quote:
Ze heeft het een paar maanden geleden gehad. Ik weet nog goed die rode wangen en de vlekjes en zo snel als het op kwam, was het ook weer weg. Alleen bij warmte kwam het nog een paar dagen terug, badje bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga volgende week met mijn moeder in Duitsland shoppen voor schoentjes. Slaagden we vroeger voor mij ook altijdIk wil graag nog een paar maryjanes. Ze heeft nu alleen laarsjes en (bijna te kleine) gympjes....
Oh en Spirit, heeft Isa dus ook vijfde ziekte nu? Is ze er ziek van? E is wat hangeriger dan normaal, en heeft nog steeds flink veel plekjes op haar armen, handen en benen....
Gisternacht was echt een ramp; mijn ouders logeerden hier, en voor 2 uur (toen er een aardbeving was) was er al 4x iemand naar de wc geweestDus E wakker, en ik kreeg dr niet meer dr bed in. Dikke tranen, paniek, ze bleef er half in
Dus is vriend op de bank gaan liggen en ik met E in ons bed. En niet zoals normaal even een slokje en dan omdraaien + slapen; nee aanhappen en zo blijven liggen. (
) Heb dus 3,5 uur geslapen, en niet zo comfortabel
![]()
Pluspunt: vanochtend werden we wakker van de wekker![]()
Ennuhm.... ik ben niet bijgelezen. Zag alleen bij het scrollen een toffe foto van Ellie! Die deken in combinatie met dat haar, super!!
Oh!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze heeft het een paar maanden geleden gehad. Ik weet nog goed die rode wangen en de vlekjes en zo snel als het op kwam, was het ook weer weg. Alleen bij warmte kwam het nog een paar dagen terug, badje bijvoorbeeld.
Pfff, balen XM.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar gaan we weer
Ik snap het écht niet.
Oh echt Cwen, je man ziet het anders? Dat lijkt me echt zo moelijk..quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:13 schreef Cwen het volgende:
Ik ben ook niet van het laten huilen. Ik kan dat gewoon niet over m'n hart verkrijgen en ik wil dat ze zich veilig voelt. Altijd. En als dat betekent dat ik 's nachts voor de 8e keer in m'n pyjama naast het ledikant sta en mevrouw weer in slaapt valt met een handoplegging, dan is dat zo. Of een uur met haar in een deken gewikkeld op een stoel 'slaap'.
Kijk, het feit dat ik (of jij of wie dan ook) niet snapt waarom ze huilt, maakt het voor haar niet minder echt. Dat ik de reden wellicht 'onzin' vind, maakt háár niet minder oprecht in haar gevoel. Dus ben ik er, voor dat gevoel, wat ik er verder zelf ook van moge vinden.
En ja, dan heb ik liever dat ze huilt in mijn armen of als ik ernaast zit, dan alleen. Dat willen wij toch ook, als we zelf verdriet hebben/ pijn hebben/ bang zijn?
Ik voer deze discussie ieder sprongetje een keer of 5 met ML...
Die heb ik vanochtend om 10 uur uit bed geplukt en ze heeft zojuist 2 boterhammen met pindakaas weggewerkt (op haar verzoek dus). D nog een beetje hangerig.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:41 schreef Gulara het volgende:
Ik glashalfvolkopindezonjemaaktmedepisnietlauw-typje
Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga je terug naar NL Gulara?
Oudste had ook geen driftbuien als dreumes nou sac wel.
Ohh ik wil ook ergens heen <3quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. We gaan wel ergens heen. Maar waar naartoe is nog een mysterie.
Haha omg, wat supercutequote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:
L-E, wanneer ben je eigenlijk (ongeveer) uitgerekend?! Ik vind het zo tof dat je weer een baby in je buik hebt <3 Ook mijn lief was helemaal enthousiast toen ik het vertelde!
Oh en dit echt helemaal!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Probeer ook om jezelf te verzoenen met de situatie, het vreet namelijk energie als je je ertegen gaat/blijft verzetten. Sluit vrede met de situatie, ook al is het in de eerste instantie niet per se de situatie die je zelf voor ogen had.
Een zomerkindje <3quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha omg, wat supercute
Halverwege juli! En dat ga ik dit keer halen ookDoe je mee?
![]()
Wat is een roffa?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohh ik wil ook ergens heen <3
Wij gaan nu eerst verhuizen naar Roffa :"D Maar daarna hebben we wel veel centjes om ook wereldreizen te gaan maken en zo, dus dan ligt echt alles open
Ja!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Dan wel een VolkswagenbusjeMet gordijntjes
Dat dachten we hier ook met ons genenpakketquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
De ironie wil dat vriend en ik allebei enorm zachtgekookte eitjes zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat het genenpakket dat Ela en Elaman aanleveren ook alleen maar een zachtaardig product kan opleveren. Ik kan me daar helemaal geen driftkikker bij voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vind jou ook wel een typische zomerkindjesmamaquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik wil ook een zomerkindje....
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De ironie wil dat vriend en ik allebei enorm zachtgekookte eitjes zijnWij hebben nķķit ruzie, niet met anderen en niet met elkaar, kunnen met iedereen goed opschieten... dus van wie ze het heeft?
Nou, dat dus. Wij zijn echt heel gemoedelijk allebei, echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef elamanilo het volgende:
Probeer ook om jezelf te verzoenen met de situatie, het vreet namelijk energie als je je ertegen gaat/blijft verzetten. Sluit vrede met de situatie, ook al is het in de eerste instantie niet per se de situatie die je zelf voor ogen had.
Als je meer slaap nodig hebt, dan kun je tijdelijk gewoon om 21 uur je bed in kruipen, de films en series op de bank lopen niet weg, daar komt vanzelf weer een tijd voor om die te kijken
Ontspanning is wel heel belangrijk, maar je kunt ook ontspannen samen met je kindje! Ga lekker 's avonds een poosje in bad samen met je kleintje. Ga daarna samen in pyjama op het kleed in de woonkamer zitten, of op het grote bed of zo, met rustige en mooie muziek aan en zing en dans en knuffel. Wandelen vind ik zelf ook altijd heel ontspannend, overdag vanzelfsprekend, maar ook 's ochtends vroeg, 's avonds, of desnoods 's nachts
En spreek af dat er vaste momenten zijn, bijv. zaterdagmiddag, dat je wederhelft 2 uurtjes iets met je kindje gaat doen, zodat jij dan een mooi ontspanningsmoment hebt om jezelf weer even op te laden. En andersom ook, dat jij dan bijv. op zondagmiddag even naar je ouders oid rijdt terwijl je vriend/man dan iets voor zichzelf kan doen. Op die manier weet iedereen ook waar ie aan toe is wat dat betreft en dat helpt ook, dat je zo'n momentje voor jezelf in het vooruitzicht hebt.
Verder herken ik het dus wel, hier zijn we ook gegaan van 1 late nacht/vroege ochtend voeding naar 3x drinken per nacht (verder wel doorslapen) en van 's avonds om 19uur naar bed naar tegelijk met mij. Daar tegenover slaapt ze 's ochtends wel uit (nu ligt ze nog te slapen) en 's middags maakt ze ook een ruk (zodat ik dan mooi tijd heb om te werken en soms zelfs wat 'me-time'!). Verder geniet ik gewoon maar van de tijd dat we beide wakker zijn en doen we in die tijd echt alleen maar dingen die we allebei leuk vinden, zoals buitenspelen, boekjes lezen, muziek luisteren, knuffelen, wandelen, spelen, naar opa&oma, koken/bakken, winkelen, noem maar op.
En soms heb ik het even nodig dat mijn ouders d'r een avondje ophalen en met d'r spelen, vinden zij allemaal geweldig, dus win-win-win. En soms ga ik ook weleens 's avonds alvast vroeg in bed terwijl kleine Pluis nog op is met mijn liefAch ja, nu is het nog zo, over een poosje weer heel anders, dan zou ik waarschijnlijk weer willen dat ik zo vaak lekker met d'r kon knuffelen 's avonds <3
Ik werd er zelf ook een beetje emotioneel van. Het idee dat wij zo belangrijk zijn voor haar, dat wij haar alles zijn. Net zoals zij voor ons is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:58 schreef L-E het volgende:
oh Spark, ik heb helemaal natte ogen van je laatste post
Ram of Stierquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet eens welk sterrenbeeld mijn jongste is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |