Jij snapt hetquote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
voetbal is gay dus de keus is snel gemaakt
Grosjean ook.quote:Op zondag 2 november 2014 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg ik, de regel is stom. Ze reden naast elkaar. Dat Hamilton een wieltje voor heeft maakt natuurlijk niet uit. Hij blokt Rosberg's exit gewoon. Slaat nergens op. Vergne deed hetzelfde trouwens.
Precies, dat zei ik: doe dit op Monaco en eentje krijgt een straf. En dat lijkt me dan niet Rosberg te zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan wel waar zijn, maar slaat nergens op. Wat als Rosberg hem daar laat staan? Dan doet hij in mijn ogen niks fout want hij blijft netjes op de baan. Toch heb ik het gevoel dat dat niet zo wordt uitgelegd.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoop het niet voor je, ik zou niet te lang wachten met opruimen.
Nee wat Hamilton was er al voorbij.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan wel waar zijn, maar slaat nergens op. Wat als Rosberg hem daar laat staan? Dan doet hij in mijn ogen niks fout want hij blijft netjes op de baan. Toch heb ik het gevoel dat dat niet zo wordt uitgelegd.
valk Ric nog niet uitquote:Op zondag 2 november 2014 22:02 schreef Fer het volgende:
Massa podium, wat zal die blij zijn.Jammer dat Nico met kiespijn de boel gaat verstieren straks.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoop het niet voor je, ik zou niet te lang wachten met opruimen.
Goeie pit strategiequote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is Ricciardo een goede coureur zeg
quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Gewoon de beste dit seizoen. Heeft alleen niet de beste auto.quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso ook goed, maar Ricciardo erg knap jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de beste dit seizoen. Heeft alleen niet de beste auto.
Jawelm want dan veroorzaakt hij een avoidable collision.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik: doe dit op Monaco en eentje krijgt een straf. En dat lijkt me dan niet Rosberg te zijn.
Dat is niet dezelfde auto,quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Maar kijk hoe Vettel het doet met dezelfde auto
Bottas ook primaquote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alonso ook goed, maar Ricciardo erg knap ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |