Dit helpt zeker binnen sommige vakgebieden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is een cursus met een erkend diploma ook niet verkeerd. Kost wel wat helaas, maar als je de middelen hebt kan je daar eens induiken.
In de ICT is genoeg werk, wel is er een enorme kloof tussen basis ICTers en de andere kant de volledig geschoolde, gecertificeerde en met jaren ervaring ICTers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:35 schreef K44S het volgende:
Hmm, er is inderdaad veel vraag naar. Vooral in de ICT kant.
Helaas heb ik hier helemaaal geen papieren voor.
Dat wordt een cursus in de ICT
Jup, helaas wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
In de ICT is genoeg werk, wel is er een enorme kloof tussen basis ICTers en de andere kant de volledig geschoolde, gecertificeerde en met jaren ervaring ICTers.
Zelf. Ik heb er eigen geld, tijd en moeite in gestokenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelf. Ik heb er eigen geld, tijd en moeite in gestoken
Sterker nog, ik kan er mijn eigen bedrijf mee beginnenquote:
PM als je zo ver bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan er mijn eigen bedrijf mee beginnenMaar ik wil dat pas doen als ik meer financiële zekerheid heb.
Ligt eraan of je particulier onderzoeker/bedrijfsrechercheur wat vindtquote:
Ehm, ik kan je helpdesk medewerker wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan of je particulier onderzoeker/bedrijfsrechercheur wat vindt
whut?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Nog meer mensen een PM'etje over PUA gehad?
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm'squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm's
Ik kreeg vanmiddag een PM met de uitleg dat PUA vooral geen truc is. Of zo.quote:
Het is ook geen hossel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen hossel pm's/dm's
Ah okquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een PM met de uitleg dat PUA vooral geen truc is. Of zo.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Ah Firefly is weer bezig. Of Pope-of-Dopequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een PM met de uitleg dat PUA vooral geen truc is. Of zo.
Tuurlijk wel.quote:
Die eerste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah Firefly is weer bezig. Of Pope-of-Dope
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |