abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146367223
Eigenwijs mens. Huisarts is er voor dit soort dingen he? ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_146367307
I know, maar het advies is toch uitzieken, tenzij dat niet lukt, en dan antibiotica? Ik probeer eerst het uitzieken :+

AB met bijna 5 weken zwanger vind ik te spannend :')
pi_146367367
Dat ook wel zo... Nou, houd je dsn in elk geval relatief rustig ;).

En Coco, je hebt gelijk, ziek is ook gewoon ziek.
Home is where the O+ is...
pi_146367567
Nouja tenzij die pijn door iets anders dan longontsteking veroorzaakt wordt natuurlijk. Ab is inderdaad wel standaard bij stevige longontsteking. Let er wel op met sticker dat het veroorzaakt wordt door een bacterie en besmettelijk kan zijn. Of is hij gevaccineerd?
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 november 2014 @ 14:25:30 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146367645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, fijn van de geode nacht verder!
En wat klote van je werk. Maar, wat de rest al zegt, hopelijk geeft het wel wat meer rust en wie weet wat er op je pad komt! :) Is het onderwijs niks voor je?

Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaar *O*

Ja, het is klote van mn werk. Maar ben er vrij rustig over. Heb recht op 14 maanden ww en ik wil echt de tijd nemen om uit te zoeken wat ik nu wil. Weer een misser kan ik me gewoon niet permitteren.
Onderwijs, misschien wel. Maar dan wel volwassenenonderwijs. Ik ben goed in presenteren. Maar heb ook wel aan accountmanagement zitten denken, instructie/voorlichting geven en relatiebeheer. Maar helaas zit bij veel functies er dan ook een flinke sales-component bij ingebakken, met :{ targets :{ enzo en dat is dan weer echt niet mijn ding.

Maar, ik vind het vooral voor Noor vervelend. Zij gaat dan terug naar 1 dag kdv per week. Dat willen we echt minimaal houden omdat ik het contact met andere kindjes echt heel goed voor haar ontwikkeling vind en bovenal omdat zij het gewoon super vindt op het kdv. Maar liefst zou ik haar 2 dagen daar hebben, maar dan is financieel gewoon niet haalbaar als ik thuis kom te zitten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146367699
De eerste drie maanden heb je nog gewoon recht op je kinderopvang toeslag :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 november 2014 @ 14:28:30 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146367766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
Vanaf 1 januari zelfs 6 maand geloof ik.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146367863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, en daarna mag je de niet gebruikte uren ook nog opmaken (in dat jaar... dus niet als het na die 3 maanden net 1 januari is }:| )
pi_146367946
XM, je zou ook kunnen informeren bij het kdv naar een "weer aan het werkservice". Dat hield in ons geval in dat we na die 3 maanden nog eens 3 maanden tegen gereduceerd tarief konden afnemen.

Nu helaas wel de volle mep helaas. Nog iets meer dan een jaar dus ga nu ook niet meer met M slepen en wisselen. Hoop toch nog steeds voordat hij naar school gaat een baan te vinden :X
pi_146368291
En die toeslag gaat omhoog als je inkomen achteruit gaat. Ik zit nu ook thuis, maar Isa gaat nog steeds 3 dagen naar het kdv. Dan heb ik tenminste tijd om zelf ook rust te vinden en te solliciteren.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:06:04 #186
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146368899
Omen, gek zeg, gewoon egoposten hoor! :Y en zo lief, het is zo immens geweldig wanneer je kind zo blij is om je te zien O+

Ymme, ik denk dat dat nog wel wat jong is. Twee misschien ook nog, maar Isabel krijgt 'm tóch, omdat ik denk dat zij er vanuit haar interesse heel blij mee gaat zijn. Ze had een Cotoons huisje en daar heeft ze enorm veel mee gespeeld, maar die heeft nu z'n uitdaging verloren voor haar. Als je zoiets zoekt: het Cotoons sleutelhuisje is leuk!

XM goede nacht *O*

En ja, ik ben bang dat ik ook meer zou reageren als Danic :@ als hij vrij neemt om me te helpen hoeft hij echt niet per se te beulen tot hij omvalt, maar enige hulp zou ik dan wel verwachten :)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef Gulara het volgende:

[..]

Nee joh, lekker de kast insmijten. Binnen een week ligt alles weer in de wasmand en kun jij het weer op jouw manier vouwen.
En met de vrije tijd iets leuks doen! *O*
O+

Of nog beter: helemaal niks meer opvouwen *O* ik heb het huishouden van Jan Steen tot kunst verheven, ik doe niks wat niet per sé moet :@ als ik kreukelende kleding heb heb ik dus de verkeerde stof gekocht en geef ik het weg en opvouwen vinden we allebei zulk kul-werk dat we iedereen een ladekast als kleding-opberg-unit hebben gegeven :Y

Ohja, en Kyara, dat is echt heel klote als dat zo moet -O- ik weet niet of wij dat zo zouden redden allemaal hoor, wat een boel geld! Ik vond twee kindjes op de opvang al een enorm deuk in mijn budget geven. Na je ww kun je nergens meer aanspraak op maken?
3!
  donderdag 6 november 2014 @ 15:23:15 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146369496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
En die toeslag gaat omhoog als je inkomen achteruit gaat. Ik zit nu ook thuis, maar Isa gaat nog steeds 3 dagen naar het kdv. Dan heb ik tenminste tijd om zelf ook rust te vinden en te solliciteren.
Ah kijk, dat is goed om te weten :Y. Bedankt voor de tips / ervaringen :)

En I'm with Incantrix als het om de was gaat. Strijken doe ik niet aan en mn kledingkast is een ongelofelijke klerezooi ( ha! ). 2x per jaar ruim ik op: bij omwisseling zomer/winter-garderobe. (dus, zomerkleding op hoge planken en vice versa).
  donderdag 6 november 2014 @ 15:25:23 #188
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146369579
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen :P (zoals nu!)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_146369710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeliciteerd met je dame Coco!! 2 jaar *O*
Thx :)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is klote van mn werk. Maar ben er vrij rustig over. Heb recht op 14 maanden ww en ik wil echt de tijd nemen om uit te zoeken wat ik nu wil. Weer een misser kan ik me gewoon niet permitteren.
Onderwijs, misschien wel. Maar dan wel volwassenenonderwijs. Ik ben goed in presenteren. Maar heb ook wel aan accountmanagement zitten denken, instructie/voorlichting geven en relatiebeheer. Maar helaas zit bij veel functies er dan ook een flinke sales-component bij ingebakken, met :{ targets :{ enzo en dat is dan weer echt niet mijn ding.

Maar, ik vind het vooral voor Noor vervelend. Zij gaat dan terug naar 1 dag kdv per week. Dat willen we echt minimaal houden omdat ik het contact met andere kindjes echt heel goed voor haar ontwikkeling vind en bovenal omdat zij het gewoon super vindt op het kdv. Maar liefst zou ik haar 2 dagen daar hebben, maar dan is financieel gewoon niet haalbaar als ik thuis kom te zitten.
14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken idd :Y Ik zit zelf niet in het volwassenenonderwijs, maar HBO is ook erg tof!

Saar zit overigens ook maar 1 dag per week op het kdv. Ik zou zelf liever ook niet zien dat ze helemaal niet zou kunnen gaan. Één dag is ergens wel wat weinig, ik merk dat vooral als het toevallig eens uitvalt. Dan gaat ze meteen bijna 2 weken niet, zeg maar.
pi_146369783
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik strijk ook (bijna) nooit. Was opvouwen doe ik nog wel, maar meestal stapelt de schone was zich op in het washok totdat er niks meer in de kast ligt - dan is het weer tijd om te vouwen :P (zoals nu!)
Herkenbaar. En oh, wat zie ik er dan tegenop. Letterlijk en figuurlijk, want tegen de tijd dat ik écht moet gaan vouwen, heeft die berg een aanzienlijke hoogte bereikt ;)
  donderdag 6 november 2014 @ 15:31:16 #191
95408 Incantrix
pi_146369794
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Of, zoals wij dat dan doen, de benodigde kledingstukken uit de berg te trekken tot de schone was zodanig verspreid raakt dat je het wel op móet ruimen als je het niet tussen de vuile was wil hebben :') dan gooit Isabel het allemaal vanzelf van de trap af en dan gooi ik het maar eens in de lades :') :@

XM :D O+
3!
  donderdag 6 november 2014 @ 15:32:32 #192
95408 Incantrix
pi_146369834
Huuuu!! Coco, mis ik nu gewoon de verjaardag van je meiske?? :@ Gefeliciteerd!! :* *O*
3!
pi_146369849
Hier worden alleen de overhemden gestreken van meneer. De rest gaat zo de kast in en mag hij best opvouwen. De was ophangen mag hij niet :P Daar ben ik wat moeilijker in :')

Dinsdag een sollicitatiegesprek! Mn derde in een jaar. Drie keer scheepsrecht? :P

Hier al een aantal nachten bal. Daarom hebben we vandaag ook een blote pyjamadag (volgens de oudste). Elke nacht gillen ze beiden van de billenpijn. De voorste billen. Ik vermoed een schimmeltje en smeer daar dan ook mee en gaat het beter maar het slapen helaas niet. Vannacht 3 uurtjes tekenfilmpjes gekeken omdat ik gek werd van het gehuil :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:38:16 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146370051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Thx :)

[..]

14 maanden is gelukkig wel lekker lang om e.e.a. uit te zoeken idd :Y Ik zit zelf niet in het volwassenenonderwijs, maar HBO is ook erg tof!

Saar zit overigens ook maar 1 dag per week op het kdv. Ik zou zelf liever ook niet zien dat ze helemaal niet zou kunnen gaan. Één dag is ergens wel wat weinig, ik merk dat vooral als het toevallig eens uitvalt. Dan gaat ze meteen bijna 2 weken niet, zeg maar.
Nouja, last time I checked was het recht op ww gebaseerd op aantal arbeidsjaren. En ze tellen alles mee, dus op uwv toentertijd gecheckt en heb 14 werkjaren inmiddels.

En ik vind 1 dag ook weinig, maar als alle toeslag/uitkering ophouden, dan moet je toch minderen. Maar ik laat haar zo lang mogelijk 2-3 dagen gaan.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:39:15 #195
95408 Incantrix
pi_146370076
Wat sneu Tally -O- misschien toch ff naar de dokter? Kun je goed naar van worden,zo'n schimmel.. En ik zal duimen voor je! haha, blote pyama :D Stef zegt wel eens dat hij even op zijn blote sokken de tuin in gaat, ook zoiets :P
3!
pi_146370624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:32 schreef Incantrix het volgende:
Huuuu!! Coco, mis ik nu gewoon de verjaardag van je meiske?? :@ Gefeliciteerd!! :* *O*
Ik had het hier ook nog niet genoemd*. Thx! :)

*M & ik moeten allebei gewoon werken. Dus ze is nu bij oma, en we vieren het pas echt morgen. Ze krijgt wel vanavond al ons cadeau (keukentje) en ze keek vanochtend haar ogen uit; de slingers en ballonnen vond ze prachtig O+
pi_146371738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja tenzij die pijn door iets anders dan longontsteking veroorzaakt wordt natuurlijk. Ab is inderdaad wel standaard bij stevige longontsteking. Let er wel op met sticker dat het veroorzaakt wordt door een bacterie en besmettelijk kan zijn. Of is hij gevaccineerd?
Hij is gevaccineerd! Gewoon iets later dan gewoonlijk :)

Coco, gefeliciteerd met je peuter! *O*
pi_146372206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:39 schreef Incantrix het volgende:
Wat sneu Tally -O- misschien toch ff naar de dokter? Kun je goed naar van worden,zo'n schimmel.. En ik zal duimen voor je! haha, blote pyama :D Stef zegt wel eens dat hij even op zijn blote sokken de tuin in gaat, ook zoiets :P
Ja als het vannacht weer deut is dan bel ik morgen de dokter. Dan mogen die even vechten om te mogen kijken :')

Dan kan ik gelijk ook voor mezelf een afspraak maken. Dat moet ik pas een maand :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_146379887
Ik kom nog ff Ellie spammen, zo'n leuke foto gemaakt vanmiddag en wat lijkt ze al groot! O+ :o
Home is where the O+ is...
  donderdag 6 november 2014 @ 20:16:08 #200
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146380054
Oh wat heeft ze een mooie blik hier O+! En idd al groot!

T. heeft schoenen en stapt er al trots op rond *O*! Van Shoesme. Man, 78 euro voor mini schoenen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')