Maar je bent het er niet mee eens dat iemand de baan afdwingen eigenlijk niet zou moeten kunnen?quote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawelm want dan veroorzaakt hij een avoidable collision.
Welles.quote:
Daar kun je geen kant op in deze situatie.quote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawelm want dan veroorzaakt hij een avoidable collision.
Je bedoelt na de 2 merc's? of bedoel je mercedes en nog een andere teamquote:Op zondag 2 november 2014 22:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Met de 2de snelste auto van het veld
De een heeft nummer 1 en de ander nummer 3.quote:
Na de 2 Mercs jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Je bedoelt na de 2 merc's? of bedoel je mercedes en nog een andere team
Nope want Abu Double.quote:
2011 en 2004 waren niet zo ergquote:Op zondag 2 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet me denken aan 2002, 2004, 2011 dit
Ik vraag me af hoeveel verschil er uiteindelijk zit tussen de williams en de RB eerlijk gezegd, beiden exceleren in tegenovergestelde dingen dus maakt het moeilijk vergelijkenquote:
Nee want als Hamilton in Brazilië uitvalt en Rosberg wint dan is het weer open.quote:
Dan ga ik juichen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Neuh. Hamilton gaat stuk in Abu Dabhi.
Op het rechte stuk mag het niet, maar in de bocht mag de voorste zijn lijn bepalen en moet de ander volgen. En als de lijn naar buiten is moet die ander daar dus wegwezen. Zo is het altijd geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar je bent het er niet mee eens dat iemand de baan afdwingen eigenlijk niet zou moeten kunnen?
En Rosberg valt 1 ronde voor de vlag dan uitquote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga ik juichen.
Zou wel een enorme farce zijn.
Bedankt Hans.quote:
Onzin. Vroeger lag daar een grindbak en had Hamilton een straf gekregen voor het van de baan duwen. Hamilton duikt gewoon de bocht in en Rosberg moet uitwijken. Dat heeft niets met volgen te maken.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op het rechte stuk mag het niet, maar in de bocht mag de voorste zijn lijn bepalen en moet de ander volgen. En als de lijn naar buiten is moet die ander daar dus wegwezen. Zo is het altijd geweest.
Daar heeft altijd asfalt gelegenquote:Op zondag 2 november 2014 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Vroeger lag daar een grindbak en had Hamilton een straf gekregen voor het van de baan duwen. Hamilton duikt gewoon de bocht in en Rosberg moet uitwijken. Dat heeft niets met volgen te maken.
Hij kan ook remmen hè, hij hoeft niet uit te wijkenquote:Op zondag 2 november 2014 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Vroeger lag daar een grindbak en had Hamilton een straf gekregen voor het van de baan duwen. Hamilton duikt gewoon de bocht in en Rosberg moet uitwijken. Dat heeft niets met volgen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |