Die heb ik vanochtend om 10 uur uit bed geplukt en ze heeft zojuist 2 boterhammen met pindakaas weggewerkt (op haar verzoek dus). D nog een beetje hangerig.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:41 schreef Gulara het volgende:
Ik glashalfvolkopindezonjemaaktmedepisnietlauw-typje
Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga je terug naar NL Gulara?
Oudste had ook geen driftbuien als dreumes nou sac wel.
Ohh ik wil ook ergens heen <3quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie.
Haha omg, wat supercutequote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:
L-E, wanneer ben je eigenlijk (ongeveer) uitgerekend?! Ik vind het zo tof dat je weer een baby in je buik hebt <3 Ook mijn lief was helemaal enthousiast toen ik het vertelde!
Oh en dit echt helemaal!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Probeer ook om jezelf te verzoenen met de situatie, het vreet namelijk energie als je je ertegen gaat/blijft verzetten. Sluit vrede met de situatie, ook al is het in de eerste instantie niet per se de situatie die je zelf voor ogen had.
Een zomerkindje <3quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha omg, wat supercute
Halverwege juli! En dat ga ik dit keer halen ookDoe je mee?
![]()
Wat is een roffa?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohh ik wil ook ergens heen <3
Wij gaan nu eerst verhuizen naar Roffa :"D Maar daarna hebben we wel veel centjes om ook wereldreizen te gaan maken en zo, dus dan ligt echt alles open
Ja!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Dan wel een VolkswagenbusjeMet gordijntjes
Dat dachten we hier ook met ons genenpakketquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
De ironie wil dat vriend en ik allebei enorm zachtgekookte eitjes zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |