Wij waren het impopulaire groepje. Er werd niet gezoend, of gevingerd. We dronken niet, we blowden niet. Brommers deden we niet aan. Keisaai.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij ons was het zoenen, brommers/scooters, klote school, vingeren, drank en blowen.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
Wie kan mij de PUA pm even pm'en? Ben wel benieuwd naar het ware verhaal.
Mijn vrienden zaten op de LTS of de Mavo, dus de eerste twee jaar Havo heb ik 'geen flikker' gedaan. Toen mocht ik het ook een niveau lager zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij waren het impopulaire groepje. Er werd niet gezoend, of gevingerd. We dronken niet, we blowden niet. Brommers deden we niet aan. Keisaai.
Haha, zelfde hier. Al had ik geen brommer of scooter want dat vind ik ondingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij ons was het zoenen, brommers/scooters, klote school, vingeren, drank en blowen.
Wow.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ik ben zelfs naar zo'n "meeting" geweest ( 2 x zelfs )
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ik ben zelfs naar zo'n "meeting" geweest ( 2 x zelfs )
Had ik ook niet. Geen geld voor en kon er niet aan knutselen wegens technische onkunde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, zelfde hier. Al had ik geen brommer of scooter want dat vind ik ondingen.
?quote:
Best indrukwekkend heur.quote:
Maar word je ook ter plekke getraind of watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef K44S het volgende:
[..]
?
[..]
Best indrukwekkend heur.
Maar ik ben alles ben alles behalve een pussymagneet geworden
Ik kon ze perfect uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Geen geld voor en kon er niet aan knutselen wegens technische onkunde.
Neuh, er word verteld hoe je het beste op dames kan afstappen zonder afwijzing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar word je ook ter plekke getraind of wat
Mijn vrienden, toen ze 13 waren, knutselden altijd met de tandwielen van puchjes en vespa's die ze voor 80/100 gulden op de kop tikten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon ze perfect uit elkaar halen.
In elkaar ging ook wel, alleen hield ik soms onderdelen over.
Ik moest echt hardop lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef K44S het volgende:
[..]
En je krigjt de mogelijkheid om voor paar duizend euro mee te doen met een zo genoemde "hotseat" zo dat die PUA"s je het echte werk laten zien.
Ze weten het wel heeeel mooi te brengenquote:
Ah. Ja, gymnasium hier he. Wij hielden ons meer bezig met puzzels en huiswerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn vrienden zaten op de LTS of de Mavo, dus de eerste twee jaar Havo heb ik 'geen flikker' gedaan. Toen mocht ik het ook een niveau lager zoeken.
This shit for real?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Neuh, er word verteld hoe je het beste op dames kan afstappen zonder afwijzing.
Wijzen dames je toch af? Hoe je die afwijzing zonder kut gevoel kan verwerken (dus het weg te lachen).
En je krigjt de mogelijkheid om voor paar duizend euro mee te doen met een zo genoemde "hotseat" zo dat die PUA"s je het echte werk laten zien.
Die meeting's zijn best vet.quote:
Alleen maar goed voor jezelf kerol.quote:
Dus. This shit for real?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Die meeting's zijn best vet.
Ik zou alleen zelf NOOIT zo'n hotseat kopen.
Volgens mij wel.quote:
Blijkbaarquote:
Verbinding niet zo snel in Groningen?quote:
Barbquote:
Thijsquote:
Howquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leer ze te herkennen als je weer een keer uitgaat.
Zo snel zal ik het niet toepassen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leer ze te herkennen als je weer een keer uitgaat.
Gezellig gehad op Malta?quote:
Ik werk fulltimequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verbinding niet zo snel in Groningen?
Nou, er zullen vast wel van die meiden zijn die meteen beginnen te druipen als ze een PUA horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo snel zal ik het niet toepassen.
Als ik ga stappen bij een disco wil ik een dansje doen en als er wat leuks loopt ga ik er op af.
In een kroegje gaat dat dan toch wat makkelijker.
Al zijn Hollandsche dames nogal nuchter voor die PUA's
Je verbinding ookquote:
I wouldn't quit my dayjob yet, dude. I'm glad I didn'tquote:
Het is nog steeds gezellig op Maltaquote:
Nee dat was ik ook nog niet van planquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I wouldn't quit my dayjob yet, dude. I'm glad I didn't
Point takenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nog steeds gezellig op Malta
Waarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, er zullen vast wel van die meiden zijn die meteen beginnen te druipen als ze een PUA horen
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar.
Of zijn het van die overgewichte-ik trek dit jurkje aan al is het 3 maten te klein-rokende tuthola's
Dat soort mannen zijn geen blik waardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De nekbaard en het foute hoedje. Eventueel wit pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |