abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:21:54 #251
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146394297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:18 schreef L-E het volgende:
Kyara, hoe is het met J eigenlijk?
Die heb ik vanochtend om 10 uur uit bed geplukt en ze heeft zojuist 2 boterhammen met pindakaas weggewerkt (op haar verzoek dus). D nog een beetje hangerig.

Vannacht een keer een gloeiende J uit bed gehaald en daarna nog een keer een gloeiende D. Echte tweeling ;)
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:22:28 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146394311
M stopt eerst een hap eten in zijn mond en gaat dan blazen :')
pi_146394534
Hihi, handige volgorde ja :D :D

L-E, ja, het is ook wel echt grappig om dat dan te lezen bij anderen!

Wat ik trouwens niet herken van hier op het forum, dat zijn de driftbuien. Ze is hier heel gemoedelijk, soms lukt iets niet helemaal en is ze daar eventjes een beetje verdrietig van, maar dan knuffelen we en help ik d'r of gaan we iets anders doen dat wel lukt. Als ze iets wil, maar ik heb iets anders voor ogen en dat d'r dan verdrietig maakt, dan helpt knuffelen ook altijd. Dan is het weer goed. Maar zelf was ik vroeger ook zo, ik heb ook nooit van die driftbuien gehad, dus ik denk dat dat gewoon niet zo in d'r karakter zit of zo. Ze is ook wel een heel rustig kindje als ik het soms vergelijk met andere kindjes.
pi_146394562
Hopen dat ze beide snel opknappen Kyara :)

Driftbuien, hou op schei uit. Mijn jongetjes hebben temperament, laten we het daar op houden w/
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:41:49 #255
381212 Gulara
From the future
pi_146394700
Wat hebben we toch leuke kinderen hč? O+ :7 8-) *O*

XM ik ga er toch nog even op door. Wat ik zelf altijd lastig vind bij van die maniertjes (om de 5 minuten kijken) is dat je steeds zo met de tijd bezig bent. Vooral 's nachts is dat zooo frustrerend, vind ik. Elke keer maar op die klok kijken en zien hoe kort je nog kunt slapen. Ik glashalfvolkopindezonjemaaktmedepisnietlauw-typje raak er altijd een beetje depri van.
Voor ons werkt bij huilen bij ons in bed. En dan slaapt ie verder. Of niet. Of steeds kleine stukjes. Maar ik troost, kus, sus en knuffel zonder op de klok te kijken. Voor mij werkt dat veel fijner.

Oh en tijd voor mezelf. Pfff, om en om werken is wel full on. Als ik niet werk ben ik met Pi, altijd zeg maar. Behalve tijdens z'n middagslaap. Als we weer dichterbij familie wonen mag ie alle opa's, oma's, ooms en tantes tot in den treure bezoeken. Terwijl vriend en ik terrassen, bioscopen, op de bank hangen met een boekje/ serie.... Mijmerdemijmer... O+
pi_146394762
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:41 schreef Gulara het volgende:
Ik glashalfvolkopindezonjemaaktmedepisnietlauw-typje
:D O+
pi_146394814
Ga je terug naar NL Gulara?

Oudste had ook geen driftbuien als dreumes nou sac wel.
pi_146394816
:D

Ze weet hier altijd ook wel heel duidelijk wat ze wil en heeft ook echt dingen voor ogen, precies ook weer mijn karakter dus, maar dat staat vooralsnog niet in de weg. Ik was vroeger precies zo, maar mijn ouders konden mij daarin veel verantwoordelijkheid geven, omdat ik tegelijk heel netjes en voorzichtig was, dus dat heeft bij mij ook nooit in de weg gestaan. En tot nu toe mag ze hier ook veel, het gaat ook altijd goed, dus geen probleem.
Met mijn broertje was dat ook heel anders, die had niet die voorzichtigheid en was ook veel onhandiger, dus die had wel vaker driftbuien daardoor :') Die kon dan gewoon nog niet wat ie wel zelf wilde doen, dat was vooral de frustratie!

Gulara, hier werkt dat ook het fijnst, ze slaapt hier nog bij ons, dus 's nachts als ze mormelt, dan leg ik dr aan en slaapt ze zo weer verder, ik hoef niet eens mn ogen te openen gelukkig :z
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:48:05 #259
381212 Gulara
From the future
pi_146394876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga je terug naar NL Gulara?

Oudste had ook geen driftbuien als dreumes nou sac wel.
Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie. O+
pi_146394877
L-E, wanneer ben je eigenlijk (ongeveer) uitgerekend?! Ik vind het zo tof dat je weer een baby in je buik hebt <3 Ook mijn lief was helemaal enthousiast toen ik het vertelde! :D
pi_146394902
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef Gulara het volgende:

[..]

Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie. O+
Ohh ik wil ook ergens heen <3

Wij gaan nu eerst verhuizen naar Roffa :"D Maar daarna hebben we wel veel centjes om ook wereldreizen te gaan maken en zo, dus dan ligt echt alles open O+
pi_146394915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:
L-E, wanneer ben je eigenlijk (ongeveer) uitgerekend?! Ik vind het zo tof dat je weer een baby in je buik hebt <3 Ook mijn lief was helemaal enthousiast toen ik het vertelde! :D
Haha omg, wat supercute O+

Halverwege juli! En dat ga ik dit keer halen ook :7 Doe je mee? O+
pi_146394976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Probeer ook om jezelf te verzoenen met de situatie, het vreet namelijk energie als je je ertegen gaat/blijft verzetten. Sluit vrede met de situatie, ook al is het in de eerste instantie niet per se de situatie die je zelf voor ogen had.

Oh en dit echt helemaal!
Als ik dat niet had gedaan was ik ingestort een jaar geleden :)
pi_146395151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef L-E het volgende:

[..]

Haha omg, wat supercute O+

Halverwege juli! En dat ga ik dit keer halen ook :7 Doe je mee? O+
Een zomerkindje <3

We hebben het idee om vanaf begin volgend jaar of zo misschien wel weer een beetje te gaan proberen?! (Ligt er misschien ook een beetje aan wanneer we klaar zijn met klussen en verhuizen!) Maar ik vind het ook wel erg spannend, het ene moment wil ik heeeel graag, het andere moment denk ik dat ik het noooooooit aan kan :@ maar dan elke keer als ik weer even bedenk hoe geweldig mijn dochter wel niet is, dan wil ik er nog wel 5 :7
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:03:35 #265
381212 Gulara
From the future
pi_146395280
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ohh ik wil ook ergens heen <3

Wij gaan nu eerst verhuizen naar Roffa :"D Maar daarna hebben we wel veel centjes om ook wereldreizen te gaan maken en zo, dus dan ligt echt alles open O+
Wat is een roffa?

En O+ wereldreizen O+
Ik droom van zo'n busje en rondrennende smoezelige kinderen, die dan de hele tijd met schurftige straathondjes aankom zetten. Die we dan ook allemaal houden, want daar hebben we heus plek voor.
En dat we dan allemaal aardige, lieve, inspirerende mensen tegenkomen. Gewoon omdat de wereld daar vol mee zit, maar dat het nieuws dat altijd stiekem geheim houdt en zo.
O+ awesomeness O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:05:19 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146395321
Fijne post Ela! O+ en leuk om de herkenbare dingen te lezen :Y
Eigenlijk is alles herkenbaar :D behalve dan het altijd zachtaardige :') Mijn kleine spinnekopje kán heul boos zijn en dan ook echt slaan, schoppen, krabben of knijpen :X Gelukkig is t meestal binnen een minuut weer goed.

Sticker gaat met zevenmijlslaarzen!! *O*

Shandaly verhuisd!! En wat heerlijk dat Lars en Femke gewoon goed slapen daar! ^O^ Succes met de afwerking ;) c_/
pi_146395326
Dan wel een Volkswagenbusje O+ Met gordijntjes O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:06:17 #268
381212 Gulara
From the future
pi_146395348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Dan wel een Volkswagenbusje O+ Met gordijntjes O+
Ja! O+ *;
pi_146395403
Er hangt er een aan de muur boven de bank hier! O+ Niet een echte he, dat past niet gekkerd O+

En dan van die zoontjes met surfdudehaar die voortdurend op blote voetjes lopen O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:08:41 #270
381212 Gulara
From the future
pi_146395415
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
pi_146395440
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
Dat dachten we hier ook met ons genenpakket :') Blijkbaar zit het temperament van mijn zus er toch in ergens ;(
pi_146395453
Gulara! Wij rijden achter jullie aan met ons busje <3

In optocht met L-E en familie!
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:12:21 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146395499
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
De ironie wil dat vriend en ik allebei enorm zachtgekookte eitjes zijn :D Wij hebben nķķit ruzie, niet met anderen en niet met elkaar, kunnen met iedereen goed opschieten... dus van wie ze het heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146395528
:') :'( :')

Ik hoop wel dat mijn broertjes en zusjes karakter hier ver weg blijven!
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:13:30 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146395534
Oh en ik wil ook een zomerkindje.... O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')