abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146306898
Buhhh XM, ook al werkloos... Gaat lekker. Ook al vond je het echt niet leuk daar, dit is ook niet fijn.
Home is where the O+ is...
pi_146307164
Boh XM, wat balen! Hoe gaat het nu met je?
pi_146307192
Bah.. wat een berg slecht nieuws qua werk...
Ik geloof dat ik ook m'n baan niet geheel zeker meer ben nu ze Philips gaan splitsen, maar ach... we zien wel waar het schip strandt.

Hoe is het met dat ene onderzoek van je afgelopen XM? Heb je er al een gesprek over gehad? Moet je nog eens? Kan het ook anders?

Inca, wat lief O+
Het vriendinnetje van Lars had laatst zelf dezelfde outfit aan als haar pop. En ze vond het helemaal super. Lijkt me zo leuk als Femke straks ook een beetje een poppenmoedertje wordt... (Al ben ik zelf helemaal niet in staat zelf (poppen)kleding te maken, maar dat zien we later dan wel weer)

Ik heb zojuist zowel Femke als Lars voor het laatst in deze kamertjes naar bed gebracht... morgenavond slapen ze (of liggen ze te keten) in ons nieuwe huis. O+ Toch maar een raar idee hoor... Morgenavond Femke verschonen op een ruime commode, zonder bang te hoeven zijn dat ik (weer) m'n hoofd stoot aan het schuine dak. Overmorgen boterhammen smeren voor het ontbijt in de nieuwe keuken. Hmm... zucht ende zwijmel...
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:57:13 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146307247
XM, wat balen! :(

Shandaly O+ O+ O+ bizar hoor!
pi_146307391
Shandaly wat spannend! Hebben we al foto's gezien van het nieuwe huis?
pi_146307457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef L-E het volgende:
Shandaly wat spannend! Hebben we al foto's gezien van het nieuwe huis?
;) Nee, denk het niet
Al was het drieluik van Femke gister natuurlijk ook in het nieuwe huis O-)
pi_146308781
Inca wat leuk en lief die poppenmoeder van jou O+
Riley wil niks van poppen hebben nog. Soms pakt ze haar pop wel heel even. En leg haar dan weer weg :D

XM wat balen :*

Shandaly zeker een raar idee zeg. Spannend :*
pi_146308830
Volgens mij heb ik een longontsteking, kut zeg :(
pi_146308988
L-E, dat is zeker kut. Beterschap :*
pi_146309128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik een longontsteking, kut zeg :(
En zwanger. Dat betekend uitzieken. Ik heb dat toen gehad met de zwangerschap van de oudste. Dat was een nachtje HAP op oudjaarsavond voor mij.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:32:10 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146309156
Inca, wat lief O+

L-E, beterschap :*
hoe voel je je daar bij? Emotioneel? Ivm je voorgeschiedenis? Of staat dat er helemaal los van/buiten?
pi_146309240
Dat dacht ik dus al Tally. Doet pijn joh, en ik piep helemaal als ik diep inadem.

Kyara, hoe bedoel je ivm de voorgeschiedenis? De pe/hellp-toestanden?
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:34:48 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146309302
Ja, je bent toch op de IC terechtgekomen door iets met je longen? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden? :@
pi_146309344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef L-E het volgende:
Dat dacht ik dus al Tally. Doet pijn joh, en ik piep helemaal als ik diep inadem.

Kyara, hoe bedoel je ivm de voorgeschiedenis? De pe/hellp-toestanden?
De douche is je vriend. Als ik een hete douche nam (of zelfs maar stoomde in de douche) kon ik er weer even tegen aan.

Die oudjaarsavond waren wij aan de 'beurt' voor een feestje regelen. Tussen het serveren door even er tussen uit piepen om te douchen of stomen.
Als ik er aan denk krijg ik het nog benauwd :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_146309436
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Kyara het volgende:
Ja, je bent toch op de IC terechtgekomen door iets met je longen? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden? :@
Ja! Nee, heb je goed onthouden hoor, wat tof van je O+ Ik had pulmonair oedeem, vocht in de longen, maar dat kwam echt door de hellp en het vocht vast houden en orgaanfalen en meer van dat leuks :+ maar staat gelukkig helemaal los van mijn longen zoals ze nu zijn. Zonder hellp :)
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:37:46 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146309498
Gelukkig :)
pi_146309594
Zeker gelukkig. Ik wist het niet meer van je longen :@
Vergeetachtig, ik ben het -O-
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:42:26 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146309802
Gets LE, daar ben je lekker mee nu. Sterkte!

Shandaly, nogmaals succes! Ik vind afscheid nemen van een huis heel raar. Behalve toen ik 7x verhuisde binnen 6 jaar tijd :').

En hoe het nu gaat.. Tja. Kut eigenlijk. Hoewel ik wel een last van m'n schouders voel nu het hoge woord eruit is. Ik was echt rap op een burn-out aan het afstevenen. Fysiek ben ik echt nog behoorlijk gammel. Lopen nog diverse onderzoeken. Maar voor eind november word ik niets wijzer denk ik. Maar goed, ziet ernaar uit dat het op het werk wel netjes tot een eind gebreid gaat worden, dus hopelijk wordt de stress daar wat minder.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146310376
XM, als je jezelf zo kut voel raad ik je echt aan om je ziek te melden. Bij mij was het geluk dat ik ook ziek was en bij de dokter meteen kon en durfde aan te geven dat ik er ook emotioneel helemaal doorheen zat. Maar echt, de keus om mezelf ziek te melden is echt een supergoede keus geweest. Ik huil nog regelmatig,meent emotioneel als weet niet wat. Maar het geeft me zoveel rust. Ik kan weer zoveel meer ontspannen omgaan met Riley haar driftbuien. Echt op de manier hoe ik het wil.
En het moment om uit te vallen op mijn werk is echt niet goed (maar wanneer is het wel goed vraag ik me meteen af). Maar nu merk ik dus hoe erg ik er doorheen zat. Hopelijk is het duidelijker dan ik het kan typen. :*
  dinsdag 4 november 2014 @ 22:25:09 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146312435
Och XM ook al :X Ik hoop dat dit op de lange baan goed voor je is! :*

LE, jemig! Beterschap!! :*

AM, gaat t nog niet beter met de waterpokken? -O-

Shandaly, spannend!!!! Heel veel succes morgen!

Verder...... sorry :@ ff snelle bijleespost want t lichtje gaat hier zo uit en we hebben bezoek van opa en oma *O* E is zielsgelukkig O+
pi_146312780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Omentielvo het volgende:
Zeker gelukkig. Ik wist het niet meer van je longen :@
Vergeetachtig, ik ben het -O-
Oh, ik zou het gek vinden als iedereen alle details van zo'n verhaal zou onthouden hoor :)

Kyara vertoont daarin wat stalkerachtige trekjes, nu denk ik dat zij mijn Santa is O+
  woensdag 5 november 2014 @ 01:30:35 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146318573
Boh net lopen tobben met een volledig overstuur kind. Liet zich niet troosten :'(. Drinken wilde ze niet, knuffelen niet, niks. En maar krijsen... pcm gegeven afgeleid met boekjes en toen werd ze iets rustiger. Ik snap het niet. .ze heeft altijd doorgeslapen en nu is het al een week helemaal mis. Ze is gisteren de hele dag koortsvrij geweest dus dat is het ook niet. Ik maak me dan gelijk zo'n zorgen.

Oh ze begint nu weer te huilen :'(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146319351
XM wat rot van je baan :*
En wat betreft afgelopen nacht: tanden ofzo?

Shandaly succes en veel plezier vandaag!

LE bah longontsteking. Beterschap!
  woensdag 5 november 2014 @ 06:34:32 #124
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146319358
Niet meteen zorgen maken, hoor XM :*
Ik las laatst dat zelfs de beste slapers zulke periodes zal hebben en het is niet altijd duidelijk waarom. Sprong, tandjes, nachtmerries(?), mama die geen leuk nieuws heeft gehad ..

Hier vorige week ook een hele week dat ze 6x per nacht hard huilend wakker werd en de helft van de keren kon ik haar niet direct troosten; ze vocht zich uit mijn armen, maar neerleggen was ook niet goed. Het enige dat hielp was weer neer leggen, 20 seconden de kamer uit gaan en dan weer oppakken. Dan liet ze zich wel troosten. Ik heb ook geen idee wat er dan aan de hand is, ze lijkt wakker, maar ik twijfel of ze dan misschien droomt?
Gebroken nachten zijn al ruk, maar als je ze dan ook nog eens niet kan troosten :{

Hopelijk hebben jullie verder nog een beetje kunnen slapen en ziet het er in het licht van de dag weer wat positever uit :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 5 november 2014 @ 06:42:58 #125
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146319386
Beterschap Omen! Rot dat het zo na elkaar blijft komen, maar zou best kunnen doordat je nu rust neemt je lichaam zich overgeeft? Ik was ook altijd ziek in de vakantie.

Beterschap L-E! Longontsteking klinkt pijnlijk, moet je daar niet mee naar de dokter?

En beterschap voor je meisje AM, hopelijk heeft ze toch nog goed kunnen slapen. Jeuk is echt niet grappig :N
En 5e ziekte bij LB's meisje, beterschap! Heeft ze naast die bultjes en jeuk er verder geen last van? Geen koorts, hangerigheid enzo?

En veel plezier vandaag Shandaly! Een nieuw huis, een nieuwe tijdperk vol met nieuwe herinneringen in de maak O+

En verder kom ik niet, want ik moet me snel wassen en aankleden om naar het werk te gaan!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')