Die kan er ook geen reet van.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Alonso zet de deur net zo hard open.
had ik ook wel, maar vergeten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.
Oké.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan er ook geen reet van.
Motoren zijn niet veel langzamer. Komt voiral door de hardere banden en mindere downforce.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
Meer dan 4 seconden langzamer dan vorig jaar... leuke motoren hoor die V6jes.
Secondedquote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.
Als het met 6-7 teams is met 3 autos haak ik af.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat Max Verstappen volgend jaar meedoet, anders zou ik volgend jaar geen F1 kijken.
Beetje mad?quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, schijnbaar heb ik me vergist en zit ik in het F1-manager topic
He's not a biscuitwausquote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef eenjongen... het volgende:
Button is geen koekie, of zoals Van Gaal zou zeggen: ''He is not a little bisquit''
doe eens liefquote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, schijnbaar heb ik me vergist en zit ik in het F1-manager topic
Ja, dat dit zo'n bagger race isquote:
Gramulanion heeft nog wel een leuk plaatje voor jequote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, dat dit zo'n bagger race is
Beter dan vorig jaar,quote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, dat dit zo'n bagger race is
Beter dan Petrovquote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso wordt flink opgehouden door Button.
Hij is er al voorbij Olavquote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso wordt flink opgehouden door Button.
jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
En weer iemand die daar gewoon de baan uitgedrukt wordt. Mag dat zomaar?
Rosberg zat er niet genoeg meer naast.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik verbaas me er ook over, gebeurt heel vaak.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Toch stom. Zo kun je wel heel makkelijk inhalen. Wat is er gebeurd met 'je moet ruimte overlaten'? Rosberg moest naast de baan gaan, dat kan toch niet?quote:
Lewis is een darter.quote:
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.quote:
En Hamilton ookquote:
Is bij gebrek aan beter. Rosberg is zo'n kleurloos, politiek correct PR-poppetje.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driekwart van dit topic ook. Tis een beetje de Ajax van de F1, veel fans en de hele media fapt erop.
In de bocht mag je je eigen lijn houden als je voir ligt, Zolang je maar geen abrupte beweging naar de ander maakt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
quote:
Ja, laten we 30 ronden kijken naar Lewis die hard wegrijdt van Nico. Spannend.quote:
Hamilton mag dat wel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen er niet echt weg van zijn. Ik vind m wel lekker down-to-earth maar hij zou niet mijn favoriet zijn nee, ondanks dat beetje Finse wat ie nog heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Is bij gebrek aan beter. Rosberg is zo'n kleurloos, politiek correct PR-poppetje.
Vind ik nogal dom, als de ander de baan af moet om je te ontwijken. Je kunt dus gewoon een divebomb doenquote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In de bocht mag je je eigen lijn houden als je voir ligt, Zolang je maar geen abrupte beweging naar de ander maakt.
Hij kan goed rijden, maar het blijft een naar mannetjequote:Op zondag 2 november 2014 21:51 schreef Fer het volgende:
Lewis laat hier toch weer zien, dat hij de ware kampioen is.
die moet gewoon naast max komen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, maar ajax heeft tenminste nog een verleden om trots op te zijn. Hij niet.
Het is wel dé strategie geworden idd. Gewoon 'm ernaast pleuren en laten staan.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toch stom. Zo kun je wel heel makkelijk inhalen. Wat is er gebeurd met 'je moet ruimte overlaten'? Rosberg moest naast de baan gaan, dat kan toch niet?
Dat is het enige wat telt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan goed rijden, maar het blijft een naar mannetje
En die ander moet maar uit de weg, de baan af. Tja. Alles voor de show hequote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel dé strategie geworden idd. Gewoon 'm ernaast pleuren en laten staan.
Alles wat niet-voetbal is is leukerquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af wat leuker is
Studio voetbal of deze race.
Strategisch goed zijn is ook belangrijk.quote:
Voetbal is elke dag op tv, dus liever de racequote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
studio voetbal kun je met uitzending gemist wel zien.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand dit op Monaco doet, zit de ander in de muur. Dan krijg je een straf, lijkt me zo. Maar omdat je hier van de baan af kunt, mag het.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die ander moet maar uit de weg, de baan af. Tja. Alles voor de show he.
Dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef WEST het volgende:
[..]
studio voetbal kun je met uitzending gemist wel zien.
Dartsenquote:
voetbal is gay dus de keus is snel gemaaktquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef WEST het volgende:
Nu heeft Vettel geen goede bak en kun je hoe middelmatige coureur het eigenlijk is.
Hij was er al voor op dat moment dus mag Lewis zijn lijn houden. Dat Nico dan zelf naast de baan gaat rijden is zijn probleem.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die ander moet maar uit de weg, de baan af. Tja. Alles voor de show he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |