Dat keukentje is leukquote:Op maandag 3 november 2014 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en toffe keuken Coco! Isa krijgt voor Sinterklaas het hema keukentje. We lieten hem thuisbezorgen, maar ik schrok wel even van het hele kleine doosje waar het in zitBen benieuwd!
Leyla is bijvoorbeeld echt heel klein voor haar leeftijd. 95 cm bij 4 jaar. Haar gewicht zit op het middelstreepje, dat dus is afgezet tegen de lengte. Dus voor haar lengte is ze precies zwaar genoeg. Als ze dat zouden afzetten tegen wat kinderen gemiddeld wegen bij 4 jaar zou date en raar beeld geven op de curve en zegt het dus ook niet veel over hoe het nu echt gaat met het kind. Of het kind te dik is of juist niet.quote:Op maandag 3 november 2014 12:50 schreef Kyara het volgende:
Het CB zet het gewicht tov de lengte in de curve. Dus als je kind qua gewicht iets boven gemiddelde zit en qua lengte op het gemiddelde dan kom je dus bij het CB boven het gemiddelde uit.
Maar als ze qua gewicht op de middenlijn zit en qua lengte er boven dan is ze toch gewoon niet dik en dan is er ook geen indicatie dat ze dik wordt? Maak je je nu een beetje druk om niks zeg maar?
Ik ben het trouwens wel met je eens dat er meteen zo paniekerig wordt gedaan als een kind een keer boven de curve uit komt. Maar dat vond ik dus van het cb. De kleine lettertjes op bv.com lees ik niet
NIET!quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een dreumes! Ik probeer echt weer aan te haken , maar ben er helemaal uit
quote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje, Kleurdoos. Jouw meisje ook al 1. Wat gaat het snel
Shandaly
ooooh je ziet wel dat het een zusje van Lars is zeg!quote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Shandaly het volgende:
Die Noor... gemiddelder krijg je ze niet joh
En Spirit... eoiaou! (waarbij de o's ook als ogen gelezen mogen worden) Schud dat rotgevoel maar lekker van je af.
KyaraJe hebt de roltrapdomino niet toevallig gefilmd he?
Bij ons werd vanochtend de nieuwe keuken geleverd. En dat is léuk!
[ afbeelding ]
KD! Nee!? Een dreumes al? Dat kan toch heel nog niet?
Zelfde fabriekquote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ooooh je ziet wel dat het een zusje van Lars is zeg!
Dat verwachtten wij ook niet, we betaalde haar eerst 3 euro p/u. Eerste keer had ze het uit zichzelf gedaan( opruimen enzo) in bad gaan hebben wij wel gevraagd, ze is hier altijd om half 7. Ik ga dan muziekles geven en vriend gaat sporten.quote:Op maandag 3 november 2014 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik verwacht van een avond oppas niet dat ze stofzuigt/dweilt ed. En in bad hoeft ook niet. Daarom vind ik ¤5 a 6 echt veel.
Mijn (bijna tweejarigen) spelen nergens 'echt' mee. Enige dat ze heel graag iedere dag doen is kleuren. Verder scharrelen ze een beetje rond langs glijbaan (ja die heb ik in mijn woonkamer), keukentje, wipwap en soms gooi ik de kruiptunnel er nog bij. Blokken, little people etc vinden ze totaal niet interessant. Oja, dierenpoppetjes vinden zequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef ymme het volgende:
En wat is nou leuk speelgoed voor een 1 jarige (gezien sinterklaas eraan komt).
"Kekenuh"quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn (bijna tweejarigen) spelen nergens 'echt' mee. Enige dat ze heel graag iedere dag doen is kleuren. Verder scharrelen ze een beetje rond langs glijbaan (ja die heb ik in mijn woonkamer), keukentje, wipwap en soms gooi ik de kruiptunnel er nog bij. Blokken, little people etc vinden ze totaal niet interessant. Oja, dierenpoppetjes vinden ze
+1quote:
Bij ons verkoopt alleen de C1000 ze.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje (of stiekem 2) tussendoor.
Waar halen jullie de maisboogjes? Onze jumbo had deze ooit, maar nu niet meer.
Ja? Bram oook fan?quote:
Een 'feestje' is toch altijd leuk ook al snapt ze het niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja Sinterklaascadeautjes!![]()
E krijgt wat legpuzzels, want die heeft ze nog niet echt. Daarnaast denk ik dat mijn moeder nog wel iets van een kleertje heeft gemaakt, en ga ik ook vragen of ze iets leuks voor de pop wil maken. En ik heb de Playmobil Sint&Piet![]()
Ben op Marktplaats ook aan het kijken naar een Duplo boerderij, maar eigenlijk wil ik helemaal geen grote mand vol cadeaus voor een kind dat nog niets van Sinterklaas snapt.... Dilemma dilemma
Nijntje stiftenquote:
Dat kun je oneindig uitbreiden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:40 schreef ymme het volgende:
Hier staat al een toettoet garage in de kast voor de sint.
Maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet.
Ik heb 2 jongens overigens
Dat weet ik ja.quote:
Je kan die toet toet auto's toch ook los kopen? Geef er eentje als 'schoenkadoo' dan kan je zien wat hij er van vind en eventueel nog bijkopen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat weet ik ja.
Maar ik ben 'bang' dat Dex er dadelijk helemaal niets aan vind
Dus uitbreidingsets nog maar even mee wachten.
Opnieuw inpakken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef ymme het volgende:
Duplo komen we in om. Heb op de zolder nog little people boerderij staan.
Echt, voor een 2de is zoveel lastiger allemaal.
Inderdaad, die auto's liggen klaar voor in de schoenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan die toet toet auto's toch ook los kopen? Geef er eentje als 'schoenkadoo' dan kan je zien wat hij er van vind en eventueel nog bijkopen.
Nee inderdaad. Die is 4,5 en is dit jaar helemaal op en tof in het sinterklaas gebeuren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opnieuw inpakken?Weet niet of hij er al mee gespeeld heeft, maar ik zou niet te moeilijk doen.
Wacht, da's niet handig met de oudste natuurlijk!
hahaha wacht maar. Bij ons is Sint sinds vorig jaar niet weggeweest. Gaat het minstens 3x pw over Sint en hoor ik die liedjes al meer dan een jaar bijna dagelijks. De VOF Sint cd is volgens mij mijn auto cd speler niet uit geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Die is 4,5 en is dit jaar helemaal op en tof in het sinterklaas gebeuren.
Wordt er nu al gek van
VOF is dan ook wel een leuke sint cdquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
hahaha wacht maar. Bij ons is Sint sinds vorig jaar niet weggeweest. Gaat het minstens 3x pw over Sint en hoor ik die liedjes al meer dan een jaar bijna dagelijks. De VOF Sint cd is volgens mij mijn auto cd speler niet uit geweest.
Dan kan je het toch weg leggen en als ze het ene kleine kadootje zat is geef je het volgendequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn schoonmoeder begon al over "heel veel kleine kadootjes", dus dat heb ik maar snel uit haar hoofd gepraat gezien ons kind op het moment de concentratiespanne van een mug heeft
Nijntje stiften? Echt haat aan die dingen. Ze krijgen ze zelf amper de kop van de romp gerukt. En erger nog, de kop er weer op lukt bijna niet. Vasthouden is ook niet handig als je kind al heel vroeg weet hoe hij een potlood of pen vast moet houden...quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nijntje stiften![]()
En hier op Sint/verjaardag lijst: dekbedovertrekjes, poppen, poppenbedjes, rugzakjes, bidon, badspeelgoed (is weer aan verversing toe), loophondje, tekenborden, pyjamapakken
Echt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nijntje stiften? Echt haat aan die dingen. Ze krijgen ze zelf amper de kop van de romp gerukt. En erger nog, de kop er weer op lukt bijna niet. Vasthouden is ook niet handig als je kind al heel vroeg weet hoe hij een potlood of pen vast moet houden...
Ik heb ze in de prullenbak gegooid en vervangen door gewone Hema stiften
Even op de site kijken wat betreft de maisboogies. Zij komen bij jou uit de buurt dus ze zijn daar veelvuldig te verkrijgen. Sommige bakkers en apotheken hebben ze ook. En anders even bij de jumbo navragen want ze hebben ze wel standaard in het assortiment.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje (of stiekem 2) tussendoor.
Waar halen jullie de maisboogjes? Onze jumbo had deze ooit, maar nu niet meer.
Ik ben nogal gevoelig voor veel geluid door elkaar heen. Toet toet auto's in combinatie met de radio aan zorgen al voor hoofdpijn zeg maar. Kan dan niet meer focussen ofzo, weet niet wat het is. Zo min mogelijk geluid dus hier, en de auto's gaan even uit als er een CD met kinderliedjes aangaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef L-E het volgende:
Muziekinstrumenten staan niet gelijk aan lawaai hoor. Zo veel herrie maakt een xylofoon nu ook weer niet
Ik bedoel meer dat ze het na 3 dingen uitpakken wel voor gezien houdtquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan je het toch weg leggen en als ze het ene kleine kadootje zat is geef je het volgende
Herkenbaar hoor. Wij hebben ook echt niet de radio of tv aan als er wordt gespeeld hier. En wat die autootjes betreft: batterijen er uit doet wonderenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor veel geluid door elkaar heen. Toet toet auto's in combinatie met de radio aan zorgen al voor hoofdpijn zeg maar. Kan dan niet meer focussen ofzo, weet niet wat het is. Zo min mogelijk geluid dus hier, en de auto's gaan even uit als er een CD met kinderliedjes aangaathelaas begint J. zelf door te krijgen hoe de auto's aan moeten
Je hebt nu een groot huisquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze het na 3 dingen uitpakken wel voor gezien houdtAls er dan nog 20 dingen liggen... en waar moet ik al die meuk laten joh. Ik heb gevraagd of ze spulletjes voor haar keukentje willen kopen
Desnoods pakken ze elk pannetje en groentetje of fruitje apart in .
Batterijen eruit heb ik nog niet gedaan. Ik vind de toet-toet auto liedjes best goed te doen, en J. wordt er zo vrolijk vanquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Wij hebben ook echt niet de radio of tv aan als er wordt gespeeld hier. En wat die autootjes betreft: batterijen er uit doet wonderen
Wij vieren vooral vanwege de oudstequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef Sylver_ het volgende:
Viert iedereen al Sinterklaas met hun dreumes? Ik was het eigenlijk nog helemaal niet van plan om te vieren dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, ik geloof het eigenlijk wel. Als het vijfde ziekte is, geldt het zelfde als voor warmteuitslag: gaat vanzelf weer over, en tegen de jeuk kun je inderdaad iets vets smeren. En in beide gevallen is het niet lekker om te warm gekleed te zijn, want broeierig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alle vriendinnen met kinderen die ik heb, hebben weinig tot niets met Sinterklaas.![]()
Even langs de huisarts LB? (als je uitsluitsel wilt)
Dat is wel een minpunt jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
.....en ik noem mn kruidnootjes pepernoten, dan wil je vast niet eens komen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |