quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg heeft een probleem met zijn band.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef zoem het volgende:
Williams slechte pace, Ricciardo is sneller.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg heeft een probleem met zijn band.
Liever hij kampioen dan Lewis though. Overigens is Nico gewoon 3 tienden sneller.quote:
quote:
Even een correctie aangebrachtquote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Lewis kampioen dan Nico though.
Liever niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever hij kampioen dan Lewis though. Overigens is Nico gewoon 3 tienden sneller.
Die man heeft al z'n kampioenschap en heeft alleen maar laten zien snel maar niet tactisch te zijn.quote:
Volgende week ookquote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het live op Veronica is
Ach, ik heb ook meer met Prost dan Senna.quote:
Helemaal of slechts half?quote:
en er zijn al teveel duitsers kampioen geworden de laatste jaren.quote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man heeft al z'n kampioenschap en heeft alleen maar laten zien snel maar niet tactisch te zijn.
Maar 2quote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
en er zijn al teveel duitsers kampioen geworden de laatste jaren.
Samenvatting van een half uur. De race is te vroeg voor Veronica om live uit te zenden.quote:
Dat maakt mij niet uit. Liever een Brit kampioen dan een Duitserquote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 2
er zijn veel meer Britten kampioen geworden
Olav kijkt de Sky sports stream, die loopt iets achterquote:
Juist niet, als hamilton er langs is verdwijnt hij aan de horizonquote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef zoem het volgende:
Jammer dat Hamilton niet de undercut kreeg, was het tenminste nog wat spannend.
Nog niet alles van Mercedes en Williams hebbenquote:
Ik had net m'n FI chassis ingeruildquote:
Gelukkig heb ik nog een coureur die rijd op P2quote:
Ik heb nog een STR-chassis.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog niet alles van Mercedes en Williams hebben
Ik ook, net niet genoeg geld voor 2x Merc/2x Williams dus ik ging maar 3x Mercedes + STRquote:
Slecht.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met Bianci?
Ik eentje op 1quote:Op zondag 2 november 2014 21:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een coureur die rijd op P2
Geen vooruitgangquote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met Bianci?
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.quote:
Nee. Hersenschade dit dat.quote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.
Ik heb nu Hamilton, Rosberg, de Williams-Merc en dus nog nog een STR-chassis. Dus het maakt mij in ieder geval niet uit wie van de twee er wint.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, net niet genoeg geld voor 2x Merc/2x Williams dus ik ging maar 3x Mercedes + STR
wordt weinig bekend gemaakt hoe het nu gaat. maar Stabiel maar nog steeds kritiekquote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.
Ik heb bottas, hamilton Williams en STRquote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb nu Hamilton, Rosberg, de Williams-Merc en dus nog nog een STR-chassis. Dus het maakt mij in ieder geval niet uit wie van de twee er wint.
Tja, kan je weinig uit opmaken inderdaadquote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef WEST het volgende:
[..]
wordt weinig bekend gemaakt hoe het nu gaat. maar Stabiel maar nog steeds kritiek
Had hij hem laten staan, had Grosjean rr tegen aan gezeten. Hij wil zijn auto heel houden om eventueel punten te pakken.quote:
Ik had net genoeg geld om de wissel Bottas -> Rosberg te doen voor dit weekend.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik heb bottas, hamilton Williams en STR
Volgende race ontsla ik Bottas. Daar komt Rosberg voor in de plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |