abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146381552
Mooie foto Cwen! En inderdaad, bijna peuter!

Coco gefeliciteerd!

En *G* voor eerste schoentjes!
pi_146382204
Kyara beterschap voor j. En balen van je uitje.
Le beterschap
Coco gefeliciteerd met s.
XM balen van je baan je zag het al een beetje aankomen of niet? En beterschap voor Noor.
Ellie lekker relaxen.
Gotc die schoenen duur he? Maar hij loopt O+

Ik mag van sac niet voelen of ze tanden krijgt ze bijt dan heel hard in mijn vinger auwa. En ik heb mijn training weer overleefd duik zo maar op tijd mijn bed in. Vriend komt pas heel laat thuis en ik wil niet weten in welke toestand dus ik hoop te slapen dan.
  donderdag 6 november 2014 @ 21:11:40 #203
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146382343
Zeker een mooie foto van snEllie! O+

En T. aan de schoentjes! Weer een nieuwe mijlpaal *O*
Nu maar hopen dat hij er niet volgende maand al weer uit gegroeid is ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_146382568
Wij gaan dinsdag weer schoenen kopen. Ik hoop alleen dat wat ik in mijn hoofd heb, te krijgen is.
  donderdag 6 november 2014 @ 21:18:41 #205
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146382650
Wat heb je in gedachten Kyara? :)

En de schoenverkoper over binnenkort terugkomen en prijzige schoenen: 'Ja, waarom denk je anders dat ik dit ben gaan doen? *) 8-)'

:+
pi_146383042
:D _O-

Ik wil een camel/cognac/grijs laarsje. Zo simpel mogelijk. En dan in maat 21 (denk ik).
  donderdag 6 november 2014 @ 21:29:41 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146383109
:D

Ik ga volgende week met mijn moeder in Duitsland shoppen voor schoentjes. Slaagden we vroeger voor mij ook altijd :) Ik wil graag nog een paar maryjanes. Ze heeft nu alleen laarsjes en (bijna te kleine) gympjes....

Oh en Spirit, heeft Isa dus ook vijfde ziekte nu? Is ze er ziek van? E is wat hangeriger dan normaal, en heeft nog steeds flink veel plekjes op haar armen, handen en benen....

Gisternacht was echt een ramp; mijn ouders logeerden hier, en voor 2 uur (toen er een aardbeving was) was er al 4x iemand naar de wc geweest :X Dus E wakker, en ik kreeg dr niet meer dr bed in. Dikke tranen, paniek, ze bleef er half in ;( Dus is vriend op de bank gaan liggen en ik met E in ons bed. En niet zoals normaal even een slokje en dan omdraaien + slapen; nee aanhappen en zo blijven liggen. ( O+ ) Heb dus 3,5 uur geslapen, en niet zo comfortabel :')
Pluspunt: vanochtend werden we wakker van de wekker ^O^

Ennuhm.... ik ben niet bijgelezen. Zag alleen bij het scrollen een toffe foto van Ellie! Die deken in combinatie met dat haar, super!!
pi_146383894
quote:

Danic wat lief zeg O+
De laatste paar dagen is hier het naar bed gaan ritueel veranderd. Normaal kon ik welterusten zeggen en weggaan. Nu roept ze en zwaait ze en als ik de deur dan dicht doe, roept ze weer en dan roep ik haar en zij mij weer. En als ik dan beneden ben gaat zij slapen O+

Cwen, dat klinkt ook als een goed ritme O+
En toch nog gezwommen *O*

Coco, gefeliciteerd met je peuter. Doe je nog een verjaardagsspam? O+
Hoe was de verjaardag?

L-E fijn dat je het idee hebt dat het beter gaat :*
Houd in de gaten houden hoor. En ik snap dat je niet aan de ab wil. Maar dat wordt volgens mij ook niet voorgeschreven als je zwanger ben toch?

XM, :*

Jeetje, Kyara volle mep. Duur. Maar fijn dat hij er wel op kan blijven. Ik hoop dat je gauw iets vindt weer :*

Strijken doe ik nooit. Was opvouwen wel eens. Maar niet zo heel vaak. :D

Tally alvast succes bij de sollicitatie
:* voor de nachten.
:D voor blote pyjamadag

Cwen, wat een mooie foto O+

Gotc, welke schoenen heb je?

FR niet fijn dat je niet mag kijken of ze tandjes krijgt.
Slaap lekker :*

Kyara, succes dinsdag met de zoektocht naar schoenen

LB :* voor jouw nacht

Vandaag had ik gesprek op mijn werk over mijn boventalligheid. Heel lief waren ze. Ze begrijpen dat het nog even duurt voordat ik terug ben.
Daarna Riley opgehaald van het kdv. Die was zo grappig. Tijdens het koken kwam ze te dicht bij de pan. Dus waarschuwen dat die heet is. En dan gaat ze blazen naar de pan. O+
  donderdag 6 november 2014 @ 21:56:13 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146384166
Nou Omen, dat is dan wel fijn, dat je nog een beetje begrip meekrijgt. Echt zo kut voor jou, danic en XM :{
En met Riley heb je het gewoon goed getroffen he O+ t klinkt zo lief altijd! Dat roepen! *;
pi_146384353
Ja Riley lijkt me echt zo cute O+
pi_146384613
Riley is echt zo cute O+
Gisteren ook. Ze is nu van de kusjes geven. Maar gisteren merkte ik dat kusjes geven niet de grootste blijk van liefde is. Mijn zus en nichtje kregen een kus toen ik Riley mee naar huis nam. Ik niet. Ik kreeg haar handje en een blik vol liefde, waarin helemaal duidelijk was dat voor haar meegaan met mij belangrijker is dan wat dan ook. O+
  donderdag 6 november 2014 @ 22:10:05 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146384732
Noh! O+
pi_146385672
Mijn dames wilden als toetje ijs :') nou is dat over het algemeen een perenijsje, dus ach....dan zijn ze op.
ik had er nog 1 en een halve bak vanilleijs. Eva wilde dolgraag het perenijsje dus ik dacht dat dat geen probleem zou zijn.
boy was I wrong.

Ze heeft 2 hapjes op en bleef roepen om 'ijsj'
Dus haar meegenomen op zoek naar perenijsjes.
alle lades opengetrokken van de vriezer in de garage en geconstateerd dat ze er niet meer waren. Lege doos op het aanrecht idem dito.
vervolgens vriezer in de keuken: en jawel! Nog 2 ijsjes!!
Kind helemaal dolgelukkig, likt er 2 minuten aan en hoeft hem niet meer }:|
  donderdag 6 november 2014 @ 22:32:33 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146385789
Maarrrrr ze had m wel gevonden! :D Super dat je dan wel met dr op zoek gaat! Zo leuk om te doen he O+
pi_146385857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:29 schreef LadyBlack het volgende:

Ik ga volgende week met mijn moeder in Duitsland shoppen voor schoentjes. Slaagden we vroeger voor mij ook altijd :) Ik wil graag nog een paar maryjanes. Ze heeft nu alleen laarsjes en (bijna te kleine) gympjes....

Oh en Spirit, heeft Isa dus ook vijfde ziekte nu? Is ze er ziek van? E is wat hangeriger dan normaal, en heeft nog steeds flink veel plekjes op haar armen, handen en benen....

Gisternacht was echt een ramp; mijn ouders logeerden hier, en voor 2 uur (toen er een aardbeving was) was er al 4x iemand naar de wc geweest :X Dus E wakker, en ik kreeg dr niet meer dr bed in. Dikke tranen, paniek, ze bleef er half in ;( Dus is vriend op de bank gaan liggen en ik met E in ons bed. En niet zoals normaal even een slokje en dan omdraaien + slapen; nee aanhappen en zo blijven liggen. ( O+ ) Heb dus 3,5 uur geslapen, en niet zo comfortabel :')
Pluspunt: vanochtend werden we wakker van de wekker ^O^

Ennuhm.... ik ben niet bijgelezen. Zag alleen bij het scrollen een toffe foto van Ellie! Die deken in combinatie met dat haar, super!!
Ze heeft het een paar maanden geleden gehad. Ik weet nog goed die rode wangen en de vlekjes en zo snel als het op kwam, was het ook weer weg. Alleen bij warmte kwam het nog een paar dagen terug, badje bijvoorbeeld.
Sarcasme. Herken het.
pi_146385877
Nou echt! Ik had zelf ook niet verwacht nog wat te vinden :D

jij noemde haar onlangs een portretje en daar moet ik echt nog dagelijks aan denken :D
het is echt zo'n goede benaming voor haar op dit moment
  donderdag 6 november 2014 @ 22:40:34 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146386116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze heeft het een paar maanden geleden gehad. Ik weet nog goed die rode wangen en de vlekjes en zo snel als het op kwam, was het ook weer weg. Alleen bij warmte kwam het nog een paar dagen terug, badje bijvoorbeeld.
Oh!

Die rode wangen viel hier dus wel mee, maar die kloteplekjes.... ;(
Sowieso een eindeloos gezeur, al die nare plekjes op dr huid. Chronisch ruwe plekjes bij dr ellebogen en polsen, en op haar handjes. Het kind wordt helemaal gallisch van al dat gesmeer.
pi_146386531
Heb je al wel eens cetomacrogolgel gebruikt L-B?
Dat werkt hier voor mijn Eva heel goed. En ik gebruik het sinds gisteren ook zelf weer op mijn schenen. Die koude droge lucht is echt slecht voor mijn vel.
  donderdag 6 november 2014 @ 22:54:15 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146386789
Nee, nog nooit! Maar is misschien voor mijzelf dan ook geen slecht plan, ik krijg een soort schubbenprint op mijn schenen met dit weer ja oO<
pi_146386911
Ik vind het ook fijn spul. Ze hebben hier vooral ruwe exceemachtige plekjes, helpt prima.

En Omen O+ zo schattig O+

Danic :D wel goed gevonden!
  donderdag 6 november 2014 @ 22:58:54 #221
381212 Gulara
From the future
pi_146387038
Mijn kind en ik spelen raketje. O+ Dus ik zei "kom André we zoeven naar de maan.
En nu is ie de hele tijd de maan aan het zoeken. En mij aan het roepen of ik dat niet even kan regelen. :')
  donderdag 6 november 2014 @ 23:05:12 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146387296
  vrijdag 7 november 2014 @ 02:07:22 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146390801
Daar gaan we weer ;(

Ik snap het écht niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 7 november 2014 @ 04:49:25 #224
381212 Gulara
From the future
pi_146391386
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 02:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar gaan we weer ;(

Ik snap het écht niet.
Pfff, balen XM.
Hier ook een nietslaper, maar op dit tijdstip een stuk beter te doen.
Hopelijk slapen jullie inmiddels weer. :*
pi_146391521
Is ze nog gaan slapen xm?
Sac is al ruim een uur wakker :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')