Nou, dat. Mijn man doet echt alles voor me, en werkt zich kapot, ik gun hem echt wel een ochtendje op de bank liggen hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik zou ook zeggen dat ie moest gaan slapenMaar mijn man doet al heel veel en als ik hem nodig zou hebben is hij zo wakker
Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef danic het volgende:
Dat hij de was niet vouwt vind ik alleen maar fijn, want dan moet het toch weer opnieuw.
FTFYquote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef Cwen het volgende:
Maar als ik echt ziek ben doe ik ook het huishouden niet, zo lui ziek ben ik dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Omentielvo het volgende:
Sorry![]()
Post ik even het smeltmomentje van vandaag
Mijn zus had Riley opgehaald van het kdv. Toen ik de auto zag aankomen liep i daarheen. Zodra Riley me zag rende ze met open armpjes naar me toe![]()
Toen was ik weer een plasje hoor
Zeg Omen, bespeur ik in die tweede post een soort schuldgevoel/verontschuldiging voor je egopost? Doe 'ns niet!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef Omentielvo het volgende:
En hoe gaat het met de rest?![]()
Mijn egopost kwam, omdat ik zo gesmolten was
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijnquote:
Ik bedoelde meer voor Cwen dat als je echt ziek bent en dus niks doet, je niet lui bent, maar gewoon ziekquote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn
Mannen en de was opvouwenVolgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen
Nee, je hebt "alleen maar" een longontstekingquote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook niet doodziek hoor, laat dat duidelijk zijn
Mannen en de was opvouwenVolgens mij is het een complot dat ze onderling met elkaar beramen, om er zo zeker van te zijn dat ze het nooit hoeven te doen
Hahaquote:Op donderdag 6 november 2014 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, je hebt "alleen maar" een longontsteking
Nou, de pijn aan mijn longen wordt al minder, dus ik denk dat het de goede kant op gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat is wel fijn jahou je het wel goed in de gaten? Longontsteking kan behoorlijk uit de hand lopen. Overigens is koorts wel een symptoom. Met een sputumkweekje weet je het zeker, mocht je dat willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |