quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg heeft een probleem met zijn band.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef zoem het volgende:
Williams slechte pace, Ricciardo is sneller.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg heeft een probleem met zijn band.
Liever hij kampioen dan Lewis though. Overigens is Nico gewoon 3 tienden sneller.quote:
quote:
Even een correctie aangebrachtquote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Lewis kampioen dan Nico though.
Liever niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever hij kampioen dan Lewis though. Overigens is Nico gewoon 3 tienden sneller.
Die man heeft al z'n kampioenschap en heeft alleen maar laten zien snel maar niet tactisch te zijn.quote:
Volgende week ookquote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het live op Veronica is
Ach, ik heb ook meer met Prost dan Senna.quote:
Helemaal of slechts half?quote:
en er zijn al teveel duitsers kampioen geworden de laatste jaren.quote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man heeft al z'n kampioenschap en heeft alleen maar laten zien snel maar niet tactisch te zijn.
Maar 2quote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
en er zijn al teveel duitsers kampioen geworden de laatste jaren.
Samenvatting van een half uur. De race is te vroeg voor Veronica om live uit te zenden.quote:
Dat maakt mij niet uit. Liever een Brit kampioen dan een Duitserquote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 2
er zijn veel meer Britten kampioen geworden
Olav kijkt de Sky sports stream, die loopt iets achterquote:
Juist niet, als hamilton er langs is verdwijnt hij aan de horizonquote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef zoem het volgende:
Jammer dat Hamilton niet de undercut kreeg, was het tenminste nog wat spannend.
Nog niet alles van Mercedes en Williams hebbenquote:
Ik had net m'n FI chassis ingeruildquote:
Gelukkig heb ik nog een coureur die rijd op P2quote:
Ik heb nog een STR-chassis.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog niet alles van Mercedes en Williams hebben
Ik ook, net niet genoeg geld voor 2x Merc/2x Williams dus ik ging maar 3x Mercedes + STRquote:
Slecht.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met Bianci?
Ik eentje op 1quote:Op zondag 2 november 2014 21:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een coureur die rijd op P2
Geen vooruitgangquote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met Bianci?
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.quote:
Nee. Hersenschade dit dat.quote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Maar verbetert er iets? En wat heeft hij nu precies? Vrij snel na het gebeuren niks mee gehoord/niet gevolgd.
Ik heb nu Hamilton, Rosberg, de Williams-Merc en dus nog nog een STR-chassis. Dus het maakt mij in ieder geval niet uit wie van de twee er wint.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, net niet genoeg geld voor 2x Merc/2x Williams dus ik ging maar 3x Mercedes + STR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |