quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I wouldn't quit my dayjob yet, dude. I'm glad I didn't
Ik mag niet meer zoeken van jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.
Neequote:
Mijn type vang je niet met PUA, denk ik zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.
Oki.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor jezelf kerol.
Know it, bin there.
Ligt er aan wat voor type je bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn type vang je niet met PUA, denk ik zo.
Werkt een lasso wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik gevingerd op de dansvloer dan? Was ik dronken?quote:
Ik denk het ook niet. Vooralsnog ben ik meer voorstander van: als je normaal doet doe je al gek genoeg. En dan moet het ook kunnen. Uit je comfortzone stappen en zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dus gekker doen dan normaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Vooralsnog ben ik meer voorstander van: als je normaal doet doe je al gek genoeg. En dan moet het ook kunnen. Uit je comfortzone stappen en zo
Als je dat deed, you must have been. Het ging meer om de lack of faith richting Royke.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik gevingerd op de dansvloer dan? Was ik dronken?![]()
Okayquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat deed, you must have been. Het ging meer om de lack of faith richting Royke.
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.quote:
Ik zit gelukkig niet de hele dag achter de pc.quote:
Ik heb een behoorlijke reach...quote:
Dit. En dat wil niet zeggen dat je elke vrouw kunt krijgen door jezelf te zijn, maar dat is nooit zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.
Uiteraard nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet de hele dag achter de pc.
Jij moet nog veel verder gooien!quote:
Ik weet serieus nooit wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |