Worden ze dik vanquote:
Vast niet wanneer ze het met mate drinken.quote:
Je bedoelt mensen. Mensen die stomdronken zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Vast niet wanneer ze het met mate drinken.
Heb dan wel weer een hekel aan vrouwen die stomdronken zijn.
Jep, sorry.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen. Mensen die stomdronken zijn.
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral tijdens meets is dat heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt ook. Sommige mensen zijn grappig zodra ze iets teveel op hebben. Andere mensen worden oervervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leuk
Ik zie het maar als complimentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Klopt ook. Sommige mensen zijn grappig zodra ze iets teveel op hebben. Andere mensen worden oervervelend.
Ik drink eigenlijk liever het bier IN die flesjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:44 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Je bent m'n droomvrouw als je het liefst flesjes drinkt
In mijn ervaring is stomdronken altijd vervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leuk
Zit op werk.quote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat de kut er ook van gaat meuren...
Dat heet persoonlijke hygiëne, Faxie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een zelfde soort baantje vrij ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit op werk.
Heb toch een vrij scherm dus daar kan fok! hele dag open staan.
Zijn er genoeg waar dat kan.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn er genoeg waar dat kan.
Had bij vorige baan ook scherm vrij.
Je moet het ook niet in een kut gieten. Wel eens bier in een gootsteen gegoten zonder na te spoelen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een reden om homo te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijf ik toch liever mn linker en rechterhand trouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een reden om homo te worden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang ze niet agressief zijn, kan het best grappig zijn..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef PeterRusso het volgende:
Heb dan wel weer een hekel aan vrouwen die stomdronken zijn.
Nooit wat van gemerkt...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee man. Super vervelend en neuken hķ maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zolang ze niet agressief zijn, kan het best grappig zijn..
Je bent nu al vervelend, dus moet je na gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij ben ik dronken niet vervelend.Hoop ik.
En anders moeten mensen dat maar eens tegen me zeggen.
Nope, alhoewel dat volgens mij niet echt dronken was, eerder aangeschoten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is hier ook al even geleden. Aangeschoten niet overigens,dat was ik vorige week nog. Ik word vooral erg vrolijk en los als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al erg lang niet dronken geweest eigenlijk
Ik begin als ik dronken ben normaal sociaal gedrag te vertonen, dus voor mij is het wel positief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Bwehehe, herkenbaar. Ik ben dan meer open.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik begin als ik dronken ben normaal sociaal gedrag te vertonen, dus voor mij is het wel positief.
Nee, echt dronken dronken is minder. Dat was ik voor het laatst met oud&nieuw. Dan kan je gewoon bijna niks meer behalve lachen, slenteren en hopen dat je niet valt. Een grote bubbel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:11 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, alhoewel dat volgens mij niet echt dronken was, eerder aangeschoten.
Wie probeer je te overtuigen?quote:
Mijn tere zieltje wat doe jequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Je bent nu al vervelend, dus moet je na gaan
Meestal is dat ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Faxie het volgende:
Snap ook niet waarom je zo dronken zou willen worden
Kan ik het nog goed maken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie probeer je te overtuigen?
[..]
Mijn tere zieltje wat doe je
Stiekem vast welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal is dat ook niet de bedoeling.
De laatste keer dat ik echt zo dronken was dat ik geen flauw idee meer had wat ik deed en de volgende dag niets meer wist was vlak nadat ik ontdekte dat mijn laatste ex vreemd ging. Sindsdien nooit meer. Echt dronken zijn is ook niet leuk, aangeschoten daarentegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Faxie het volgende:
Snap ook niet waarom je zo dronken zou willen worden
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, echt dronken dronken is minder. Dat was ik voor het laatst met oud&nieuw. Dan kan je gewoon bijna niks meer behalve lachen, slenteren en hopen dat je niet valt. Een grote bubbel.
#stoptoberquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al in geen tijden alcohol gedronken.
#straightedge
Eens. Maar als ik dronken word weet ik vaak daarvoor al dat ik naar de klote ga. Dan is het namelijk tijd voor tequila en andere smerige zooi om wanhopig shit te wissen/vergeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt zo dronken was dat ik geen flauw idee meer had wat ik deed en de volgende dag niets meer wist was vlak nadat ik ontdekte dat mijn laatste ex vreemd ging. Sindsdien nooit meer. Echt dronken zijn is ook niet leuk, aangeschoten daarentegen.
[..]
Herkenbaar...
Waarschijnlijk omdat je het associeert met losbandig/ontrouw zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:00 schreef K44S het volgende:
Ik hou best wel van een drankje.
Toch is het mij best vreemd, dat als een dame zegt : Ik heb zin om elk weekend lekker los te gaan en te feeestuuh. Dat ik daar minder van gecharmeerd ben..
Dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het associeert met losbandig/ontrouw zijn.
Nah, ik geef Aardbei gelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:13 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Or because you can't keep up or don't want to keep up.
Dat dus...Ik bereik dat met bier alleen (vrijwel) nooit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eens. Maar als ik dronken word weet ik vaak daarvoor al dat ik naar de klote ga. Dan is het namelijk tijd voor tequila en andere smerige zooi om wanhopig shit te wissen/vergeten.
Daar leert men hopelijk wel van..... Dat doe je dan maar 1 xquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef K44S het volgende:
Ik heb zeeer slechte ervaringen met alles-door-elkaar-heen-zuipen.
Daar heb ik nooit wat van kunnen herinnerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef K44S het volgende:
Ik heb zeeer slechte ervaringen met alles-door-elkaar-heen-zuipen.
Nou, ik word er blijkbaar extreem agressief vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar leert men hopelijk wel van..... Dat doe je dan maar 1 x![]()
Althans. . Ik wel
oh dat verklaart dan ook wel dat sommige het keer op keer doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van kunnen herinneren
Doe maar niet meer danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, ik word er blijkbaar extreem agressief van.
Heb eens een avond gehad dat ik een meisje ( puur uit jaloezie ) helemaal de huid had vol gescholden.
-wist ik niets meer van-
Volgende dag via Facebook poeslief gevraagd of ze het nog een leuke avond vond.
Neuh, ik ken mn grenzen inmiddels wel.quote:
Misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van kunnen herinneren
Zuipen omdat het "stoer" is, dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef Faxie het volgende:
Sowieso zuipen om het zuipenSlaat nergens op eigenlijk.
Eens. Goed, mensen kunnen er voldoening uithalen, maar toch is fris wakker worden beter dan wakker worden in een vreemd bed wat je ondergekotst hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef Faxie het volgende:
Ken mensen van vroeger die dat bleven doen inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat verklaart dan ook wel dat sommige het keer op keer doen![]()
Weet niet of dat een goed of slecht tegen is, maar dat was vroeger.quote:
Vroeger, tegenwoordig puur voor de gezelligheid maar met mate.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef Faxie het volgende:
En met maten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Vroeger, tegenwoordig puur voor de gezelligheid maar met mate.
Truequote:
Dat is jouw keuze. Als je echt niks anders voor handen hebt, kan je het overwegen. En dan erbij, die mensen die bij jou aan de deur komen doen het soms ook uit noodzaak en hebben er ook niet altijd evenveel plezier in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef K44S het volgende:
Vraagje: stel....
Je wordt gebeld om deur aan deur verkoop te gaan doen.
Maar zelf heb je er al een gruwelijke hekel aan als bij jou gedaan wordt.
Toch de baan aannemen of je eigen waarden vast houden?
Dat kan je alleen zelf bepalen. Weet niet wat jij wilt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef K44S het volgende:
Ik heb in een callcenter gewerkt. Vind het ook vervelend als ze mij bellen, maar uiteindelijk weet je dat zij het ook maar voor het geld doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef K44S het volgende:
Het is ook niet zo vreemd dat ik er voor gebeld word.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze. Als je echt niks anders voor handen hebt, kan je het overwegen. En dan erbij, die mensen die bij jou aan de deur komen doen het soms ook uit noodzaak en hebben er ook niet altijd evenveel plezier in.
Je moet ook stevig in je schoenen staan natuurlijk voor dit werk (denk ik). Als je 9 van de 10 keer wordt afgesnauwd voordat je iets weet te verkopen moet je daar wel tegen kunnen. Ik zou het niet kunnen, dan zou ik eerder op de helpdesk gaan werken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Het is ook niet zo vreemd dat ik er voor gebeld word.
Ik heb mijn opleiding in die richting er voor behaald.
Mja, lekker verdienen zal het wel (als je ook nog eens wat verkoopt).
Maar het lijkt me zulk rot werk.
Heb eerder bij m'n voormalige stage, mensen moeten bellen.... was ook geen pretje om ze een dagje "gratis" sporten door de neus te boren.
Serieus (doelend op dat laatste)? Er worden constant diepere dalen bereiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb in een callcenter gewerkt. Vind het ook vervelend als ze mij bellen, maar uiteindelijk weet je dat zij het ook maar voor het geld doen.
In het callcenter vond ik het overigens vervelend dat we alleen maar oude mensen belde, en misbruik van moesten maken. Dat ging mij te ver.
Ga ik ook maar opzoek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet ook stevig in je schoenen staan natuurlijk voor dit werk (denk ik). Als je 9 van de 10 keer wordt afgesnauwd voordat je iets weet te verkopen moet je daar wel tegen kunnen. Ik zou het niet kunnen, dan zou ik eerder op de helpdesk gaan werken.
hangt ook van het product af. Ben je vertegenwoordiger en ga je bij bedrijven langs of moet je echt bij particulieren langs om een (voor je gevoel niet goed) product of dienst aanbieden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Het is ook niet zo vreemd dat ik er voor gebeld word.
Ik heb mijn opleiding in die richting er voor behaald.
Mja, lekker verdienen zal het wel (als je ook nog eens wat verkoopt).
Maar het lijkt me zulk rot werk.
Heb eerder bij m'n voormalige stage, mensen moeten bellen.... was ook geen pretje om ze een dagje "gratis" sporten door de neus te boren.
Ja, de lijst waren alleen maar oudere. Hoorde vaak dat mensen net waren overleden of iets. En als mensen aangaven dat ze het allemaal niet meer begrepen, moest je proberen om ze toch om te praten. Ik kon dat niet, wil best iets verkopen, maar dan wil ik wel dat mensen zelf die keuze normaal kunnen maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus (doelend op dat laatste)? Er worden constant diepere dalen bereikt
Ik had alleen maar niveau 2 verkoopmedewerker... dus ik wou persé door studeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:11 schreef Myraela het volgende:
Wat voor opleiding is dat dan, voor zulke functies?daar heb je toch geen opleiding voor nodig.
Het zal best toegestaan zijn denk ik, maar moreel zou ik het ook niet kunnen. Misbruik van de situatie vooral. En best smerig ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de lijst waren alleen maar oudere. Hoorde vaak dat mensen net waren overleden of iets. En als mensen aangaven dat ze het allemaal niet meer begrepen, moest je proberen om ze toch om te praten. Ik kon dat niet, wil best iets verkopen, maar dan wil ik wel dat mensen zelf die keuze normaal kunnen maken.
Ze zoeken veel startende helpdeskmedewerkers heb ik gemerkt. Als je laat zien dat je het heel graag wilt en een goede motivatie geeft, dan kom je als starter best wel aan de gang. Ik heb MBO4 afgerond en toen HBO gedaan, dus weet niet hoe groot het verschil is tussen 3 en 4.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Ga ik ook maar opzoek.
Bah, ... ik ben superblij dat ik niveau 3 eindelijk heb behaald.
Alleen zou ik nu graag een andere titel ipv commercieel medewerker er boven willen krassen ...
Ik heb ook geen idee, maar ik verwacht niet groot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal best toegestaan zijn denk ik, maar moreel zou ik het ook niet kunnen. Misbruik van de situatie vooral. En best smerig ook.
[..]
Ze zoeken veel startende helpdeskmedewerkers heb ik gemerkt. Als je laat zien dat je het heel graag wilt en een goede motivatie geeft, dan kom je als starter best wel aan de gang. Ik heb MBO4 afgerond en toen HBO gedaan, dus weet niet hoe groot het verschil is tussen 3 en 4.
Scholen zijn inmiddels al kwartaal bezigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
Heb je nu mooi een jaar de tijd om wat aan die kennis te doen. Volgend jaar weer een kans.
Soms is een cursus met een erkend diploma ook niet verkeerd. Kost wel wat helaas, maar als je de middelen hebt kan je daar eens induiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar ik verwacht niet groot.
Tenslotte is niveau 4 junior accountmanager. En ik wou de ICT of sportwereld in.
Helaas ben ik voor beide afgewezen ivm leeftijd of kennis.
Doet niets af aan het feit dat ze volgend jaar weer beginnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Scholen zijn inmiddels al kwartaal bezig
True true.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is een cursus met een erkend diploma ook niet verkeerd. Kost wel wat helaas, maar als je de middelen hebt kan je daar eens induiken.
Klopt hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat ze volgend jaar weer beginnen.
Ik heb een cursus gevolgd toen ik werkloos was, en heb begin dit jaar daar een erkend diploma voor behaald. Nu ga ik donderdag solliciteren bij een beveiligingsbedrijf in Gilze, en wie weet komt het me nog van pas ookquote:
Hoe heb je dat betaald dan ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een cursus gevolgd toen ik werkloos was, en heb begin dit jaar daar een erkend diploma voor behaald. Nu ga ik donderdag solliciteren bij een beveiligingsbedrijf in Gilze, en wie weet komt het me nog van pas ook
Dit helpt zeker binnen sommige vakgebieden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is een cursus met een erkend diploma ook niet verkeerd. Kost wel wat helaas, maar als je de middelen hebt kan je daar eens induiken.
In de ICT is genoeg werk, wel is er een enorme kloof tussen basis ICTers en de andere kant de volledig geschoolde, gecertificeerde en met jaren ervaring ICTers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:35 schreef K44S het volgende:
Hmm, er is inderdaad veel vraag naar. Vooral in de ICT kant.
Helaas heb ik hier helemaaal geen papieren voor.
Dat wordt een cursus in de ICT
Jup, helaas wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
In de ICT is genoeg werk, wel is er een enorme kloof tussen basis ICTers en de andere kant de volledig geschoolde, gecertificeerde en met jaren ervaring ICTers.
Zelf. Ik heb er eigen geld, tijd en moeite in gestokenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelf. Ik heb er eigen geld, tijd en moeite in gestoken
Sterker nog, ik kan er mijn eigen bedrijf mee beginnenquote:
PM als je zo ver bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan er mijn eigen bedrijf mee beginnenMaar ik wil dat pas doen als ik meer financiële zekerheid heb.
Ligt eraan of je particulier onderzoeker/bedrijfsrechercheur wat vindtquote:
Ehm, ik kan je helpdesk medewerker wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan of je particulier onderzoeker/bedrijfsrechercheur wat vindt
whut?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Nog meer mensen een PM'etje over PUA gehad?
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm'squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm's
Ik kreeg vanmiddag een PM met de uitleg dat PUA vooral geen truc is. Of zo.quote:
Het is ook geen hossel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm's
Ah okquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een PM met de uitleg dat PUA vooral geen truc is. Of zo.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Ah Firefly is weer bezig. Of Pope-of-Dopequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:
Die eerste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah Firefly is weer bezig. Of Pope-of-Dope
Neeeeequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Zeker als het een pua is.
Voor je het weet wordt je gevingerd op de dansvloer Samzz
Nope, niet gehad. Wat stond erin?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe hem de groeten namens het Datingsite ervaringen topicquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me tamelijk ongemakkelijk.quote:
Zonder details te noemen was de strekking dat het echt serieus is en gewoon werkt en dat we niet moeten lachen om misschien wat komische benamingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, niet gehad. Wat stond erin?
In het kort, PUA is geen truc. Ik ben mobiel, dus de exacte inhoud kopiëren ga ik niet doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, niet gehad. Wat stond erin?
That implies me answering. I'm not gonnaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe hem de groeten namens het Datingsite ervaringen topic
I won'tquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ook jij valt daar gewoon voor.
Ah, ik zag Firefly voorbij komen. Die neem ik al niet serieus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het kort, PUA is geen truc. Ik ben mobiel, dus de exacte inhoud kopiëren ga ik niet doen.
Maar wat is de lol aan dat hele gebeuren? Is het om je success/fail ratio positief te beīnvloeden? Kwaliteit altijd boven kwantiteit als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder details te noemen was de strekking dat het echt serieus is en gewoon werkt en dat we niet moeten lachen om misschien wat komische benamingen.
Ik vind nog het mooiste dat hij daar dan een week later zo verbolgen over is dat hij meerdere mensen gaat PM'en
Natuurlijk werkt het. Komt in de basis namelijk gewoon neer op geen autist zijn en een normaal gesprek met iemand aanknopen zodat diegene inziet dat jij eigenlijk ook best leuk bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef K44S het volgende:
Ach, ik geloof best dat het werkt.
Al is het puur het zelf vertrouwen wat je uitstraalt en de lol die je er in ziet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het. Komt in de basis namelijk gewoon neer op geen autist zijn en een normaal gesprek met iemand aanknopen zodat diegene inziet dat jij eigenlijk ook best leuk bent.
Maar om daar dan hele theorieën aan vast te knopen met allerlei trieste technieken die je moet voorbereiden en een beoordelingssysteem en ga zo maar door... Te triest voor woorden.
Daarnaast staat de denigrerende toon over vrouwen me ook heel erg tegen, alsof het een soort speciale diersoort is die je alleen kunt afschieten door ze op allerlei manieren te manipuleren en beīnvloeden. Doe fucking normaal.
Volgens mij is inderdaad het doel gewoon zo veel mogelijk seks te hebben of te zoenen met vrouwen die je nauwelijks kent. En daar dan over op te kunnen scheppen. Nogal compensatiegedrag voor onzekerheid als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar wat is de lol aan dat hele gebeuren? Is het om je success/fail ratio positief te beīnvloeden? Kwaliteit altijd boven kwantiteit als je het mij vraagt
Ik kon je eigenlijk niet meer dan gelijk gelijk geven.... de gegeven emoticon was dan ook met andere intentie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt of niet in staat om een reactie te geven?
Dat deed je toen je puber was. Beetje opscheppen tegenover vrienden hoeveel meisjes wel niet gezoend had op een avond. Nou ja, zelfs dat deed ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is inderdaad het doel gewoon zo veel mogelijk seks te hebben of te zoenen met vrouwen die je nauwelijks kent. En daar dan over op te kunnen scheppen. Nogal compensatiegedrag voor onzekerheid als je het mij vraagt.
Ooh zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik kon je eigenlijk niet meer dan gelijk gelijk geven.... de gegeven emoticon was dan ook met andere intentie.
Daarbij heeft m'n hond in mn linker hand gebetendus zijn er wat pijntjes.
Wij hadden het over voetbal. :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat deed je toen je puber was. Beetje opscheppen tegenover vrienden hoeveel meisjes wel niet gezoend had op een avond. Nou ja, zelfs dat deed ik niet. Maar goed, wie ben ik
Bij ons was het zoenen, brommers/scooters, klote school, vingeren, drank en blowen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden het over voetbal. :$
Al kan ik wel motivatie uit de filmpjes putten om me zelf te verbeteren in mijn beroep/interesses.quote:
Wij waren het impopulaire groepje. Er werd niet gezoend, of gevingerd. We dronken niet, we blowden niet. Brommers deden we niet aan. Keisaai.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij ons was het zoenen, brommers/scooters, klote school, vingeren, drank en blowen.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
Wie kan mij de PUA pm even pm'en? Ben wel benieuwd naar het ware verhaal.
Mijn vrienden zaten op de LTS of de Mavo, dus de eerste twee jaar Havo heb ik 'geen flikker' gedaan. Toen mocht ik het ook een niveau lager zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij waren het impopulaire groepje. Er werd niet gezoend, of gevingerd. We dronken niet, we blowden niet. Brommers deden we niet aan. Keisaai.
Haha, zelfde hier. Al had ik geen brommer of scooter want dat vind ik ondingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij ons was het zoenen, brommers/scooters, klote school, vingeren, drank en blowen.
Wow.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ik ben zelfs naar zo'n "meeting" geweest ( 2 x zelfs )
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ik ben zelfs naar zo'n "meeting" geweest ( 2 x zelfs )
Had ik ook niet. Geen geld voor en kon er niet aan knutselen wegens technische onkunde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, zelfde hier. Al had ik geen brommer of scooter want dat vind ik ondingen.
?quote:
Best indrukwekkend heur.quote:
Maar word je ook ter plekke getraind of watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef K44S het volgende:
[..]
?
[..]
Best indrukwekkend heur.
Maar ik ben alles ben alles behalve een pussymagneet geworden
Ik kon ze perfect uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Geen geld voor en kon er niet aan knutselen wegens technische onkunde.
Neuh, er word verteld hoe je het beste op dames kan afstappen zonder afwijzing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar word je ook ter plekke getraind of wat
Mijn vrienden, toen ze 13 waren, knutselden altijd met de tandwielen van puchjes en vespa's die ze voor 80/100 gulden op de kop tikten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon ze perfect uit elkaar halen.
In elkaar ging ook wel, alleen hield ik soms onderdelen over.
Ik moest echt hardop lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef K44S het volgende:
[..]
En je krigjt de mogelijkheid om voor paar duizend euro mee te doen met een zo genoemde "hotseat" zo dat die PUA"s je het echte werk laten zien.
Ze weten het wel heeeel mooi te brengenquote:
Ah. Ja, gymnasium hier he. Wij hielden ons meer bezig met puzzels en huiswerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn vrienden zaten op de LTS of de Mavo, dus de eerste twee jaar Havo heb ik 'geen flikker' gedaan. Toen mocht ik het ook een niveau lager zoeken.
This shit for real?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Neuh, er word verteld hoe je het beste op dames kan afstappen zonder afwijzing.
Wijzen dames je toch af? Hoe je die afwijzing zonder kut gevoel kan verwerken (dus het weg te lachen).
En je krigjt de mogelijkheid om voor paar duizend euro mee te doen met een zo genoemde "hotseat" zo dat die PUA"s je het echte werk laten zien.
Die meeting's zijn best vet.quote:
Alleen maar goed voor jezelf kerol.quote:
Dus. This shit for real?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Die meeting's zijn best vet.
Ik zou alleen zelf NOOIT zo'n hotseat kopen.
Volgens mij wel.quote:
Blijkbaarquote:
Verbinding niet zo snel in Groningen?quote:
Barbquote:
Thijsquote:
Howquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leer ze te herkennen als je weer een keer uitgaat.
Zo snel zal ik het niet toepassen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leer ze te herkennen als je weer een keer uitgaat.
Gezellig gehad op Malta?quote:
Ik werk fulltimequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verbinding niet zo snel in Groningen?
Nou, er zullen vast wel van die meiden zijn die meteen beginnen te druipen als ze een PUA horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo snel zal ik het niet toepassen.
Als ik ga stappen bij een disco wil ik een dansje doen en als er wat leuks loopt ga ik er op af.
In een kroegje gaat dat dan toch wat makkelijker.
Al zijn Hollandsche dames nogal nuchter voor die PUA's
Je verbinding ookquote:
I wouldn't quit my dayjob yet, dude. I'm glad I didn'tquote:
Het is nog steeds gezellig op Maltaquote:
Nee dat was ik ook nog niet van planquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I wouldn't quit my dayjob yet, dude. I'm glad I didn't
Point takenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nog steeds gezellig op Malta
Waarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, er zullen vast wel van die meiden zijn die meteen beginnen te druipen als ze een PUA horen
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar.
Of zijn het van die overgewichte-ik trek dit jurkje aan al is het 3 maten te klein-rokende tuthola's
Dat soort mannen zijn geen blik waardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De nekbaard en het foute hoedje. Eventueel wit pak.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I wouldn't quit my dayjob yet, dude. I'm glad I didn't
Ik mag niet meer zoeken van jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.
Neequote:
Mijn type vang je niet met PUA, denk ik zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.
Oki.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor jezelf kerol.
Know it, bin there.
Ligt er aan wat voor type je bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn type vang je niet met PUA, denk ik zo.
Werkt een lasso wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik gevingerd op de dansvloer dan? Was ik dronken?quote:
Ik denk het ook niet. Vooralsnog ben ik meer voorstander van: als je normaal doet doe je al gek genoeg. En dan moet het ook kunnen. Uit je comfortzone stappen en zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dus gekker doen dan normaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Vooralsnog ben ik meer voorstander van: als je normaal doet doe je al gek genoeg. En dan moet het ook kunnen. Uit je comfortzone stappen en zo
Als je dat deed, you must have been. Het ging meer om de lack of faith richting Royke.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik gevingerd op de dansvloer dan? Was ik dronken?![]()
Okayquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat deed, you must have been. Het ging meer om de lack of faith richting Royke.
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.quote:
Ik zit gelukkig niet de hele dag achter de pc.quote:
Ik heb een behoorlijke reach...quote:
Dit. En dat wil niet zeggen dat je elke vrouw kunt krijgen door jezelf te zijn, maar dat is nooit zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.
Uiteraard nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet de hele dag achter de pc.
Jij moet nog veel verder gooien!quote:
Ik weet serieus nooit wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.
You dont know that iam superman?quote:
Iets normaals? Vraag of ze het naar haar zin heeft, geef een complimentje over hoe ze er uit ziet, vraag naar de muziek, haar drankje, weet ik veel. Als je maar iets zegt dat a) niet raar of creepy is en b) niet uit het boek "de tienduizend grootste clichés" komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet serieus nooit wat ik moet zeggen.
Zo'n" hoi, jij ziet er leuk uit" gesprek is net zo eentonig als een sollicitatie brief die begint met :
"naar aanleiding van de advertentie wil ik graag solliciteren."
Die vallen ook niet op.
Godver... wat is het moeilijk om nog een interessante motivatie te typen
Al begin je met: "Hee, leuke kroeg hier! Kom je hier vaker?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo'n" hoi, jij ziet er leuk uit" gesprek is net zo eentonig als een sollicitatie brief die begint met :
Die vallen ook niet op.
I know enough, lovely lady that you are.quote:
Hoi,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Die vallen ook niet op.
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerdequote:
solid bragquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerde
hahaha, doet me denken aan een brief die werd gestuurd naar een bedrijf namens een jongen die was afgewezen voor bepaalde functiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik kan hier een onzin verhaal typen wat ik niet meen en wat jullie toch niet lezen dus dat doe ik maar niet.
Ik ben gewoon de beste kandidaat voor deze functie dus we hoeven het alleen nog maar even over het salaris te hebben en dan begin ik maandag om 8 uur.
Ciao
Wil jij mijn loise lane niet zijn ?quote:
Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef K44S het volgende:
[..]
hahaha, doet me denken aan een brief die werd gestuurd naar een bedrijf namens een jongen die was afgewezen voor bepaalde functie
[..]
Wil jij mijn loise lane niet zijn ?
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Die vallen ook niet op.
Ja, maar jij bent ook een charmante vrouwquote:
Ingesteld op vrouwelijke hormoonhuishoudingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerde
whahahaha charmantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een charmante vrouw
[..]
Ingesteld op vrouwelijke hormoonhuishouding
Ik zal je nog eens een complimentje gevenquote:
quote:
Ach, ik loop er meestal gewoon op af en vraag of ze het een beetje naar hun zin hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.
'Ah sorry, wat stom zeg, ik schaam me nu een beetje. Heb jij ook weleens gehad dat je iemand voor totaal de verkeerde aan zag?'
Oh dearquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.
'Ah sorry, wat stom zeg, ik schaam me nu een beetje. Heb jij ook weleens gehad dat je iemand voor totaal de verkeerde aan zag?'
Nope. Voor mij iig niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag aan de vrouwen hier: is in Nederland over straat lopen ook zo?
Nee, zelf nooit ervaren en ik zie andere vrouwen ook niet zo aangesproken worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
quote:
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zelf nooit ervaren en ik zie andere vrouwen ook niet zo aangesproken worden.
Ik niet, nee. Ligt er misschien wel een beetje aan op welke manier het gezegd wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?
Tjeez.... krijg je als vrouw complimenten.... is het weer niet goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Dit is een grapje toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Tjeez.... krijg je als vrouw complimenten.... is het weer niet goed
I'm going to be single forever using that onequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil me niet verplicht voelen om een gesprek met zo iemand aan te knopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?
Die video vind ik een grap ja.quote:
Faal, als ik het doe werkt het altijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm going to be single forever using that one
Dat hoop ik toch niet. Gedag zeggen of af en toe een compliment lijkt me toch niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt tetten en een assquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal, als ik het doe werkt het altijd.
Ik vraag het expliciet niet aan mannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Gedag zeggen of af en toe een compliment lijkt me toch niet zo vreemd.
I know, maar dit filmpje is wel erg objectief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag het expliciet niet aan mannen.
Gedag zeggen op een vriendelijke manier moet kunnen. Compliment in theorie ook, maar dat komt niet altijd beschaafd over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Het is toch een neutrale documentatie van wat er gebeurt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef K44S het volgende:
[..]
I know, maar dit filmpje is wel erg objectief.
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een complimentje geven
Fijn voor je. Ik hou het wel bij wat voor mij werkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal, als ik het doe werkt het altijd.
Ik haal die 2 altijd door elkaar heenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een neutrale documentatie van wat er gebeurt?
Ik neem aan dat je subjectief bedoelt
Thijs is al helemaal smitten hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoor
Denk je dat dit filmpje in scčne is gezet? Of denk je dat dit niet echt plaatsvindt? Of was het toeval? Snap je punt niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar heen.
Maar dat zijn de zelfde soort filmpjes als paar gasten die een dakloze te eten geven om zo een "goed beeld" van de samenleving te geven ( zoals zij dat zijn.... ).
Als ik op CS Amersfoort word aangesproken voor een euro of 2 om wat eten.En ik zeg dat ze mee mogen lopen naar de AH to go... en haal een brood en fles drinken voor ze... lopen ze snel weg..
In steden zie/zag ik dit wel regelmatig gebeuren. Hoor(de) het ook veel van mijn zusje en mijn ex bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen. Dus ja of het een goed beeld is, dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar heen.
Maar dat zijn de zelfde soort filmpjes als paar gasten die een dakloze te eten geven om zo een "goed beeld" van de samenleving te geven ( zoals zij dat zijn.... ).
Als ik op CS Amersfoort word aangesproken voor een euro of 2 om wat eten.En ik zeg dat ze mee mogen lopen naar de AH to go... en haal een brood en fles drinken voor ze... lopen ze snel weg..
Ook deze snap ik niet zo goed. Jij had liever tien uur lang beeld gezien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen.
Owquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoor
Ik ook niet. Maar harassment is het ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gedag zeggen op een vriendelijke manier moet kunnen. Compliment in theorie ook, maar dat komt niet altijd beschaafd over.
Iemand die me naroept 'Hoi, alles goed?' ga ik ook niet op reageren oid.
Dat zeg ik toch niet. Ik claim alleen dat het niet zo een goed beeld weer geeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook deze snap ik niet zo goed. Jij had liever tien uur lang beeld gezien?
Niks is ook geheim meer hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Thijs is al helemaal smitten hoor.
Nee, zo ben ik niet. Sterker nog, ik zou eerder achter stalkers aan gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Misschien moet je lola 10 uur lang stalken.
Waarom niet? Het laat zien wat er gezegd wordt in 10 uur tijd. Wat er in de overig 9 uur en 58 minuten gebeurt is daar toch niet relevant voor? Tenzij je de conclusie trekt dat je elke twee minuten een keer of 50 aangesproken wordt maar dat lijkt me niet echt snugger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik claim alleen dat het niet zo een goed beeld weer geeft.
gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Misschien moet je lola 10 uur lang stalken.
Thijs is in luvv?quote:
Dan moet je mijn bericht opnieuw lezen. Staat veel meer in dan de ene zin die je nu aanpakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Het laat zien wat er gezegd wordt in 10 uur tijd. Wat er in de overig 9 uur en 58 minuten gebeurt is daar toch niet relevant voor? Tenzij je de conclusie trekt dat je elke twee minuten een keer of 50 aangesproken wordt maar dat lijkt me niet echt snugger.
thijs heeft wel wat beters te doen, en ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ze vindt het prima!Nou Thijs als een meid wilt dat je haar stalkt gewoon voor gaan
.
Nee, mijn ijskoude hart is nog niet gesmoltenquote:
Yup.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thijs heeft wel wat beters te doen, en ik ook
Dat het filmpje laat zien dat alle mannen oversekste hufters zijn ? Vind ik beetje voorbarig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat dit filmpje in scčne is gezet? Of denk je dat dit niet echt plaatsvindt? Of was het toeval? Snap je punt niet helemaal.
DITquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen. Dus ja of het een goed beeld is, dat valt nog te bezien.
Die conclusie wordt geen enkel moment genoemd of gesuggereerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat het filmpje laat zien dat alle mannen oversekste hufters zijn ? Vind ik beetje voorbarig.
Het filmpje laat zien dat alle mannen alleen maar aan seks denken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die conclusie wordt geen enkel moment genoemd of gesuggereerd.
Wat? Nee. Absoluut niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Het filmpje laat zien dat alle mannen alleen maar aan seks denken?
De titel is enkel "tien uur op straat lopen als vrouw".quote:Mevrouw loopt rustig over straat en word alleen aangesproken op haar aantrekkelijke uiterlijk.
En als je dan bij je video .. de desbetreffende titel neer zet.... tja...
Dus als jij een vrachtwagen van hunkemöler ziet rond rijden, dan zie jij alleen het product lingerie) en niet de gedachte van erotiek er achter ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Nee. Absoluut niet.
[..]
De titel is enkel "tien uur op straat lopen als vrouw".
Totaal onzinnige vergelijking. Er wordt hier geen seconde de suggestie gewekt dat mannen hufters zijn of alleen aan seks denken (wat jij er uit denkt te halen). Lingeriereclame is bedoeld om sexy te zijn en is dat ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus als jij een vrachtwagen van hunkemöler ziet rond rijden, dan zie jij alleen het product lingerie) en niet de gedachte van erotiek er achter ?
Wat haal jij uit de video?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totaal onzinnige vergelijking. Er wordt hier geen seconde de suggestie gewekt dat mannen hufters zijn of alleen aan seks denken (wat jij er uit denkt te halen). Lingeriereclame is bedoeld om sexy te zijn en is dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |