Dit helpt zeker binnen sommige vakgebieden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is een cursus met een erkend diploma ook niet verkeerd. Kost wel wat helaas, maar als je de middelen hebt kan je daar eens induiken.
In de ICT is genoeg werk, wel is er een enorme kloof tussen basis ICTers en de andere kant de volledig geschoolde, gecertificeerde en met jaren ervaring ICTers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:35 schreef K44S het volgende:
Hmm, er is inderdaad veel vraag naar. Vooral in de ICT kant.
Helaas heb ik hier helemaaal geen papieren voor.
Dat wordt een cursus in de ICT
Jup, helaas wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
In de ICT is genoeg werk, wel is er een enorme kloof tussen basis ICTers en de andere kant de volledig geschoolde, gecertificeerde en met jaren ervaring ICTers.
Zelf. Ik heb er eigen geld, tijd en moeite in gestokenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelf. Ik heb er eigen geld, tijd en moeite in gestoken
Sterker nog, ik kan er mijn eigen bedrijf mee beginnenquote:
PM als je zo ver bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan er mijn eigen bedrijf mee beginnenMaar ik wil dat pas doen als ik meer financiële zekerheid heb.
Ligt eraan of je particulier onderzoeker/bedrijfsrechercheur wat vindtquote:
Ehm, ik kan je helpdesk medewerker wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan of je particulier onderzoeker/bedrijfsrechercheur wat vindt
whut?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Nog meer mensen een PM'etje over PUA gehad?
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm'squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm's
Ik kreeg vanmiddag een PM met de uitleg dat PUA vooral geen truc is. Of zo.quote:
Het is ook geen hossel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm's
Ah okquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een PM met de uitleg dat PUA vooral geen truc is. Of zo.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Ah Firefly is weer bezig. Of Pope-of-Dopequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:
Die eerste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah Firefly is weer bezig. Of Pope-of-Dope
Neeeeequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Zeker als het een pua is.
Voor je het weet wordt je gevingerd op de dansvloer Samzz
Nope, niet gehad. Wat stond erin?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe hem de groeten namens het Datingsite ervaringen topicquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me tamelijk ongemakkelijk.quote:
Zonder details te noemen was de strekking dat het echt serieus is en gewoon werkt en dat we niet moeten lachen om misschien wat komische benamingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, niet gehad. Wat stond erin?
In het kort, PUA is geen truc. Ik ben mobiel, dus de exacte inhoud kopiëren ga ik niet doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, niet gehad. Wat stond erin?
That implies me answering. I'm not gonnaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe hem de groeten namens het Datingsite ervaringen topic
I won'tquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ook jij valt daar gewoon voor.
Ah, ik zag Firefly voorbij komen. Die neem ik al niet serieus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het kort, PUA is geen truc. Ik ben mobiel, dus de exacte inhoud kopiëren ga ik niet doen.
Maar wat is de lol aan dat hele gebeuren? Is het om je success/fail ratio positief te beïnvloeden? Kwaliteit altijd boven kwantiteit als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder details te noemen was de strekking dat het echt serieus is en gewoon werkt en dat we niet moeten lachen om misschien wat komische benamingen.
Ik vind nog het mooiste dat hij daar dan een week later zo verbolgen over is dat hij meerdere mensen gaat PM'en
Natuurlijk werkt het. Komt in de basis namelijk gewoon neer op geen autist zijn en een normaal gesprek met iemand aanknopen zodat diegene inziet dat jij eigenlijk ook best leuk bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef K44S het volgende:
Ach, ik geloof best dat het werkt.
Al is het puur het zelf vertrouwen wat je uitstraalt en de lol die je er in ziet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het. Komt in de basis namelijk gewoon neer op geen autist zijn en een normaal gesprek met iemand aanknopen zodat diegene inziet dat jij eigenlijk ook best leuk bent.
Maar om daar dan hele theorieën aan vast te knopen met allerlei trieste technieken die je moet voorbereiden en een beoordelingssysteem en ga zo maar door... Te triest voor woorden.
Daarnaast staat de denigrerende toon over vrouwen me ook heel erg tegen, alsof het een soort speciale diersoort is die je alleen kunt afschieten door ze op allerlei manieren te manipuleren en beïnvloeden. Doe fucking normaal.
Volgens mij is inderdaad het doel gewoon zo veel mogelijk seks te hebben of te zoenen met vrouwen die je nauwelijks kent. En daar dan over op te kunnen scheppen. Nogal compensatiegedrag voor onzekerheid als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar wat is de lol aan dat hele gebeuren? Is het om je success/fail ratio positief te beïnvloeden? Kwaliteit altijd boven kwantiteit als je het mij vraagt
Ik kon je eigenlijk niet meer dan gelijk gelijk geven.... de gegeven emoticon was dan ook met andere intentie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt of niet in staat om een reactie te geven?
Dat deed je toen je puber was. Beetje opscheppen tegenover vrienden hoeveel meisjes wel niet gezoend had op een avond. Nou ja, zelfs dat deed ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is inderdaad het doel gewoon zo veel mogelijk seks te hebben of te zoenen met vrouwen die je nauwelijks kent. En daar dan over op te kunnen scheppen. Nogal compensatiegedrag voor onzekerheid als je het mij vraagt.
Ooh zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik kon je eigenlijk niet meer dan gelijk gelijk geven.... de gegeven emoticon was dan ook met andere intentie.
Daarbij heeft m'n hond in mn linker hand gebetendus zijn er wat pijntjes.
Wij hadden het over voetbal. :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat deed je toen je puber was. Beetje opscheppen tegenover vrienden hoeveel meisjes wel niet gezoend had op een avond. Nou ja, zelfs dat deed ik niet. Maar goed, wie ben ik
Bij ons was het zoenen, brommers/scooters, klote school, vingeren, drank en blowen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden het over voetbal. :$
Al kan ik wel motivatie uit de filmpjes putten om me zelf te verbeteren in mijn beroep/interesses.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |