuile was wil hebbenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen(zoals nu!)
Nouja, last time I checked was het recht op ww gebaseerd op aantal arbeidsjaren. En ze tellen alles mee, dus op uwv toentertijd gecheckt en heb 14 werkjaren inmiddels.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Thx
[..]
14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken iddIk zit zelf niet in het volwassenenonderwijs, maar HBO is ook erg tof!
Saar zit overigens ook maar 1 dag per week op het kdv. Ik zou zelf liever ook niet zien dat ze helemaal niet zou kunnen gaan. Één dag is ergens wel wat weinig, ik merk dat vooral als het toevallig eens uitvalt. Dan gaat ze meteen bijna 2 weken niet, zeg maar.
Ik had het hier ook nog niet genoemd*. Thx!quote:Op donderdag 6 november 2014 15:32 schreef Incantrix het volgende:
Huuuu!! Coco, mis ik nu gewoon de verjaardag van je meiske??Gefeliciteerd!!
![]()
Hij is gevaccineerd! Gewoon iets later dan gewoonlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja tenzij die pijn door iets anders dan longontsteking veroorzaakt wordt natuurlijk. Ab is inderdaad wel standaard bij stevige longontsteking. Let er wel op met sticker dat het veroorzaakt wordt door een bacterie en besmettelijk kan zijn. Of is hij gevaccineerd?
Ja als het vannacht weer deut is dan bel ik morgen de dokter. Dan mogen die even vechten om te mogen kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:39 schreef Incantrix het volgende:
Wat sneu Tallymisschien toch ff naar de dokter? Kun je goed naar van worden,zo'n schimmel.. En ik zal duimen voor je! haha, blote pyama
Stef zegt wel eens dat hij even op zijn blote sokken de tuin in gaat, ook zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |