Lewis is een darter.quote:
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.quote:
En Hamilton ookquote:
Is bij gebrek aan beter. Rosberg is zo'n kleurloos, politiek correct PR-poppetje.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.
In de bocht mag je je eigen lijn houden als je voir ligt, Zolang je maar geen abrupte beweging naar de ander maakt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
En weer iemand die daar gewoon de baan uitgedrukt wordt. Mag dat zomaar?
quote:
Ja, laten we 30 ronden kijken naar Lewis die hard wegrijdt van Nico. Spannend.quote:
Hamilton mag dat wel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
En weer iemand die daar gewoon de baan uitgedrukt wordt. Mag dat zomaar?
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen er niet echt weg van zijn. Ik vind m wel lekker down-to-earth maar hij zou niet mijn favoriet zijn nee, ondanks dat beetje Finse wat ie nog heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Is bij gebrek aan beter. Rosberg is zo'n kleurloos, politiek correct PR-poppetje.
Vind ik nogal dom, als de ander de baan af moet om je te ontwijken. Je kunt dus gewoon een divebomb doenquote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In de bocht mag je je eigen lijn houden als je voir ligt, Zolang je maar geen abrupte beweging naar de ander maakt.
Hij kan goed rijden, maar het blijft een naar mannetjequote:Op zondag 2 november 2014 21:51 schreef Fer het volgende:
Lewis laat hier toch weer zien, dat hij de ware kampioen is.
die moet gewoon naast max komen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |