abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146306898
Buhhh XM, ook al werkloos... Gaat lekker. Ook al vond je het echt niet leuk daar, dit is ook niet fijn.
Home is where the O+ is...
pi_146307164
Boh XM, wat balen! Hoe gaat het nu met je?
pi_146307192
Bah.. wat een berg slecht nieuws qua werk...
Ik geloof dat ik ook m'n baan niet geheel zeker meer ben nu ze Philips gaan splitsen, maar ach... we zien wel waar het schip strandt.

Hoe is het met dat ene onderzoek van je afgelopen XM? Heb je er al een gesprek over gehad? Moet je nog eens? Kan het ook anders?

Inca, wat lief O+
Het vriendinnetje van Lars had laatst zelf dezelfde outfit aan als haar pop. En ze vond het helemaal super. Lijkt me zo leuk als Femke straks ook een beetje een poppenmoedertje wordt... (Al ben ik zelf helemaal niet in staat zelf (poppen)kleding te maken, maar dat zien we later dan wel weer)

Ik heb zojuist zowel Femke als Lars voor het laatst in deze kamertjes naar bed gebracht... morgenavond slapen ze (of liggen ze te keten) in ons nieuwe huis. O+ Toch maar een raar idee hoor... Morgenavond Femke verschonen op een ruime commode, zonder bang te hoeven zijn dat ik (weer) m'n hoofd stoot aan het schuine dak. Overmorgen boterhammen smeren voor het ontbijt in de nieuwe keuken. Hmm... zucht ende zwijmel...
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:57:13 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146307247
XM, wat balen! :(

Shandaly O+ O+ O+ bizar hoor!
pi_146307391
Shandaly wat spannend! Hebben we al foto's gezien van het nieuwe huis?
pi_146307457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef L-E het volgende:
Shandaly wat spannend! Hebben we al foto's gezien van het nieuwe huis?
;) Nee, denk het niet
Al was het drieluik van Femke gister natuurlijk ook in het nieuwe huis O-)
pi_146308781
Inca wat leuk en lief die poppenmoeder van jou O+
Riley wil niks van poppen hebben nog. Soms pakt ze haar pop wel heel even. En leg haar dan weer weg :D

XM wat balen :*

Shandaly zeker een raar idee zeg. Spannend :*
pi_146308830
Volgens mij heb ik een longontsteking, kut zeg :(
pi_146308988
L-E, dat is zeker kut. Beterschap :*
pi_146309128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik een longontsteking, kut zeg :(
En zwanger. Dat betekend uitzieken. Ik heb dat toen gehad met de zwangerschap van de oudste. Dat was een nachtje HAP op oudjaarsavond voor mij.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:32:10 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146309156
Inca, wat lief O+

L-E, beterschap :*
hoe voel je je daar bij? Emotioneel? Ivm je voorgeschiedenis? Of staat dat er helemaal los van/buiten?
pi_146309240
Dat dacht ik dus al Tally. Doet pijn joh, en ik piep helemaal als ik diep inadem.

Kyara, hoe bedoel je ivm de voorgeschiedenis? De pe/hellp-toestanden?
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:34:48 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146309302
Ja, je bent toch op de IC terechtgekomen door iets met je longen? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden? :@
pi_146309344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef L-E het volgende:
Dat dacht ik dus al Tally. Doet pijn joh, en ik piep helemaal als ik diep inadem.

Kyara, hoe bedoel je ivm de voorgeschiedenis? De pe/hellp-toestanden?
De douche is je vriend. Als ik een hete douche nam (of zelfs maar stoomde in de douche) kon ik er weer even tegen aan.

Die oudjaarsavond waren wij aan de 'beurt' voor een feestje regelen. Tussen het serveren door even er tussen uit piepen om te douchen of stomen.
Als ik er aan denk krijg ik het nog benauwd :@
pi_146309436
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Kyara het volgende:
Ja, je bent toch op de IC terechtgekomen door iets met je longen? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden? :@
Ja! Nee, heb je goed onthouden hoor, wat tof van je O+ Ik had pulmonair oedeem, vocht in de longen, maar dat kwam echt door de hellp en het vocht vast houden en orgaanfalen en meer van dat leuks :+ maar staat gelukkig helemaal los van mijn longen zoals ze nu zijn. Zonder hellp :)
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:37:46 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146309498
Gelukkig :)
pi_146309594
Zeker gelukkig. Ik wist het niet meer van je longen :@
Vergeetachtig, ik ben het -O-
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:42:26 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146309802
Gets LE, daar ben je lekker mee nu. Sterkte!

Shandaly, nogmaals succes! Ik vind afscheid nemen van een huis heel raar. Behalve toen ik 7x verhuisde binnen 6 jaar tijd :').

En hoe het nu gaat.. Tja. Kut eigenlijk. Hoewel ik wel een last van m'n schouders voel nu het hoge woord eruit is. Ik was echt rap op een burn-out aan het afstevenen. Fysiek ben ik echt nog behoorlijk gammel. Lopen nog diverse onderzoeken. Maar voor eind november word ik niets wijzer denk ik. Maar goed, ziet ernaar uit dat het op het werk wel netjes tot een eind gebreid gaat worden, dus hopelijk wordt de stress daar wat minder.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146310376
XM, als je jezelf zo kut voel raad ik je echt aan om je ziek te melden. Bij mij was het geluk dat ik ook ziek was en bij de dokter meteen kon en durfde aan te geven dat ik er ook emotioneel helemaal doorheen zat. Maar echt, de keus om mezelf ziek te melden is echt een supergoede keus geweest. Ik huil nog regelmatig,meent emotioneel als weet niet wat. Maar het geeft me zoveel rust. Ik kan weer zoveel meer ontspannen omgaan met Riley haar driftbuien. Echt op de manier hoe ik het wil.
En het moment om uit te vallen op mijn werk is echt niet goed (maar wanneer is het wel goed vraag ik me meteen af). Maar nu merk ik dus hoe erg ik er doorheen zat. Hopelijk is het duidelijker dan ik het kan typen. :*
  dinsdag 4 november 2014 @ 22:25:09 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146312435
Och XM ook al :X Ik hoop dat dit op de lange baan goed voor je is! :*

LE, jemig! Beterschap!! :*

AM, gaat t nog niet beter met de waterpokken? -O-

Shandaly, spannend!!!! Heel veel succes morgen!

Verder...... sorry :@ ff snelle bijleespost want t lichtje gaat hier zo uit en we hebben bezoek van opa en oma *O* E is zielsgelukkig O+
pi_146312780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Omentielvo het volgende:
Zeker gelukkig. Ik wist het niet meer van je longen :@
Vergeetachtig, ik ben het -O-
Oh, ik zou het gek vinden als iedereen alle details van zo'n verhaal zou onthouden hoor :)

Kyara vertoont daarin wat stalkerachtige trekjes, nu denk ik dat zij mijn Santa is O+
  woensdag 5 november 2014 @ 01:30:35 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146318573
Boh net lopen tobben met een volledig overstuur kind. Liet zich niet troosten :'(. Drinken wilde ze niet, knuffelen niet, niks. En maar krijsen... pcm gegeven afgeleid met boekjes en toen werd ze iets rustiger. Ik snap het niet. .ze heeft altijd doorgeslapen en nu is het al een week helemaal mis. Ze is gisteren de hele dag koortsvrij geweest dus dat is het ook niet. Ik maak me dan gelijk zo'n zorgen.

Oh ze begint nu weer te huilen :'(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146319351
XM wat rot van je baan :*
En wat betreft afgelopen nacht: tanden ofzo?

Shandaly succes en veel plezier vandaag!

LE bah longontsteking. Beterschap!
  woensdag 5 november 2014 @ 06:34:32 #124
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146319358
Niet meteen zorgen maken, hoor XM :*
Ik las laatst dat zelfs de beste slapers zulke periodes zal hebben en het is niet altijd duidelijk waarom. Sprong, tandjes, nachtmerries(?), mama die geen leuk nieuws heeft gehad ..

Hier vorige week ook een hele week dat ze 6x per nacht hard huilend wakker werd en de helft van de keren kon ik haar niet direct troosten; ze vocht zich uit mijn armen, maar neerleggen was ook niet goed. Het enige dat hielp was weer neer leggen, 20 seconden de kamer uit gaan en dan weer oppakken. Dan liet ze zich wel troosten. Ik heb ook geen idee wat er dan aan de hand is, ze lijkt wakker, maar ik twijfel of ze dan misschien droomt?
Gebroken nachten zijn al ruk, maar als je ze dan ook nog eens niet kan troosten :{

Hopelijk hebben jullie verder nog een beetje kunnen slapen en ziet het er in het licht van de dag weer wat positever uit :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 5 november 2014 @ 06:42:58 #125
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146319386
Beterschap Omen! Rot dat het zo na elkaar blijft komen, maar zou best kunnen doordat je nu rust neemt je lichaam zich overgeeft? Ik was ook altijd ziek in de vakantie.

Beterschap L-E! Longontsteking klinkt pijnlijk, moet je daar niet mee naar de dokter?

En beterschap voor je meisje AM, hopelijk heeft ze toch nog goed kunnen slapen. Jeuk is echt niet grappig :N
En 5e ziekte bij LB's meisje, beterschap! Heeft ze naast die bultjes en jeuk er verder geen last van? Geen koorts, hangerigheid enzo?

En veel plezier vandaag Shandaly! Een nieuw huis, een nieuwe tijdperk vol met nieuwe herinneringen in de maak O+

En verder kom ik niet, want ik moet me snel wassen en aankleden om naar het werk te gaan!
pi_146319422
XM, heeft ze veder wel goed geslapen? En ik denk dat het nog door haar ziekte komt, al is ze nu koortsvrij :*

Sylver werkse vandaag :*
pi_146319683
Hier een uitslapende dreumes. Ik heb mijn koffie al op, Fok bijgelezen en spelletjes gedaan :D
pi_146320045
XM, waar maak je je precies zorgen over? Slecht slapen is toch redelijk logisch als ze zich niet lekker voelt?

Hier de ziekenboeg, alleen de oudste is niet ziek. Wij nestelen ons met koppen thee en dekentjes en series op onze nieuwe bank, lekker uitzieken O+
pi_146320140
Hier komt alles juist na elkaar. Van het weekend man, afgelopen dagen J niet lekker, nu begint D ook te snotteren. En zelf ook niet helemaal fit. Op de bank met dekentje en series klinkt heel fijn. Maar hiet stuiteren dus nog 2 kinderen rond die wel (weer) fit zijn ;(
pi_146320405
Hier een dreumes die niet vrolijk wakker werd. Alles was reden om boos te worden en te huilen. -O-

Beterschap voor die zieke en snotterige dreumesjes :*
pi_146320437
Geen oma die even kan komen ondersteunen Kyara?
pi_146320505
Gister wel gelukkig :) Ach ja, gaat wel weer over.

toch "grappig" dat de met kv gevoede, naar het kdv gaande peuter nog nergens last van heeft.
  woensdag 5 november 2014 @ 09:06:02 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146320572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:30 schreef L-E het volgende:
XM, waar maak je je precies zorgen over? Slecht slapen is toch redelijk logisch als ze zich niet lekker voelt?

Hier de ziekenboeg, alleen de oudste is niet ziek. Wij nestelen ons met koppen thee en dekentjes en series op onze nieuwe bank, lekker uitzieken O+
Ze was eigenlijk al wel aardig opgeknapt. Er schemert wel een tweede en derde hoektanden door. Maar de pcm deed niet zoveel.

Ze heeft altijd goed geslapen, ook bij ziekte. Begrijp er gewoon niks van. Herken haar zo niet. Een slecht slaap fase heeft ze nooit gehad...

En beterschap!
pi_146320777
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:02 schreef Kyara het volgende:

toch "grappig" dat de met kv gevoede, naar het kdv gaande peuter nog nergens last van heeft.
:D

XM, het is ook niet fijn als ze ineens hun hele ritme omgooien bij ziekte, maar het is echt maar een fase. Komt echt wel weer goed. Heb vertrouwen in je meisje :*
pi_146320921
XM, slechter slapen af en toe is heel normaal. Ik begrijp dat je dat niet gewend bent van haar, maar probeer een beetje vertrouwen te hebben. Het is een kind, geen machine die telkens op dezelfde manier opereert :)
  woensdag 5 november 2014 @ 13:31:38 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146327945
LE, beterschap :* -O-

XM, wat ontzettend balen van je baan, bah zeg :( en wat het slapen betreft, wie weet gaat het deze nacht beter :) kan nog een beetje een na+iets zijn van het ziek zijn ofzo, of tandjes idd. Komt goed :)

Shandaly, bij de hema hebben ze in de zomer nachtponnetjes met een zelfde poppen-ponnetje erbij :) het zijn wel grotere maten (ik geloof vanaf 98) maar ik kon het niet weerstaan :@

Kyara, boeh, beterschap ook!

Eh.. :') ik weet het niet meer..
3!
pi_146346389
Ja hoi, hoezo wordt hier niet gepost? :(
pi_146346624
Sorry :*

Post ik even het smeltmomentje van vandaag
Mijn zus had Riley opgehaald van het kdv. Toen ik de auto zag aankomen liep i daarheen. Zodra Riley me zag rende ze met open armpjes naar me toe O+
Toen was ik weer een plasje hoor O+
pi_146349687
En hoe gaat het met de rest? :D

Mijn egopost kwam, omdat ik zo gesmolten was :@
pi_146358446
Jeetje, wat is het hier rustig! Zijn alle dreumessen zo kalm en meegaand geworden? ;)

Wij moeten zo naar babyzwemmen, maar Ellie slaapt nog en ik kan de moed niet vinden om op te staan... :X.
  donderdag 6 november 2014 @ 08:54:59 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146358551
Oh dames, Noor heeft goed geslapen vannacht O+ Om 05:00 even wat gekreun, maar ze is toch weer in slaap gevallen.

Nu duimen duimen duimen voor de komende nachten. Vandaag is ze weer naar het kdv, dus ze is vanavond in ieder geval goed moe :').

Cwen, ik kan het me voorstellen, het is ook fris buiten ook nog!
pi_146358558
Haha, kalm en meegaand komen niet in Riley haar woordenboek voor. Die stond vanmorgen weer rondjes te dansen door de kamer O+

En het is koud vandaag. Dus lekker blijven liggen :D
pi_146358585
J is ziek. Verhoging en huilerig. Ze slaapt nu weer. Baal als een stekker want mijn dagje uit met M kan nu ook niet doorgaan en daar hadden we ons nogal op verheugd -O-
pi_146358716
Awwww, beterschap, Kyara!
pi_146358737
Ik duim voor je XM. Fijn van de goede nacht *O*

Kyara dat valt zeker tegen. Beterschap voor J. :*
  donderdag 6 november 2014 @ 09:14:16 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146358847
Oh Kyara, dat is balen -O-.
pi_146358916
Cwen, jouw dochter slaapt nog om 10 voor 9? _O_

Ah Kyara, wat balen, voor alle partijen. Wat zouden jullie gaan doen?
pi_146359592
Aaah kyara dat is wel enorm balen! Hoop dat j snel beter is zodat je gauw je dagje met m kan over doen!

Omen die smelt van riley O+

Xm fijn dat noor beter heeft geslapen. Kan me voorstellen dat het je vreemd is als ze al een hele tijd doorslaapt.

Cwen dat je gelijk hebt om niet te gaan. Het is ook best fris buiten!

Hier zijn we ook net een uurtje uit bed. Zometeen gaat kaylee naar de opvang, dan ga ik 2 uurtjes werken en daarna mn cv bij een hele leuke winkel hier in het dorp inleveren!
pi_146359811
Ik zou met Bitterend en haar dochter naar Dierenrijk gaan.

Straks even met M naar de bieb of zo. Als ik me los kan weken van D tenminste.
  donderdag 6 november 2014 @ 10:18:50 #150
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146360100
Balen Kyara -O- Beterschap voor J!

*O* voor doorslapende Noor en O+ voor Riley!

Ik ben stiekem een beetje jaloers Cwen, hier waren we om 5.30u op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sylver_ op 06-11-2014 15:12:13 ]
pi_146360218
Ah Kyra dat is balen.

Xm, een goede nacht. Hopelijk blijft dit ook zo :)

Even weer een speelgoed vraagje hihi.
De magische speelboom, is dat wat voor een 14 maanden oud kindje?
pi_146362545
Aapie spannend. Ik ga duimen voor je

Kyara, dat is balen :*

Sylver O+

Ymme, er staat voor drie jaar oud. Maar ik denk dat die leeftijd is voor de kleine spulletjes. Ik denk dat die boom leuk is als ze wat bewuster gaan spelen. Maar ziet er heel leuk uit.
pi_146362590
Hier is het monster sinds de wintertijd ook om. 6 uur wakker, terwijl ze om dezelfde tijd naar bed gaat. Ik snap het niet! Verder is ze wel heel tof hoor O+
Sarcasme. Herken het.
pi_146362607
ymme, ik ken het niet :)

Sylver wat een vrolijkheid O+

Mijn man is vandaag thuis gebleven omdat ik ziek ben. Lief he? Dat hij nu ligt te slapen terwijl ik net de was, de afwas, de administratie etc heb gedaan is dan weer een tikje jammer :')
pi_146362720
Spirit, hopelijk went ze snel aan de nieuwe tijd :*

L-E :D
pi_146362795
En echt ook in foetushouding opgekruld onder een dekentje he :')

'Ik ben zo moeeeee' riep hij. Ga maar lekker liggen lief, zei ik, waarna ik wat sputum ophoestte want longontsteking. Die hint kwam niet aan :D
  donderdag 6 november 2014 @ 12:04:25 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146363091
pi_146363243
Oh my L-E! Ik weet niet of ik me had kunnen beheersen tegen hem :@

Rosalie werd gisteravond rond 23.30 wakker al roepend om een kroel. Die gaf ik en moet haar armpjes om mijn nek viel ze weer in slaap O+
Maar na 3 herhalingen was ik dit toch wel zat. Ze heeft voor het eerst bij mij in bed geslapen (Vriend was er niet, nachtdienst). Dus nu wel brak want erg lekker slaap ik dan niet. Op een gegeven moment was ik haar kwijt, lag ze met haar hoofd op het voeteneind en iedere keer rolde ze weer wat verder weg.
Dus toen heb ik haar maar teruggelegd tussen de kussens in.
Ze mompelde vanmorgen wel 'koud' tussendoor. Dus vanavond maar eens een dikkere slaapzak aantrekken.
pi_146363849
Beheersen? Word je daar boos om ja? Ik vind het vooral erg grappig hoor :D
pi_146363903
Oh ik zou ook zeggen dat ie moest gaan slapen :@ Maar mijn man doet al heel veel en als ik hem nodig zou hebben is hij zo wakker O+
Sarcasme. Herken het.
pi_146363927
Oh Danic, dat is echt superlief O+

En XM, whehehe :D
Sarcasme. Herken het.
pi_146363962
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik zou ook zeggen dat ie moest gaan slapen :@ Maar mijn man doet al heel veel en als ik hem nodig zou hebben is hij zo wakker O+
Nou, dat. Mijn man doet echt alles voor me, en werkt zich kapot, ik gun hem echt wel een ochtendje op de bank liggen hoor :)
pi_146363989
Ik kan daar ook niet zo goed tegen :D. Maar als ik echt ziek ben doe ik ook het huishouden niet, zo lui ben ik ook wel weer.

Ja, ze slaapt tot 9.00 uur... Maar ze gaat ook pas om 22.30 uur slapen momenteel. En doorslapen is het niet. Maar ik vind het een heerlijk ritme O+.
En we zijn toch gaan zwemmen, dus ik ga nu maar eens ontbijten :D.
pi_146364255
Nou als hij lekker bij wil slapen is dat natuurlijk helemaal prima.

Maar als ik thuis zou zijn met een longontsteking en hij blijft thuis van het werk voor mij, dan zou ik er wel op rekenen dat hij bijvoorbeeld iets met de kinderen doet. Dat hij de was niet vouwt vind ik alleen maar fijn, want dan moet het toch weer opnieuw.

Ik zou dan verwachten dat hij voor mij thuis blijft zodat ik kan aansterken. Niet dat hij dan in bed gaat liggen.
Dan blijft hij niet thuis voor mij, maar voor zichzelf.
pi_146364528
Ik vind het een beetje bijzonder om tegen mijn man te zeggen 'Ga maar lekker liggen' (op de bank overigens) en vervolgens het hem kwalijk te nemen als hij dat doet :D
  donderdag 6 november 2014 @ 12:59:22 #166
381212 Gulara
From the future
pi_146364735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef danic het volgende:
Dat hij de was niet vouwt vind ik alleen maar fijn, want dan moet het toch weer opnieuw.

Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.
En met de vrije tijd iets leuks doen! *O*
pi_146365019
Oh ik ben ook echt OCD als het op de was aankomt :D
Sarcasme. Herken het.
pi_146366447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef Cwen het volgende:
Maar als ik echt ziek ben doe ik ook het huishouden niet, zo lui ziek ben ik dan ook wel weer.
FTFY
pi_146366641
XM, fijn van de geode nacht verder!
En wat klote van je werk. Maar, wat de rest al zegt, hopelijk geeft het wel wat meer rust en wie weet wat er op je pad komt! :) Is het onderwijs niks voor je?

Sylver: vroeg op, maar gelukkig wel met zo'n vrolijkerd :)

Kyara, beterschap! Jammer dat jullie uitje nu niet door kan gaan.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Omentielvo het volgende:
Sorry :*

Post ik even het smeltmomentje van vandaag
Mijn zus had Riley opgehaald van het kdv. Toen ik de auto zag aankomen liep i daarheen. Zodra Riley me zag rende ze met open armpjes naar me toe O+
Toen was ik weer een plasje hoor O+
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef Omentielvo het volgende:
En hoe gaat het met de rest? :D

Mijn egopost kwam, omdat ik zo gesmolten was :@
Zeg Omen, bespeur ik in die tweede post een soort schuldgevoel/verontschuldiging voor je egopost? Doe 'ns niet! :D Je mag best eens gewoon tot een plasje smelten en hier mededelen dat je kind geweldig is zonder dat je meteen interesse in de rest hoeft te tonen ;) Daar is je meisje bijzonder genoeg voor O+

Saar slaapt tegenwoordig weer door tot ongeveer 8u. Het is een tijdje lang wat korter geweest; toen werd ze steeds tussen 6 en 7 wakker. Hopelijk blijft het een tijdje zo gaan zoals nu :D

LE, beterschap!

LB, heeft E nu trouwens de vijfde ziekte? Of heb ik daar overheen gelezen?
pi_146366953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

FTFY
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn :)

Mannen en de was opvouwen :') Volgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen :(
pi_146367000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Mannen en de was opvouwen :') Volgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen :(
Ik bedoelde meer voor Cwen dat als je echt ziek bent en dus niks doet, je niet lui bent, maar gewoon ziek :+ :D
pi_146367017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Nee, je hebt "alleen maar" een longontsteking :')

:(
Sarcasme. Herken het.
pi_146367034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, je hebt "alleen maar" een longontsteking :')

:(
Haha O+

Ik heb geen koorts, dat scheelt wel in de beleving :+
pi_146367136
Oh dat is wel fijn ja :) hou je het wel goed in de gaten? Longontsteking kan behoorlijk uit de hand lopen. Overigens is koorts wel een symptoom. Met een sputumkweekje weet je het zeker, mocht je dat willen.
Sarcasme. Herken het.
pi_146367175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat is wel fijn ja :) hou je het wel goed in de gaten? Longontsteking kan behoorlijk uit de hand lopen. Overigens is koorts wel een symptoom. Met een sputumkweekje weet je het zeker, mocht je dat willen.
Nou, de pijn aan mijn longen wordt al minder, dus ik denk dat het de goede kant op gaat.

/zelfdoktoren :')
pi_146367223
Eigenwijs mens. Huisarts is er voor dit soort dingen he? ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_146367307
I know, maar het advies is toch uitzieken, tenzij dat niet lukt, en dan antibiotica? Ik probeer eerst het uitzieken :+

AB met bijna 5 weken zwanger vind ik te spannend :')
pi_146367367
Dat ook wel zo... Nou, houd je dsn in elk geval relatief rustig ;).

En Coco, je hebt gelijk, ziek is ook gewoon ziek.
pi_146367567
Nouja tenzij die pijn door iets anders dan longontsteking veroorzaakt wordt natuurlijk. Ab is inderdaad wel standaard bij stevige longontsteking. Let er wel op met sticker dat het veroorzaakt wordt door een bacterie en besmettelijk kan zijn. Of is hij gevaccineerd?
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 november 2014 @ 14:25:30 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146367645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, fijn van de geode nacht verder!
En wat klote van je werk. Maar, wat de rest al zegt, hopelijk geeft het wel wat meer rust en wie weet wat er op je pad komt! :) Is het onderwijs niks voor je?

Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaar *O*

Ja, het is klote van mn werk. Maar ben er vrij rustig over. Heb recht op 14 maanden ww en ik wil echt de tijd nemen om uit te zoeken wat ik nu wil. Weer een misser kan ik me gewoon niet permitteren.
Onderwijs, misschien wel. Maar dan wel volwassenenonderwijs. Ik ben goed in presenteren. Maar heb ook wel aan accountmanagement zitten denken, instructie/voorlichting geven en relatiebeheer. Maar helaas zit bij veel functies er dan ook een flinke sales-component bij ingebakken, met :{ targets :{ enzo en dat is dan weer echt niet mijn ding.

Maar, ik vind het vooral voor Noor vervelend. Zij gaat dan terug naar 1 dag kdv per week. Dat willen we echt minimaal houden omdat ik het contact met andere kindjes echt heel goed voor haar ontwikkeling vind en bovenal omdat zij het gewoon super vindt op het kdv. Maar liefst zou ik haar 2 dagen daar hebben, maar dan is financieel gewoon niet haalbaar als ik thuis kom te zitten.
pi_146367699
De eerste drie maanden heb je nog gewoon recht op je kinderopvang toeslag :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 november 2014 @ 14:28:30 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146367766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
Vanaf 1 januari zelfs 6 maand geloof ik.
pi_146367863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, en daarna mag je de niet gebruikte uren ook nog opmaken (in dat jaar... dus niet als het na die 3 maanden net 1 januari is }:| )
pi_146367946
XM, je zou ook kunnen informeren bij het kdv naar een "weer aan het werkservice". Dat hield in ons geval in dat we na die 3 maanden nog eens 3 maanden tegen gereduceerd tarief konden afnemen.

Nu helaas wel de volle mep helaas. Nog iets meer dan een jaar dus ga nu ook niet meer met M slepen en wisselen. Hoop toch nog steeds voordat hij naar school gaat een baan te vinden :X
pi_146368291
En die toeslag gaat omhoog als je inkomen achteruit gaat. Ik zit nu ook thuis, maar Isa gaat nog steeds 3 dagen naar het kdv. Dan heb ik tenminste tijd om zelf ook rust te vinden en te solliciteren.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:06:04 #186
95408 Incantrix
pi_146368899
Omen, gek zeg, gewoon egoposten hoor! :Y en zo lief, het is zo immens geweldig wanneer je kind zo blij is om je te zien O+

Ymme, ik denk dat dat nog wel wat jong is. Twee misschien ook nog, maar Isabel krijgt 'm tóch, omdat ik denk dat zij er vanuit haar interesse heel blij mee gaat zijn. Ze had een Cotoons huisje en daar heeft ze enorm veel mee gespeeld, maar die heeft nu z'n uitdaging verloren voor haar. Als je zoiets zoekt: het Cotoons sleutelhuisje is leuk!

XM goede nacht *O*

En ja, ik ben bang dat ik ook meer zou reageren als Danic :@ als hij vrij neemt om me te helpen hoeft hij echt niet per se te beulen tot hij omvalt, maar enige hulp zou ik dan wel verwachten :)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef Gulara het volgende:

[..]

Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.
En met de vrije tijd iets leuks doen! *O*
O+

Of nog beter: helemaal niks meer opvouwen *O* ik heb het huishouden van Jan Steen tot kunst verheven, ik doe niks wat niet per sé moet :@ als ik kreukelende kleding heb heb ik dus de verkeerde stof gekocht en geef ik het weg en opvouwen vinden we allebei zulk kul-werk dat we iedereen een ladekast als kleding-opberg-unit hebben gegeven :Y

Ohja, en Kyara, dat is echt heel klote als dat zo moet -O- ik weet niet of wij dat zo zouden redden allemaal hoor, wat een boel geld! Ik vond twee kindjes op de opvang al een enorm deuk in mijn budget geven. Na je ww kun je nergens meer aanspraak op maken?
3!
  donderdag 6 november 2014 @ 15:23:15 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146369496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
En die toeslag gaat omhoog als je inkomen achteruit gaat. Ik zit nu ook thuis, maar Isa gaat nog steeds 3 dagen naar het kdv. Dan heb ik tenminste tijd om zelf ook rust te vinden en te solliciteren.
Ah kijk, dat is goed om te weten :Y. Bedankt voor de tips / ervaringen :)

En I'm with Incantrix als het om de was gaat. Strijken doe ik niet aan en mn kledingkast is een ongelofelijke klerezooi ( ha! ). 2x per jaar ruim ik op: bij omwisseling zomer/winter-garderobe. (dus, zomerkleding op hoge planken en vice versa).
  donderdag 6 november 2014 @ 15:25:23 #188
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146369579
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen :P (zoals nu!)
pi_146369710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaar *O*
Thx :)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is klote van mn werk. Maar ben er vrij rustig over. Heb recht op 14 maanden ww en ik wil echt de tijd nemen om uit te zoeken wat ik nu wil. Weer een misser kan ik me gewoon niet permitteren.
Onderwijs, misschien wel. Maar dan wel volwassenenonderwijs. Ik ben goed in presenteren. Maar heb ook wel aan accountmanagement zitten denken, instructie/voorlichting geven en relatiebeheer. Maar helaas zit bij veel functies er dan ook een flinke sales-component bij ingebakken, met :{ targets :{ enzo en dat is dan weer echt niet mijn ding.

Maar, ik vind het vooral voor Noor vervelend. Zij gaat dan terug naar 1 dag kdv per week. Dat willen we echt minimaal houden omdat ik het contact met andere kindjes echt heel goed voor haar ontwikkeling vind en bovenal omdat zij het gewoon super vindt op het kdv. Maar liefst zou ik haar 2 dagen daar hebben, maar dan is financieel gewoon niet haalbaar als ik thuis kom te zitten.
14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken idd :Y Ik zit zelf niet in het volwassenenonderwijs, maar HBO is ook erg tof!

Saar zit overigens ook maar 1 dag per week op het kdv. Ik zou zelf liever ook niet zien dat ze helemaal niet zou kunnen gaan. Één dag is ergens wel wat weinig, ik merk dat vooral als het toevallig eens uitvalt. Dan gaat ze meteen bijna 2 weken niet, zeg maar.
pi_146369783
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen :P (zoals nu!)
Herkenbaar. En oh, wat zie ik er dan tegenop. Letterlijk en figuurlijk, want tegen de tijd dat ik écht moet gaan vouwen, heeft die berg een aanzienlijke hoogte bereikt ;)
  donderdag 6 november 2014 @ 15:31:16 #191
95408 Incantrix
pi_146369794
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Of, zoals wij dat dan doen, de benodigde kledingstukken uit de berg te trekken tot de schone was zodanig verspreid raakt dat je het wel op móet ruimen als je het niet tussen de vuile was wil hebben :') dan gooit Isabel het allemaal vanzelf van de trap af en dan gooi ik het maar eens in de lades :') :@

XM :D O+
3!
  donderdag 6 november 2014 @ 15:32:32 #192
95408 Incantrix
pi_146369834
Huuuu!! Coco, mis ik nu gewoon de verjaardag van je meiske?? :@ Gefeliciteerd!! :* *O*
3!
pi_146369849
Hier worden alleen de overhemden gestreken van meneer. De rest gaat zo de kast in en mag hij best opvouwen. De was ophangen mag hij niet :P Daar ben ik wat moeilijker in :')

Dinsdag een sollicitatiegesprek! Mn derde in een jaar. Drie keer scheepsrecht? :P

Hier al een aantal nachten bal. Daarom hebben we vandaag ook een blote pyjamadag (volgens de oudste). Elke nacht gillen ze beiden van de billenpijn. De voorste billen. Ik vermoed een schimmeltje en smeer daar dan ook mee en gaat het beter maar het slapen helaas niet. Vannacht 3 uurtjes tekenfilmpjes gekeken omdat ik gek werd van het gehuil :')
  donderdag 6 november 2014 @ 15:38:16 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146370051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Thx :)

[..]

14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken idd :Y Ik zit zelf niet in het volwassenenonderwijs, maar HBO is ook erg tof!

Saar zit overigens ook maar 1 dag per week op het kdv. Ik zou zelf liever ook niet zien dat ze helemaal niet zou kunnen gaan. Één dag is ergens wel wat weinig, ik merk dat vooral als het toevallig eens uitvalt. Dan gaat ze meteen bijna 2 weken niet, zeg maar.
Nouja, last time I checked was het recht op ww gebaseerd op aantal arbeidsjaren. En ze tellen alles mee, dus op uwv toentertijd gecheckt en heb 14 werkjaren inmiddels.

En ik vind 1 dag ook weinig, maar als alle toeslag/uitkering ophouden, dan moet je toch minderen. Maar ik laat haar zo lang mogelijk 2-3 dagen gaan.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:39:15 #195
95408 Incantrix
pi_146370076
Wat sneu Tally -O- misschien toch ff naar de dokter? Kun je goed naar van worden,zo'n schimmel.. En ik zal duimen voor je! haha, blote pyama :D Stef zegt wel eens dat hij even op zijn blote sokken de tuin in gaat, ook zoiets :P
3!
pi_146370624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:32 schreef Incantrix het volgende:
Huuuu!! Coco, mis ik nu gewoon de verjaardag van je meiske?? :@ Gefeliciteerd!! :* *O*
Ik had het hier ook nog niet genoemd*. Thx! :)

*M & ik moeten allebei gewoon werken. Dus ze is nu bij oma, en we vieren het pas echt morgen. Ze krijgt wel vanavond al ons cadeau (keukentje) en ze keek vanochtend haar ogen uit; de slingers en ballonnen vond ze prachtig O+
pi_146371738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja tenzij die pijn door iets anders dan longontsteking veroorzaakt wordt natuurlijk. Ab is inderdaad wel standaard bij stevige longontsteking. Let er wel op met sticker dat het veroorzaakt wordt door een bacterie en besmettelijk kan zijn. Of is hij gevaccineerd?
Hij is gevaccineerd! Gewoon iets later dan gewoonlijk :)

Coco, gefeliciteerd met je peuter! *O*
pi_146372206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:39 schreef Incantrix het volgende:
Wat sneu Tally -O- misschien toch ff naar de dokter? Kun je goed naar van worden,zo'n schimmel.. En ik zal duimen voor je! haha, blote pyama :D Stef zegt wel eens dat hij even op zijn blote sokken de tuin in gaat, ook zoiets :P
Ja als het vannacht weer deut is dan bel ik morgen de dokter. Dan mogen die even vechten om te mogen kijken :')

Dan kan ik gelijk ook voor mezelf een afspraak maken. Dat moet ik pas een maand :')
pi_146379887
Ik kom nog ff Ellie spammen, zo'n leuke foto gemaakt vanmiddag en wat lijkt ze al groot! O+ :o
  donderdag 6 november 2014 @ 20:16:08 #200
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146380054
Oh wat heeft ze een mooie blik hier O+! En idd al groot!

T. heeft schoenen en stapt er al trots op rond *O*! Van Shoesme. Man, 78 euro voor mini schoenen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')