Had hij hem laten staan, had Grosjean rr tegen aan gezeten. Hij wil zijn auto heel houden om eventueel punten te pakken.quote:
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik heb bottas, hamilton Williams en STR
Volgende race ontsla ik Bottas. Daar komt Rosberg voor in de plek
Die kan er ook geen reet van.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Alonso zet de deur net zo hard open.
had ik ook wel, maar vergeten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.
Oké.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan er ook geen reet van.
Motoren zijn niet veel langzamer. Komt voiral door de hardere banden en mindere downforce.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
Meer dan 4 seconden langzamer dan vorig jaar... leuke motoren hoor die V6jes.
Secondedquote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.
Als het met 6-7 teams is met 3 autos haak ik af.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat Max Verstappen volgend jaar meedoet, anders zou ik volgend jaar geen F1 kijken.
Beetje mad?quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, schijnbaar heb ik me vergist en zit ik in het F1-manager topic
He's not a biscuitwausquote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef eenjongen... het volgende:
Button is geen koekie, of zoals Van Gaal zou zeggen: ''He is not a little bisquit''
doe eens liefquote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, schijnbaar heb ik me vergist en zit ik in het F1-manager topic
Ja, dat dit zo'n bagger race isquote:
Gramulanion heeft nog wel een leuk plaatje voor jequote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, dat dit zo'n bagger race is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |