quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg heeft een probleem met zijn band.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef zoem het volgende:
Williams slechte pace, Ricciardo is sneller.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg heeft een probleem met zijn band.
Liever hij kampioen dan Lewis though. Overigens is Nico gewoon 3 tienden sneller.quote:
quote:
Even een correctie aangebrachtquote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Lewis kampioen dan Nico though.
Liever niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever hij kampioen dan Lewis though. Overigens is Nico gewoon 3 tienden sneller.
Die man heeft al z'n kampioenschap en heeft alleen maar laten zien snel maar niet tactisch te zijn.quote:
Volgende week ookquote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het live op Veronica is
Ach, ik heb ook meer met Prost dan Senna.quote:
Helemaal of slechts half?quote:
en er zijn al teveel duitsers kampioen geworden de laatste jaren.quote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man heeft al z'n kampioenschap en heeft alleen maar laten zien snel maar niet tactisch te zijn.
Maar 2quote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
en er zijn al teveel duitsers kampioen geworden de laatste jaren.
Samenvatting van een half uur. De race is te vroeg voor Veronica om live uit te zenden.quote:
Dat maakt mij niet uit. Liever een Brit kampioen dan een Duitserquote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 2
er zijn veel meer Britten kampioen geworden
Olav kijkt de Sky sports stream, die loopt iets achterquote:
Juist niet, als hamilton er langs is verdwijnt hij aan de horizonquote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef zoem het volgende:
Jammer dat Hamilton niet de undercut kreeg, was het tenminste nog wat spannend.
Nog niet alles van Mercedes en Williams hebbenquote:
Ik had net m'n FI chassis ingeruildquote:
Gelukkig heb ik nog een coureur die rijd op P2quote:
Ik heb nog een STR-chassis.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog niet alles van Mercedes en Williams hebben
Ik ook, net niet genoeg geld voor 2x Merc/2x Williams dus ik ging maar 3x Mercedes + STRquote:
Slecht.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met Bianci?
Ik eentje op 1quote:Op zondag 2 november 2014 21:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een coureur die rijd op P2
Geen vooruitgangquote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met Bianci?
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.quote:
Nee. Hersenschade dit dat.quote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.
Ik heb nu Hamilton, Rosberg, de Williams-Merc en dus nog nog een STR-chassis. Dus het maakt mij in ieder geval niet uit wie van de twee er wint.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, net niet genoeg geld voor 2x Merc/2x Williams dus ik ging maar 3x Mercedes + STR
wordt weinig bekend gemaakt hoe het nu gaat. maar Stabiel maar nog steeds kritiekquote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.
Ik heb bottas, hamilton Williams en STRquote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb nu Hamilton, Rosberg, de Williams-Merc en dus nog nog een STR-chassis. Dus het maakt mij in ieder geval niet uit wie van de twee er wint.
Tja, kan je weinig uit opmaken inderdaadquote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef WEST het volgende:
[..]
wordt weinig bekend gemaakt hoe het nu gaat. maar Stabiel maar nog steeds kritiek
Had hij hem laten staan, had Grosjean rr tegen aan gezeten. Hij wil zijn auto heel houden om eventueel punten te pakken.quote:
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik heb bottas, hamilton Williams en STR
Volgende race ontsla ik Bottas. Daar komt Rosberg voor in de plek
Die kan er ook geen reet van.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Alonso zet de deur net zo hard open.
had ik ook wel, maar vergeten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.
Oké.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan er ook geen reet van.
Motoren zijn niet veel langzamer. Komt voiral door de hardere banden en mindere downforce.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
Meer dan 4 seconden langzamer dan vorig jaar... leuke motoren hoor die V6jes.
Secondedquote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.
Als het met 6-7 teams is met 3 autos haak ik af.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat Max Verstappen volgend jaar meedoet, anders zou ik volgend jaar geen F1 kijken.
Beetje mad?quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, schijnbaar heb ik me vergist en zit ik in het F1-manager topic
He's not a biscuitwausquote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef eenjongen... het volgende:
Button is geen koekie, of zoals Van Gaal zou zeggen: ''He is not a little bisquit''
doe eens liefquote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, schijnbaar heb ik me vergist en zit ik in het F1-manager topic
Ja, dat dit zo'n bagger race isquote:
Gramulanion heeft nog wel een leuk plaatje voor jequote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, dat dit zo'n bagger race is
Beter dan vorig jaar,quote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, dat dit zo'n bagger race is
Beter dan Petrovquote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso wordt flink opgehouden door Button.
Hij is er al voorbij Olavquote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso wordt flink opgehouden door Button.
jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
En weer iemand die daar gewoon de baan uitgedrukt wordt. Mag dat zomaar?
Rosberg zat er niet genoeg meer naast.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik verbaas me er ook over, gebeurt heel vaak.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Toch stom. Zo kun je wel heel makkelijk inhalen. Wat is er gebeurd met 'je moet ruimte overlaten'? Rosberg moest naast de baan gaan, dat kan toch niet?quote:
Lewis is een darter.quote:
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.quote:
En Hamilton ookquote:
Is bij gebrek aan beter. Rosberg is zo'n kleurloos, politiek correct PR-poppetje.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.
In de bocht mag je je eigen lijn houden als je voir ligt, Zolang je maar geen abrupte beweging naar de ander maakt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
quote:
Ja, laten we 30 ronden kijken naar Lewis die hard wegrijdt van Nico. Spannend.quote:
Hamilton mag dat wel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen er niet echt weg van zijn. Ik vind m wel lekker down-to-earth maar hij zou niet mijn favoriet zijn nee, ondanks dat beetje Finse wat ie nog heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Is bij gebrek aan beter. Rosberg is zo'n kleurloos, politiek correct PR-poppetje.
Vind ik nogal dom, als de ander de baan af moet om je te ontwijken. Je kunt dus gewoon een divebomb doenquote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In de bocht mag je je eigen lijn houden als je voir ligt, Zolang je maar geen abrupte beweging naar de ander maakt.
Hij kan goed rijden, maar het blijft een naar mannetjequote:Op zondag 2 november 2014 21:51 schreef Fer het volgende:
Lewis laat hier toch weer zien, dat hij de ware kampioen is.
die moet gewoon naast max komen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.
Het is wel dé strategie geworden idd. Gewoon 'm ernaast pleuren en laten staan.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toch stom. Zo kun je wel heel makkelijk inhalen. Wat is er gebeurd met 'je moet ruimte overlaten'? Rosberg moest naast de baan gaan, dat kan toch niet?
Dat is het enige wat telt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan goed rijden, maar het blijft een naar mannetje
En die ander moet maar uit de weg, de baan af. Tja. Alles voor de show hequote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel dé strategie geworden idd. Gewoon 'm ernaast pleuren en laten staan.
Alles wat niet-voetbal is is leukerquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af wat leuker is
Studio voetbal of deze race.
Strategisch goed zijn is ook belangrijk.quote:
Voetbal is elke dag op tv, dus liever de racequote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
studio voetbal kun je met uitzending gemist wel zien.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand dit op Monaco doet, zit de ander in de muur. Dan krijg je een straf, lijkt me zo. Maar omdat je hier van de baan af kunt, mag het.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die ander moet maar uit de weg, de baan af. Tja. Alles voor de show he.
Dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef WEST het volgende:
[..]
studio voetbal kun je met uitzending gemist wel zien.
Dartsenquote:
voetbal is gay dus de keus is snel gemaaktquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef WEST het volgende:
Nu heeft Vettel geen goede bak en kun je hoe middelmatige coureur het eigenlijk is.
Hij was er al voor op dat moment dus mag Lewis zijn lijn houden. Dat Nico dan zelf naast de baan gaat rijden is zijn probleem.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die ander moet maar uit de weg, de baan af. Tja. Alles voor de show he.
voetbal gay noemenquote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
voetbal is gay dus de keus is snel gemaakt
Dat niet. Je moet er wel voor de bocht voor zitten. En zo staat het in de regels.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik nogal dom, als de ander de baan af moet om je te ontwijken. Je kunt dus gewoon een divebomb doen.
Maar Rosberg zat er nog wel gewoon náást. Het is toch logisch dat er gewoon ruimte overgelaten moet worden? Hamilton gooit hem er nu gewoon in, haalt de bocht net en Rosberg moet maar aan de kant. Slaat toch nergens op?quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij was er al voor op dat moment dus mag Lewis zijn lijn houden. Dat Nico dan zelf naast de baan gaat rijden is zijn probleem.
22 overbetaalde mannen die achter een bal aanrennenquote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voetbal gay noemenDan heb je het niet begrepen.
Dat gaat nogal makkelijk als je hem er voor de bocht gewoon voorgooitquote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat niet. Je moet er wel voor de bocht voor zitten. En zo staat het in de regels.
Nee je moet beter kijken. Hij was er al voorbij bij het insturen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar Rosberg zat er nog wel gewoon náást. Het is toch logisch dat er gewoon ruimte overgelaten moet worden? Hamilton gooit hem er nu gewoon in, haalt de bocht net en Rosberg moet maar aan de kant. Slaat toch nergens op?
Ja, Alonso moet rondkomen van een minimumloon inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
22 overbetaalde mannen die achter een bal aanrennen
f1 heeft tenminste nog wat heroisch
Ze reden naast elkaar.quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee je moet beter kijken. Hij was er al voorbij bij het insturen.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Alonso moet rondkomen van een minimumloon inderdaad.
Hamilton zat er voor. Zal straks de precieze regel wel opzoeken. En nee, je hoeft geen ruimte over te laten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar Rosberg zat er nog wel gewoon náást. Het is toch logisch dat er gewoon ruimte overgelaten moet worden? Hamilton gooit hem er nu gewoon in, haalt de bocht net en Rosberg moet maar aan de kant. Slaat toch nergens op?
Specsavers verkoopt goede brillenquote:
Vettel heeft er toch eens een penalty voor gekregen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton zat er voor. Zal straks de precieze regel wel opzoeken. En nee, je hoeft geen ruimte over te laten.
Zeg ik, de regel is stom. Ze reden naast elkaar. Dat Hamilton een wieltje voor heeft maakt natuurlijk niet uit. Hij blokt Rosberg's exit gewoon. Slaat nergens op. Vergne deed hetzelfde trouwens.quote:Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton zat er voor. Zal straks de precieze regel wel opzoeken. En nee, je hoeft geen ruimte over te laten.
Kan wel waar zijn, maar slaat nergens op. Wat als Rosberg hem daar laat staan? Dan doet hij in mijn ogen niks fout want hij blijft netjes op de baan. Toch heb ik het gevoel dat dat niet zo wordt uitgelegd.quote:Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
voetbal is gay dus de keus is snel gemaakt
Grosjean ook.quote:Op zondag 2 november 2014 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg ik, de regel is stom. Ze reden naast elkaar. Dat Hamilton een wieltje voor heeft maakt natuurlijk niet uit. Hij blokt Rosberg's exit gewoon. Slaat nergens op. Vergne deed hetzelfde trouwens.
Precies, dat zei ik: doe dit op Monaco en eentje krijgt een straf. En dat lijkt me dan niet Rosberg te zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan wel waar zijn, maar slaat nergens op. Wat als Rosberg hem daar laat staan? Dan doet hij in mijn ogen niks fout want hij blijft netjes op de baan. Toch heb ik het gevoel dat dat niet zo wordt uitgelegd.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoop het niet voor je, ik zou niet te lang wachten met opruimen.
Nee wat Hamilton was er al voorbij.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan wel waar zijn, maar slaat nergens op. Wat als Rosberg hem daar laat staan? Dan doet hij in mijn ogen niks fout want hij blijft netjes op de baan. Toch heb ik het gevoel dat dat niet zo wordt uitgelegd.
valk Ric nog niet uitquote:Op zondag 2 november 2014 22:02 schreef Fer het volgende:
Massa podium, wat zal die blij zijn.Jammer dat Nico met kiespijn de boel gaat verstieren straks.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoop het niet voor je, ik zou niet te lang wachten met opruimen.
Goeie pit strategiequote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is Ricciardo een goede coureur zeg
quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Gewoon de beste dit seizoen. Heeft alleen niet de beste auto.quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso ook goed, maar Ricciardo erg knap jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de beste dit seizoen. Heeft alleen niet de beste auto.
Jawelm want dan veroorzaakt hij een avoidable collision.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik: doe dit op Monaco en eentje krijgt een straf. En dat lijkt me dan niet Rosberg te zijn.
Dat is niet dezelfde auto,quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Maar kijk hoe Vettel het doet met dezelfde auto
Bottas ook primaquote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alonso ook goed, maar Ricciardo erg knap ja
Maar je bent het er niet mee eens dat iemand de baan afdwingen eigenlijk niet zou moeten kunnen?quote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawelm want dan veroorzaakt hij een avoidable collision.
Welles.quote:
Daar kun je geen kant op in deze situatie.quote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawelm want dan veroorzaakt hij een avoidable collision.
Je bedoelt na de 2 merc's? of bedoel je mercedes en nog een andere teamquote:Op zondag 2 november 2014 22:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Met de 2de snelste auto van het veld
De een heeft nummer 1 en de ander nummer 3.quote:
Na de 2 Mercs jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Je bedoelt na de 2 merc's? of bedoel je mercedes en nog een andere team
Nope want Abu Double.quote:
2011 en 2004 waren niet zo ergquote:Op zondag 2 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet me denken aan 2002, 2004, 2011 dit
Ik vraag me af hoeveel verschil er uiteindelijk zit tussen de williams en de RB eerlijk gezegd, beiden exceleren in tegenovergestelde dingen dus maakt het moeilijk vergelijkenquote:
Nee want als Hamilton in Brazilië uitvalt en Rosberg wint dan is het weer open.quote:
Dan ga ik juichen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Neuh. Hamilton gaat stuk in Abu Dabhi.
Op het rechte stuk mag het niet, maar in de bocht mag de voorste zijn lijn bepalen en moet de ander volgen. En als de lijn naar buiten is moet die ander daar dus wegwezen. Zo is het altijd geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar je bent het er niet mee eens dat iemand de baan afdwingen eigenlijk niet zou moeten kunnen?
En Rosberg valt 1 ronde voor de vlag dan uitquote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga ik juichen.
Zou wel een enorme farce zijn.
Bedankt Hans.quote:
Onzin. Vroeger lag daar een grindbak en had Hamilton een straf gekregen voor het van de baan duwen. Hamilton duikt gewoon de bocht in en Rosberg moet uitwijken. Dat heeft niets met volgen te maken.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op het rechte stuk mag het niet, maar in de bocht mag de voorste zijn lijn bepalen en moet de ander volgen. En als de lijn naar buiten is moet die ander daar dus wegwezen. Zo is het altijd geweest.
Daar heeft altijd asfalt gelegenquote:Op zondag 2 november 2014 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Vroeger lag daar een grindbak en had Hamilton een straf gekregen voor het van de baan duwen. Hamilton duikt gewoon de bocht in en Rosberg moet uitwijken. Dat heeft niets met volgen te maken.
Hij kan ook remmen hè, hij hoeft niet uit te wijkenquote:Op zondag 2 november 2014 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Vroeger lag daar een grindbak en had Hamilton een straf gekregen voor het van de baan duwen. Hamilton duikt gewoon de bocht in en Rosberg moet uitwijken. Dat heeft niets met volgen te maken.
Hoe moet je dan verdedigen? Zo gauw er een auto naast je zit is het afgelopen?quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hij kan ook remmen hè, hij hoeft niet uit te wijken
Nee, dan had Rosberg pech. zo zijn de regels en zo zijn ze al vele jaren.quote:Op zondag 2 november 2014 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hoor...quote:
Nee als ie je voorbij is is het afgelopen, had je voor de bocht maar beter moeten verdedigenquote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe moet je dan verdedigen? Zo gauw er een auto naast je zit is het afgelopen?
Noem jij je moeder nu fout?quote:
LT heb ik ookquote:
Ok Hansquote:
Sinds 2009 zekerquote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dan had Rosberg pech. zo zijn de regels en zo zijn ze al vele jaren.
Een domme opmerking van jou, verrassend zegquote:Op zondag 2 november 2014 22:14 schreef WeertGeeIders het volgende:
Mercedes 1 en 2... Verrassend zeg
Feiten kerel... Feitenquote:Op zondag 2 november 2014 22:15 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Een domme opmerking van jou, verrassend zeg
Massa zat er maar 5 achter net...quote:Op zondag 2 november 2014 22:15 schreef opreis het volgende:
Ric ondanks dat hij langs 2 williams moest maar 7 sec achter rosberg
Al veel eerder.quote:Op zondag 2 november 2014 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sinds 2009 zeker. Domme regel, zo kun je dus gewoon een divebomb doen en dan moet die ander maar aan de kant. Wat nou als ze elkaar geraakt hadden? Zoals in Spa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |