abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146360218
Ah Kyra dat is balen.

Xm, een goede nacht. Hopelijk blijft dit ook zo :)

Even weer een speelgoed vraagje hihi.
De magische speelboom, is dat wat voor een 14 maanden oud kindje?
pi_146362545
Aapie spannend. Ik ga duimen voor je

Kyara, dat is balen :*

Sylver O+

Ymme, er staat voor drie jaar oud. Maar ik denk dat die leeftijd is voor de kleine spulletjes. Ik denk dat die boom leuk is als ze wat bewuster gaan spelen. Maar ziet er heel leuk uit.
pi_146362590
Hier is het monster sinds de wintertijd ook om. 6 uur wakker, terwijl ze om dezelfde tijd naar bed gaat. Ik snap het niet! Verder is ze wel heel tof hoor O+
Sarcasme. Herken het.
pi_146362607
ymme, ik ken het niet :)

Sylver wat een vrolijkheid O+

Mijn man is vandaag thuis gebleven omdat ik ziek ben. Lief he? Dat hij nu ligt te slapen terwijl ik net de was, de afwas, de administratie etc heb gedaan is dan weer een tikje jammer :')
pi_146362720
Spirit, hopelijk went ze snel aan de nieuwe tijd :*

L-E :D
pi_146362795
En echt ook in foetushouding opgekruld onder een dekentje he :')

'Ik ben zo moeeeee' riep hij. Ga maar lekker liggen lief, zei ik, waarna ik wat sputum ophoestte want longontsteking. Die hint kwam niet aan :D
  donderdag 6 november 2014 @ 12:04:25 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146363091
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146363243
Oh my L-E! Ik weet niet of ik me had kunnen beheersen tegen hem :@

Rosalie werd gisteravond rond 23.30 wakker al roepend om een kroel. Die gaf ik en moet haar armpjes om mijn nek viel ze weer in slaap O+
Maar na 3 herhalingen was ik dit toch wel zat. Ze heeft voor het eerst bij mij in bed geslapen (Vriend was er niet, nachtdienst). Dus nu wel brak want erg lekker slaap ik dan niet. Op een gegeven moment was ik haar kwijt, lag ze met haar hoofd op het voeteneind en iedere keer rolde ze weer wat verder weg.
Dus toen heb ik haar maar teruggelegd tussen de kussens in.
Ze mompelde vanmorgen wel 'koud' tussendoor. Dus vanavond maar eens een dikkere slaapzak aantrekken.
pi_146363849
Beheersen? Word je daar boos om ja? Ik vind het vooral erg grappig hoor :D
pi_146363903
Oh ik zou ook zeggen dat ie moest gaan slapen :@ Maar mijn man doet al heel veel en als ik hem nodig zou hebben is hij zo wakker O+
Sarcasme. Herken het.
pi_146363927
Oh Danic, dat is echt superlief O+

En XM, whehehe :D
Sarcasme. Herken het.
pi_146363962
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik zou ook zeggen dat ie moest gaan slapen :@ Maar mijn man doet al heel veel en als ik hem nodig zou hebben is hij zo wakker O+
Nou, dat. Mijn man doet echt alles voor me, en werkt zich kapot, ik gun hem echt wel een ochtendje op de bank liggen hoor :)
pi_146363989
Ik kan daar ook niet zo goed tegen :D. Maar als ik echt ziek ben doe ik ook het huishouden niet, zo lui ben ik ook wel weer.

Ja, ze slaapt tot 9.00 uur... Maar ze gaat ook pas om 22.30 uur slapen momenteel. En doorslapen is het niet. Maar ik vind het een heerlijk ritme O+.
En we zijn toch gaan zwemmen, dus ik ga nu maar eens ontbijten :D.
Home is where the O+ is...
pi_146364255
Nou als hij lekker bij wil slapen is dat natuurlijk helemaal prima.

Maar als ik thuis zou zijn met een longontsteking en hij blijft thuis van het werk voor mij, dan zou ik er wel op rekenen dat hij bijvoorbeeld iets met de kinderen doet. Dat hij de was niet vouwt vind ik alleen maar fijn, want dan moet het toch weer opnieuw.

Ik zou dan verwachten dat hij voor mij thuis blijft zodat ik kan aansterken. Niet dat hij dan in bed gaat liggen.
Dan blijft hij niet thuis voor mij, maar voor zichzelf.
pi_146364528
Ik vind het een beetje bijzonder om tegen mijn man te zeggen 'Ga maar lekker liggen' (op de bank overigens) en vervolgens het hem kwalijk te nemen als hij dat doet :D
  donderdag 6 november 2014 @ 12:59:22 #166
381212 Gulara
From the future
pi_146364735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef danic het volgende:
Dat hij de was niet vouwt vind ik alleen maar fijn, want dan moet het toch weer opnieuw.

Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.
En met de vrije tijd iets leuks doen! *O*
pi_146365019
Oh ik ben ook echt OCD als het op de was aankomt :D
Sarcasme. Herken het.
pi_146366447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef Cwen het volgende:
Maar als ik echt ziek ben doe ik ook het huishouden niet, zo lui ziek ben ik dan ook wel weer.
FTFY
pi_146366641
XM, fijn van de geode nacht verder!
En wat klote van je werk. Maar, wat de rest al zegt, hopelijk geeft het wel wat meer rust en wie weet wat er op je pad komt! :) Is het onderwijs niks voor je?

Sylver: vroeg op, maar gelukkig wel met zo'n vrolijkerd :)

Kyara, beterschap! Jammer dat jullie uitje nu niet door kan gaan.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Omentielvo het volgende:
Sorry :*

Post ik even het smeltmomentje van vandaag
Mijn zus had Riley opgehaald van het kdv. Toen ik de auto zag aankomen liep i daarheen. Zodra Riley me zag rende ze met open armpjes naar me toe O+
Toen was ik weer een plasje hoor O+
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef Omentielvo het volgende:
En hoe gaat het met de rest? :D

Mijn egopost kwam, omdat ik zo gesmolten was :@
Zeg Omen, bespeur ik in die tweede post een soort schuldgevoel/verontschuldiging voor je egopost? Doe 'ns niet! :D Je mag best eens gewoon tot een plasje smelten en hier mededelen dat je kind geweldig is zonder dat je meteen interesse in de rest hoeft te tonen ;) Daar is je meisje bijzonder genoeg voor O+

Saar slaapt tegenwoordig weer door tot ongeveer 8u. Het is een tijdje lang wat korter geweest; toen werd ze steeds tussen 6 en 7 wakker. Hopelijk blijft het een tijdje zo gaan zoals nu :D

LE, beterschap!

LB, heeft E nu trouwens de vijfde ziekte? Of heb ik daar overheen gelezen?
pi_146366953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

FTFY
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn :)

Mannen en de was opvouwen :') Volgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen :(
pi_146367000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Mannen en de was opvouwen :') Volgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen :(
Ik bedoelde meer voor Cwen dat als je echt ziek bent en dus niks doet, je niet lui bent, maar gewoon ziek :+ :D
pi_146367017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Nee, je hebt "alleen maar" een longontsteking :')

:(
Sarcasme. Herken het.
pi_146367034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, je hebt "alleen maar" een longontsteking :')

:(
Haha O+

Ik heb geen koorts, dat scheelt wel in de beleving :+
pi_146367136
Oh dat is wel fijn ja :) hou je het wel goed in de gaten? Longontsteking kan behoorlijk uit de hand lopen. Overigens is koorts wel een symptoom. Met een sputumkweekje weet je het zeker, mocht je dat willen.
Sarcasme. Herken het.
pi_146367175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat is wel fijn ja :) hou je het wel goed in de gaten? Longontsteking kan behoorlijk uit de hand lopen. Overigens is koorts wel een symptoom. Met een sputumkweekje weet je het zeker, mocht je dat willen.
Nou, de pijn aan mijn longen wordt al minder, dus ik denk dat het de goede kant op gaat.

/zelfdoktoren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')